• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2021 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2021 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2021 12:55

Detail zákazky Z202120680

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2021 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2021 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2021 12:55

Základné údaje

Z202120680

OF-243849

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6016104

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok

nábytok, váľanda, skriňa, stôl, stolička, nočný stolík, polička

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39143110-0 - Postele a lôžkoviny a špeciálne mäkké vybavenie
  • 39143123-4 - Nočné stolíky
  • 39141100-3 - Police
  • 45255400-3 - Montážne práce
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Váľanda s úložným priestorom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Váľanda s úložným priestorom ks 67
Rozmer ložnej plochy: cm 200x90
Výška (bez matraca): (+matrac min. 12 cm) cm 41 47
Nosnosť do: kg 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Úložný priestor: pod celou plochou matraca,  s otváraním z boku
Prevedenie: dub sonoma, čalúnenie-farba –  sivá, hnedá, kombinácie, tmavšie odtiene
Vrátane rozmiestnenia a montáže nábytku priamo na izbách (prízemie, I. posch., II. posch., bez výťahu)
 2. 2. Skriňa jednodverová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa jednodverová ks 67
Výška: cm 220
Šírka: cm 45
Hĺbka: cm 55
Hrúbka materiálu korpus: mm 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Polica v hornej časti, môže (nemusí) byť aj polica  v spodnej časti, tyč na zavesenie, úchytka na dvierkach: kovová, typ dverí: jednokrídlové
Materiál: LTD laminovaná
Farba: dub sonoma
Vrátane rozmiestnenia a montáže nábytku priamo na izbách (prízemie, I. posch., II. posch., bez výťahu)
 3. 3. Stôl obdĺžnik
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stôl obdĺžnik ks 43
Rozmery: (ŠxDxV) cm 60 x 100 x 74
Hrúbka dosky: cm 2,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál: LTD laminovaná, PVC hrany, prevedenie: dub sonoma, kovové chromované nohy-zakončené plastovými klzákmi priemer 6cm
Vrátane rozmiestnenia a montáže nábytku priamo na izbách (prízemie, I. posch., II. posch., bez výťahu)
 4. 4. Stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolička ks 68
Nosnosť do: kg 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál konštrukcie: masívne drevo
Povrchová úprava konštrukcie: lakovaná
Dekor konštrukcie: dub sonoma
Materiál sedadla: textil
Povrchová úprava nôh/podstavca: lakovaná
Poťah: s čalúnením, farba látky - sivá (čo najtmavšie)
Vrátane rozmiestnenia a montáže nábytku priamo na izbách (prízemie, I. posch., II. posch., bez výťahu)
 5. 5. Polička nástenná
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Polička nástenná ks 66
Nosnosť: kg 15
Rozmery: (š x h x v) cm 120 x 25 x 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
predely viď príloha , s uchytením na stenu
Materiál: LTD laminovaná,  prevedenie: dub sonoma
Vrátane rozmiestnenia a montáže nábytku priamo na izbách (prízemie, I. posch., II. posch., bez výťahu)
 6. 6. Nočný stolík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nočný stolík ks 66
Rozmery: (š x h x v) cm 48 x 35 x 63
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba dvierok: dub sonoma
Farba korpusu: dub sonoma
Konštrukcia dvierok: laminovaná drevotriesková doska
Konštrukcia korpusu: laminovaná drevotriesková doska
Počet zásuviek: 2
Vrátane rozmiestnenia a montáže nábytku priamo na izbách (prízemie, I. posch., II. posch., bez výťahu)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia na miesto určenom objednávateľom - v cene zákazky.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez viditeľného poškodenia.
Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (fotografie aj s rozmermi a opisom (technická špecifikácia potvrdzujúca opis zákazky podľa tejto zmluvy)) do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy/plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy).
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie mládeže č.2, Študentský domov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

29.11.2021 12:00

377,00 ks

42 623,58

35 519,65

Dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (fotografie aj s rozmermi a opisom (technická špecifikácia potvrdzujúca opis zákazky podľa tejto zmluvy)) do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.10.2021 14:24

03.11.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.11.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 899
 146
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2021 14:55 - Vstupná ponuka 42 000,00 € Cena s DPH
28.10.2021 10:53 - Najvýhodnejšia ponuka 41 700,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS