17335795
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK
31337775
NIMAG, spol. s r.o.
Prievozská 4/B, Bratislava, 821 09, SVK
Pôrodná posteľ
pôrodná posteľ, lôžko, gynekológia
Tovar, Služba
1. Pôrodná posteľ
|
|
---|---|
Funkcia |
Určená pre gynekologicko - pôrodnícke oddelenie - možnosť prevedenia pôrodu klasickým alebo alternatívnym spôsobom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pôrodná posteľ | ks | 1 | ||
Nosnosť postele | kg | 235 | ||
celková dĺžka v rozloženom stave | cm | 215 | ||
celková šírka vrátane bočníc | cm | 99 | ||
minimálna výška ložnej plochy vrátane čalúnenia | cm | 60+/-2 | ||
maximálna výška lôžka | cm | 105 | ||
rozsah zdvihu výškového nastavenia | cm | 35 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
možnosť prevedenia pôrodu klasickým alebo alternatívnym spôsobom | vyžaduje sa |
možnosť nastavenia podnožného dielu do rôznych výškových úrovní a zasunutie celého podnožného dielu po rám postele | vyžaduje sa |
zasúvanie podnožného dielu pod ložnú plochu bez nutnosti jeho odobratia, excentricky umiestnený zdvíhací stĺp | vyžaduje sa |
mechanicky nastaviteľný podnožný diel | vyžaduje sa |
výška ložnej plochy, chrbtový diel, sedací diel | elektricky nastaviteľná |
flexibilita nastavenia opierok nôh do pozície lýtkových opierok, ako aj do pozície opierok chodidiel | vyžaduje sa |
dvojdielny matrac ložnej plochy | chrbtový/sedací diel, podnožný diel s antibakteriálnym povrchom |
bezšvové čalúnenie | vyžaduje sa |
tvarovaný sedací diel pre zaistenie dostatku miesta pre pôrodníka | vyžaduje sa |
pojazdné prevedenie, centrálna brzda koliesok | dvojité kolieska minimálne 150 mm |
poloha Trendelenburg | min 10° elektricky nastaviteľná |
podpery nôh | ľahko prestaviteľné |
uhol nastavenia podnožného dielu | minimálne od 0° do - 20° |
uhol nastavenia chrbtového dielu | minimálne od -10° do + 65° |
uhol nastavenia sedacieho dielu | minimálne od 0° do + 18° |
možnosť mechanického CPR spustenia chrbtového dielu | vyžaduje sa |
integrovaný ovládací panel na obidvoch stranách chrbtového dielu s ovládacími prvkami | el. ovládanie - výšky ložnej plochy, nastavenie chrbtového a sedacieho dielu, poloha Trendelenburg |
ručný ovládač na špirálovitom kábli | áno |
pár odklopných bočných zábran, neodnímateľných, s integrovaným ovládacím panelom | el. ovládanie výšky ložnej plochy a náklonu chrbtového dielu |
zaťaženie podnožného dielu | minimálne 150 kg |
záložný akumulátor | vyžaduje sa |
ekvipotenciálová svorka | vyžaduje sa |
držiak na infúzny stojan | 2 ks |
ručné madlá pre rodičku | odnímateľné |
jednoduché čistenie | áno |
možnosť výberu farebného prevedenia čalúnenia | áno |
Príslušenstvo: | |
- čalúnená odnímateľná hrazda umiestniteľná do držiakov na lôžku | vyžaduje sa |
- miska nerezová, odnímateľná, na otočnom držiaku, objem minimálne 4 litre | áno |
- podhlavník | áno |
- eurolišta | áno |
- podpery nôh, deliteľné prevedenie L/P | áno |
- lekárska stolička - čalúnený sedák, bez operadla, pojazdná, výškovo nastaviteľná | áno |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi zariadenie podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k zariadeniu a záväzok objednávateľa riadne dodané zariadenie prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
2. Požaduje sa jednorázové dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného predmetu zákazky: |
2.1 v lehote do 8 týždňov od účinnosti zmluvy. |
2.2 v pracovných dňoch, v čase od 08:00 hod. do 14:30 hod., |
2.3 do sídla kupujúceho na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením, pričom konkrétne miesto dodania - pracovisko objednávateľa a zodpovedná osoba objednávateľa budú dodávateľovi písomne upresnené po uzavretí zmluvného vzťahu, |
2.4 po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 3 pracovné dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní, |
2.5 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky (ak bola vystavená), číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, ŠUKL (ak je to relevantné). |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EU (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
2.7 Súčasťou dodania zariadenia/alebo služieb je povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi aj: |
- zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy, |
- kontaktné údaje na Klientske pracovisko dodávateľa - tzv. "Hotline", "Helpdesk", "Call centrum..." pre potreby plnenia zmluvy. |
3. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia zariadenia prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu zariadenia. |
4. Prevzatie dodaného zariadenia je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľom pri dodaní zariadenia, ostáva zariadenie vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi zariadenie riadne prevziať. |
5. Súčasťou záväzku dodávateľa podľa bodu 2. je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie predmetu zákazky na stanovený účel, a to najmä, no nie len: |
5.1 návod na použitie predmetu zákazky v slovenskom jazyku (resp. v českom jazyku), |
5.2 záručný list, |
5.3preberací (akceptačný) protokol, |
5.4 protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou predmetu zákazky. |
6. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku predmetu zákazky v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu. |
7.Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Úhrada sa uskutoční bezhotovostným prevodom na účet predávajúceho. |
8. Kúpna cena predmetu zákazky zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t.j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného zariadenia/alebo poskytnutím služieb objednávateľovi, montážou na pracovisku, uvedením zariadenia do prevádzky a odskúšaním funkčnosti, zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, prevodom vlastníctva k zariadeniu na objednávateľa, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie. |
9. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "zariadenie") komplexnú záruku minimálne však 24 mesiacov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t. j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť zariadenie využívané na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka. |
10. Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny zariadenie vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na zariadení za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií zariadenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade potreby vyžiadať od dodávateľa predloženie dokladu, prostredníctvom ktorého preukáže oprávnenosť vykonávať autorizovaný servis. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne: |
10.1 oprava vád a porúch zariadenia, t. j. uvedenie zariadenia do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
10.2 dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, |
10.3 v prípadoch, ak je to relevantné, vykonanie štandardných vylepšení zariadenia odporúčaných a predpísaných výrobcom zariadenia podľa rozhodnutia dodávateľa, zároveň sa vyžaduje k splneniu uvedenej povinnosti poskytnutie súčinnosti objednávateľa, |
10.4 dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadenia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu a náhradných dielov, |
10.5 Vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, min. však jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky s výnimkou vád uvedených v bode 21. |
10.6 Vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami, |
10.7 práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa z a do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečenia záručného servisu, |
10.8 vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy, |
11. Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na zariadení počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi na kontaktné adresy a osoby pre zmluvné úkony tejto zmluvy . V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľa. |
12. V prípade použitia email. správy kvôli nedostupnosti telefónnej linky, objednávateľa, je dodávateľ povinný preukázať, že telefónna linka bola dostupná, pokiaľ nebude súhlasiť s tvrdením objednávateľa o nedostupnosti tejto linky. Dodávateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť telefónnej linky v prípade, ak dôjde k výpadku poskytovaných telekomunikačných služieb a dodávateľ túto skutočnosť preukáže objednávateľovi. |
13. Servisný technik dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste dodania zariadenia do 24 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
14. Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: |
14.1 oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín, |
14.2 oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 72 hodín, resp. v závažných prípadoch v termíne určenom po dohode s dodávateľom. |
15. Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť zariadenie do bežnej prevádzky v lehotách vyššie uvedených. V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške: |
15.1 nedodržanie lehoty príchodu servisného technika: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny zariadenia a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa, |
15.2 nedodržanie lehoty na odstránenie vady: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny zariadenia a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa. |
16. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. |
17. Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby zariadenia budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. |
18. Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky. |
19. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, predávajúci nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je neplatné. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
20.Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
21. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
22. Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky |
23. Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY: |
1. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty: |
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu, |
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. |
b) s predmetom e-mailovej správy "Dokumenty - Pôrodná posteľ“ |
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf., |
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a) |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť: |
1.1Špecifikáciu ponúknutého predmetu zákazky z ktorej musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. |
1.2 Prospektový materiál v slovenskom resp. českom jazyku (resp. iný ekvivalentný doklad) ponúkaného produktu. Prospektový materiál musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt. |
1.3 kópiu certifikátu alebo vyhlásenia o zhode |
1.4 kópia dokladu o pridelení ŠUKL kódu ponúkaného zariadenia |
1.5 Podpísanú kalkuláciu ceny |
1.6 Kontaktné adresy pre zmluvné úkony tejto zmluvy v rozsahu: |
1.6.1 Kontakt pre veci administratívne, Zodpovedná osoba/ e-mail a telefón |
1.6.2 Kontakt pre veci technické, Zodpovedná osoba/e-mail a telefón |
1.6.3 Zoznam a adresy servisných stredísk |
C. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto opisným formulárom a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY, |
b) objednávateľ môže elektronicky požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
D. Ukončenie zmluvy |
1. Zmluvu možno ukončiť písomnou dohodou oboch zmluvných strán |
2. Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka, |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka, |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u apod. |
E. Informačná povinnosť: |
Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy. |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov
Pôrodná posteľ
BORCAD AVE 2
Jediný možný výrobca BORCAD AVE 2. Je potrebné prerobiť celý opisný formulár.
Názov položky
Pôrodná posteľ
Pôrodná posteľ alebo ekvivalent
V rozpore so zákonom o verejnom obstarávaní, kedy opisný formulár opisuje konkrétneho výrobcu bez možnosti predloženia funkčného ekvivalentu.
Nemocničná 581/2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
28.10.2021 07:00 — 23.12.2021 14:00
1,00 ks
20 213,00
20 213,00
1. Technická špecifikácia obsahujúca popis technických vlastností, parametrov a hodnôt ponúknutého tovaru tak, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie požiadaviek uvedených v opisnom formulári. 2. Prospekt ponúkaného produktu. 3. Podpísaná kalkulácia ceny 4. Ak sa v opise predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, umožňuje sa uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne rovnakými, respektíve lepšími technickými parametrami.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.10.2021 08:26
25.10.2021 15:00
25.10.2021 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.10.2021 09:01 - Vstupná ponuka | 14 818,56 | € | Cena bez DPH |
25.10.2021 09:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 818,56 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: