• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 09:52
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2021 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2021 12:55

Detail zákazky Z202120649

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 09:52
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2021 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2021 12:55

Základné údaje

Z202120649

OF-243034

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6000413

Objednávateľ

31753604

Štátny geologický ústav Dionýza Štúra

Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK

Dodávateľ

00612758

AMEDIS spol. s r.o.

Mlynská 10, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia

špeciálny spotrebný materiál, výrobky, inštalácia

  • 39230000-3 - Špeciálne výrobky
  • 38433000-9 - Spektrometre
  • 38432200-4 - Chromatografy
  • 38434560-9 - Chemické analyzátory
  • 31711000-3 - Elektronický spotrebný materiál
  • 31600000-2 - Elektrické zariadenia a prístroje
  • 31731000-9 - Elektrotechnický spotrebný materiál
  • 51540000-9 - Inštalácia špeciálnych strojov a zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho spotrebného materiálu vrátane jeho inštalácie /ak je uplatniteľné/ do prístrojov , ktoré sú vo vlastníctve verejného obstarávateľa, v rámci schválených projektov /Projekt 1, Projekt 2, Projekt 3, Projekt 4/, ktoré sa implementujú na základe zmlúv o poskytnutí NFP uzatvorených medzi MŽP SR a verejným obstarávateľom z OP Kvalita životného prostredia a pre vlastné potreby verejného obstarávateľa ako objednávateľa /ďalej len "objednávateľ"/.
Predmet zákazky pozostáva z dodania špeciálneho spotrebného materiálu pre potreby predmetných projektov a pre vlastné potreby verejného obstarávateľa podľa špecifikácie verejného obstarávateľa v požadovanom množstve vrátane jeho inštalácie /ak je relevantné/ do predmetných prístrojov: 1. Iónový chromatograf DIONEX ICS 5000, Dionex; 2. Hmotnostný spektrometer s indukčne viazanou plazmou Aurora M90, Bruker.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Špeciálny spotrebný materiál pre Iónový chromatograf DIONEX ICS 5000, Dionex pre potreby Projektov a pre vlastné potreby v nasledovnej skladbe: súbor 1
1.1 Supresor pre systém s uhličitanovým eluentom (DIONEX AERS 500 CARBONATE ( 4 MM) ANION ELECT) s inštaláciou ks 1
1.2 Kolóna PROD,COL,IP,AS22,4X250MM ks 1
1.3 Predkolóna PROD,COL,IP,AG22,4X50MM ks 1
1.4 Tesnenie na dávkovací ventil - KIT,REBUILD,VLV,6-PORT,6K vrátane inštalácie ks 1
1.5 Riadiaca doska CPU pre chromatograf, vrátane inštalácie ks 1
2. Špeciálny spotrebný materiál pre Hmotnostný spektrometer s indukčne viazanou plazmou Aurora M90, Bruker  pre potreby Projektov a pre vlastné potreby v nasledovnej skladbe: súbor 1
2.1 Snímač vákua (Vacuum gauge spare parts), s inštaláciou ks 1
2.2 Cievka na indukčnú plazmu (Induction coil, interlaced, complete), vrátane inštalácie ks 2
2.3 Kónus (Kit skimmer cone), vrátane inštalácie ks 1
2.4 Sklenený horák (Glass-ICP-MS torch) ks 1
2.5 Rozprašovač - Micromist Low Flow Nebulizer ks 2
2.6 Olej do vákuovej pumpy pre ICP MS Aurora M90, vrátane inštalácie l 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Špeciálny spotrebný materiál pre Iónový chromatograf DIONEX ICS 5000, Dionex pre potreby Projektov a pre vlastné potreby v rozsahu bodov 1.1 - 1.5 Špeciálny spotrebný materiál musí byť kompatibilný k prístroju - Iónový chromatograf DIONEX ICS 5000, Dionex
2. Špeciálny spotrebný materiál pre Hmotnostný spektrometer s indukčne viazanou plazmou Aurora M90, Bruker pre potreby Projektov a pre vlastné potreby v rozsahu bodov 2.1 - 2.6 Špeciálny spotrebný materiál musí byť kompatibilný k prístroju - Hmotnostný spektrometer s indukčne viazanou plazmou Aurora M90, Bruker
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa použitie originálneho, doposiaľ nepoužitého tovaru.
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dopravu tovaru a jeho inštaláciu /ak je uplatniteľné/ na miesto dodania zabezpečuje dodávateľ.
Cena predmetu zákazky zahŕňa cenu za dodávku špeciálneho spotrebného materiálu stanovenú na základe jednotkových cien jednotlivých tovarov/položiek predmetu zákazky vrátane inštalácie (pri položkách, kde je relevantné), všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (dopravné náklady na miesto dodania, cestovné náhrady, balné, poštovné, iné súvisiace náklady spojené s dodaním predmetu zákazky) a požadovaného počtu/množstva jednotlivých položiek/tovarov tvoriacich predmet zákazky (stanovených objednávateľom).
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy, teda ešte pred samotným plnením Zmluvy, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH a sumárne vo vzťahu k jednotlivým prístrojom v EUR bez DPH, sadzba DPH a v EUR s DPH .
Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka Dodávateľa ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH.
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla Zmluvy a čísla/kódu a názvu súvisiaceho projektu /Projekt 1, Projekt 2, Projekt 3, Projekt 4/ v rámci ITMS k danej položke, ktoré budú dodávateľovi oznámené do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) od uzatvorenia Zmluvy.
Požaduje sa, aby výsledné ceny jednotlivých položiek v aktualizovanom rozpočte boli zaokrúhlené na dve (2) desatinné  miesta.
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, alebo
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie Zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od Zmluvy.
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy.
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou.
Platba za plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe dodávateľom vystavenej faktúry doručenej objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj odovzdávací a preberací protokol/dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami.
Faktúry musia obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné do 60 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami za predpokladu dodržania kompatibility so zariadením pre ktorý je špeciálny spotrebný materiál určený.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od Zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v Zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia Zmluvy
Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka uchádzača ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zákazka  je financovaná z fondov EÚ, a bude predmetom kontroly zo strany príslušného oprávneného orgánu. Na nadobudnutie účinnosti zmluvy verejný obstarávateľ ako objednávateľ uplatňuje odkladný účinok. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, objednávateľ si vyhradzuje právo od Zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Markušovská cesta 1, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

15.12.2021 08:00 — 13.01.2022 15:00

2,00 súbor

11 372,40

9 477,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy vrátane špecifikácie jednotlivých položiek predmetu zmluvy (špecifikácie tovaru - výrobca, obchodný názov a typ, ak je uplatniteľné, veľkosť balenia) preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov podľa tohto objednávkového formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.10.2021 09:52

25.10.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.10.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 953
 9
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2021 15:15 - Vstupná ponuka 11 370,00 € Cena s DPH
20.10.2021 15:15 - Najvýhodnejšia ponuka 11 370,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS