00305022
Mesto Pezinok
Radničné námestie 7, Pezinok, 90214, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravné poukážky 2021
stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravných poukážok pre zamestnancov. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods.2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravného lístku | € | 4,00 | ||
Predpokladané množstvo stravných lístkov | ks | 3400,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravný lístok obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravný lístok obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu pre tlač |
Stravný lístok | papierová forma |
Doba platnosti stravných lístkov: | minimálne do konca roka 2021 a celý rok 2022 |
Názov |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok, na základe čiastkových objednávok, do sídla objednávateľa - kuriérnou službou (poštovou prepravou). |
Dodávateľ si je vedomý, že počas trvania tejto zmluvy objednávateľ nie je povinný odobrať celé množstvo stravných poukážok. Neodobratie predpokladaného množstva stravných poukážok dodávateľ nebude považovať za jemu spôsobenú škodu. |
Stravné poukážky nespotrebované následkom zmeny nominálnej hodnoty dodávateľ spätne odkúpi za rovnakú cenu, akú za ne objednávateľ zaplatil. |
Objednávanie stravných poukážok sa bude realizovať podľa potreby objednávateľa formou písomných objednávok zaslaných na emailovú adresu dodávateľa, alebo cez on-line systém dodávateľa. Dodávateľ v deň doručenia objednávky potvrdí objednávateľovi jej prijatie. |
Objednávka musí obsahovať číslo tejto zmluvy v EKS, číslo objednávky, množstvo a nominálnu hodnotu požadovaných stravných poukážok a adresu sídla objednávateľa a meno oprávnenej osoby objednávateľa, ktorá poukážky prevezme. |
Dodanie stravných poukážok do sídla objednávateľa zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od doručenia objednávky. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní. |
Na predmet tejto zákazky objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohové platby. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom prevzatia stravných poukážok zodpovednou osobou objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa § 10 ods. 1 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a prílohy: objednávateľom odsúhlasený súpis dodaných stravných poukážok (dodací list) a fotokópia objednávky. |
V prípade, že predložená faktúra nebude obsahovať náležitosti a prílohy uvedené v predchádzajúcom bode, objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi, ktorý je povinný vystaviť novú faktúru s novou lehotou splatnosti. |
V prípade spätného odkúpenia stravných poukážok dobropisuje dodávateľ objednávateľovi cenu, ktorú objednávateľ dodávateľovi za tieto poukážky zaplatil so splatnosťou do 14 dní. |
Súčasťou hodnoty zákazky je aj doručenie. Žiadne iné náklady a poplatky si dodávateľ nebude účtovať. |
Zmluva je uzatvorená do vyčerpania celkového vysúťaženého množstva a finančného objemu. |
Požadujeme predložiť papierové stravovacie poukážky z dôvodu širšieho uplatnenia v okolí širšieho sídla pracoviska. |
Radničné námestie 7, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
29.10.2021 10:00 — 29.10.2021 12:00
3 400,00 predmet zákazky
13 600,00
11 333,33
Nepožaduje sa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.10.2021 12:35
26.10.2021 10:00
26.10.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.10.2021 12:49 - Vstupná ponuka | 13 600,00 | € | Cena s DPH |
18.10.2021 17:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 599,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: