• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2021 10:50

Detail zákazky Z202120661

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2021 10:50

Základné údaje

Z202120661

OF-243192

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6000379

Objednávateľ

17336031

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Nitre

Štefánikova 58, Nitra, 94963, SVK

Dodávateľ

00692972

INTERTEC s.r.o.

Hronská 6 , Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ortuťový analyzátor - spektometer

Jednoúčelový analyzátor ortuti vo vodách a potravinách, inštalačné kity

  • 38434000-6 - Analyzátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 51430000-5 - Inštalácia laboratórnych zariadení
  • 24950000-8 - Špecializované chemické výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednoúčelový analyzátor ortuti vo vodách a potravinách, s príslušenstvom
Funkcia
Predmetom zákazky je jednoúčelový analyzátor ortuti vo vodách a potravinách, ktorý je ovládaný prostredníctvom počítača, ktorý je dodávaný k analyzátoru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
jednoúčelový analyzátor ortuti vo vodách a potravinách s príslušenstvom ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednoúčelový analyzátor ortuti vo vodách a potravinách jednolúčový prístroj, sériové usporiadanie meracích kyviet
Limit detekcie menej, nanajvýš rovné 0,01 ng Hg
Reprodukovateľnosť menšia, nanajvýš rovná 1,5 %
Typická doba analýzy maximálne 7 minút
Dolný rozsah merania menej alebo rovné 0,05 ng Hg
Horný rozsah merania rovné a viac 600 ng Hg
Zdroj žiarenia nízkotlaková ortuťová výbojka
Stanovenie ortuti z priamej návažky vzorky áno
Analýza kvapalných a pevných vzoriek bez nutnosti zmeny nastavenia prístroja áno
Súčasťou prístroja je interferenčný filter áno
Počet pracovných rozsahov, na ktorých prístroj pracuje 2 pracovné rozsahy
automatické prepínanie medzi rozsahmi áno
Počet kalibračných bodov neobmedzený
Kalibrácia možná roztokom Hg alebo tuhým referenčným materiálom
Nosný plyn kyslík
Detektor kremíková UV fotodióda
Ovládací softvér musí obsahovať algoritmus založený na reálnom matematickom modely analytickej krivky AAS áno
Súčasťou dodávky musí byť:
Riadiaci PC minimálne Intel Pentium G5400
RAM pamäť minimálne 4 GB
HD disk SSD minimálne 128 GB
Vstupné/výstupné porty minimálne: 4xUSB 2.0, 1xUSB 3.0, video port, seriál port, 2xPCI-E, 1xPCI-Ex16
Príslušenstvo USB klávesnica US/SK Win, optická myš
Grafická HD karta, zvuková karta, sieťová karta minimálne integrované
Monitor minimálne FHD 21,5´´
Operačný systém predinštalovaný Windows 10 pro
Štartovacia sada 2 sady spotrebného materiálu, CRM- Hg 1000 ppm
Softvér pre riadenie všetkých častí prístroja, zberu a uchovávanie nameraných dát áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy, vynášky a inštalácie na miesto plnenia  plne v réžii dodávateľa.
Montáž a validácia Jednoúčelového analyzátora ortuti na mieste u objednávateľa v cene.
Vrátane zaškolenia 3 osôb v potrebnom rozsahu.
Odborná pomoc pri návrhu postupu analýz, resp. prípravy vzorky
Opakované zaškolenie na prianie objednávateľa pri výmene obsluhy a pod.
Validácia a vystavenie validačného protokolu dodávateľom na mieste dodania.
Dodávateľ  zašle emailom objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa emailom, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklého použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu.
Objednávateľ požaduje  predložiť podrobný rozpočet do 2 pracovných dní odo dňa  uzavretia zmluvy (uviesť jednotkovú cenu za každú položku), rozpis cien bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH podľa jednotlivých položiek. Tento rozpis sa taktiež uvedie v dodacom liste a vo faktúre.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do miesta určenia.
Cena za predmet zákazky zahŕňa náklady spojené s dopravou a vyložením tovaru a všetky ďalšie možné náklady spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu resp. preberacieho protokolu potvrdeného objednávateľom. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr  do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky. Objednávateľ prevezme tovar nový, originálny, nepoužívaný v nepoškodených obaloch. Tovar, ktorý nespĺňa technické požiadavky resp. je poškodený, objednávateľ neprevezme. Vrátený tovar je možné nahradiť novým tovarom spĺňajúcim požiadavky do 3 pracovných dní od jeho vrátenia.
Splatnosť faktúry: 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred.
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov (okrem spotrebného materiálu).
Dodávateľ zapožičia objednávateľovi náhradný prístroj v prípade, že nie je možné opraviť poruchu na mieste a je nutný prevoz prístroja k dodávateľovi resp. výrobcovi, po celú dobu opravy prístroja.
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom resp. v českom jazyku, aj v originál v anglickom jazyku, ak ho výrobca poskytuje.  Požaduje sa dodať výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Požadujeme doklad o tom, že dodávateľ poskytuje, resp. vie zabezpečiť servis na predmet obstarávania.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu  na dodanie  tovaru riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje dodávateľ voči objednávateľovi nie je možné v zmysle § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb.Občianskeho zákonníka postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Na súhlas objednávateľas postúpením pohľadávky na tretiu osobu sa, v zmysle Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 7/2017 zo dňa 25.septembra 2017,vyžaduje predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade nedodržania termínu dodania tovaru, môže kupujúci vystaviť faktúru na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej cena nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, je iná osoba registrovaná pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 58, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

26.10.2021 10:00 — 09.12.2021 12:38

1,00 ks

20 500,00

17 083,00

Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovanie návrhu plnenia zákazky zadaného objednávateľom špecifikované v položkách opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.10.2021 08:49

25.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 712
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2021 14:36 - Vstupná ponuka 20 499,48 € Cena s DPH
20.10.2021 14:36 - Najvýhodnejšia ponuka 20 499,48 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS