• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2021 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2021 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2021 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2021 10:35

Detail zákazky Z202120704

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2021 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2021 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2021 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2021 10:35

Základné údaje

Z202120704

OF-243661

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6016122

Objednávateľ

42137004

Centrum účelových zariadení

Rekreačná 13, Piešťany, 92101, SVK

Dodávateľ

36439851

Démos trade, s.r.o.

Pri Rajčianke 8913/25, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drevotriesková doska laminovaná (DTDL)

Drevotriesková doska laminovaná

  • 44191300-8 - Drevotriesková doska
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44191400-9 - Drevovláknitá doska

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drevotriesková doska laminovaná (DTDL)
Funkcia
Dodanie materiálu na stolársku výrobu do prevádzky Objednávateľa.
Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. dohodli, že táto Rámcová dohoda platí na obdobie od 01.11.2021 do 31.01.2022, alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho čo nastane skôr. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 4.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada.
Položka č. 1 - 4: Drevotriesková doska laminovaná (ďalej len "DTDL"), formát 2070x2800 mm, (0,104 kg/m3, EN323)
Položka č. 5: HDF lak biela PE, formát 2070x2800 mm, hrúbka 3mm. Polotvrdá vláknitá doska s povrchovým dokončením lakom - chrbát skriňového nábytku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1 - DTDL rozmer 2070/2800/18 mm, dekor buk ks 1000
Položka č. 2 - DTDL rozmer 2070/2800/25 mm, dekor buk ks 300
Položka č. 3 - DTDL rozmer 2070/2800/18 mm, dekor sivá ks 72
Položka č. 4 - DTDL rozmer 2070/2800/25 mm, dekor sivá ks 24
Položka č. 5 - HDF rozmer 2070/2800/3 mm lak biela PE ks 175
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. Objednávateľ si vyhradzuje právo: nevyčerpať celkový finančný limit a objednanie aj iného príbuzného tovaru z ponuky dodávateľa.
Dodávateľ elektronicky predloží do dvoch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH. V prílohách vlastného návrhu dodávateľ predloží platné certifikáty kvality, resp. dokumenty preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním a vyskladnením tovaru do miesta plnenia. Odberným miestom je sídlo objednávateľa uvedené v záhlaví tejto rámcovej dohody.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 3 pracovných dní po doručení e-shopovej, písomnej alebo e-mailovej objednávky. Dodanie tovaru počas pracovných dní v čase od 7:00 do 14.00 hod..
V prípade dodania nekvalitného, poškodeného alebo inak nevyhovujúceho tovaru objednávateľ trvá na jeho výmene do 24 hod od neprevzatia takéhoto tovaru.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry s uvedením čísla uzatvorenej zmluvy, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v týchto Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ je oprávnený ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP z dôvodu, že Dodávateľ porušil svoje povinnosti podľa Zmluvy podstatným spôsobom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornádska 49, Krompachy, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

3

1,00 celok

55 072,00

55 072,00

vlastný návrh plnenia zmluvy v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.10.2021 09:35

03.11.2021 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.11.2021 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 287
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2021 12:42 - Vstupná ponuka 55 043,76 € Cena bez DPH
28.10.2021 12:42 - Najvýhodnejšia ponuka 55 043,76 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS