• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2021 16:19
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2021 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2021 10:55

Detail zákazky Z202120683

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2021 16:19
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2021 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2021 10:55

Základné údaje

Z202120683

OF-243909

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6009070

Objednávateľ

00691798

Domov pre seniorov

Mierová 88, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka chloraminu

Chlór, chloramin

  • 24311900-6 - Chlór
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka chloraminu
Funkcia
Táto Zmluva sa uzatvára, ako výsledok verejného obstarávania v súlade s § 117 a § 56 zákona č. 343/2015 Z.z. O verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov s názvom: „Nákup nitrilových a vinylových rukavíc“  . Na základe výsledku verejného obstarávania sa z úspešného uchádzača stal dodávateľ. Predmet zákazky bol obstarávaný podľa § 117 a postupom podľa § 109 až 111 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Predmetom Zmluvy bude dodávka chloraminu vrátane dopravy, podľa podmienok určených v tomto verejnom obstarávaní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chloramin T - univerzálny práškový chlórový dezinfekčný prípravok na báze aktívneho chlóru (alebo ekvivalent, ktorého špecifikácia a charakteristika bude minimálne takejto kvality) - 6 kg balenie ks 32
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávka tovaru musí byť realizovaná podľa presne určenej špecifikácie v tomto verejnom obstarávaní pozri technicku špecifikáciu predmetu zákazky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ vyhlasuje pod hrozbou zmluvnej pokuty vo výške 5.000,- €, že dodávky tovaru podľa tejto Zmluvy vykonáva prostredníctvom fyzických osôb, ktoré zamestnáva legálne. Nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje dodávateľa povinnosti uhradiť objednávateľovi škodu, ktorá mu vznikne titulom porušenia zákonných povinnosti zhotoviteľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierová 88, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

02.11.2021 14:14 — 05.11.2021 14:14

32,00 ks

2 550,00

2 125,00

Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru bez potreby ďalších nákladov odberateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.10.2021 16:19

28.10.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 153
 54
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2021 17:20 - Vstupná ponuka 2 550,00 € Cena s DPH
27.10.2021 19:47 - Najvýhodnejšia ponuka 2 499,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS