• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2021 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2021 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2021 12:35

Detail zákazky Z202120612

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2021 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2021 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2021 12:35

Základné údaje

Z202120612

OF-241278

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6025521

Objednávateľ

00329061

Mesto Gelnica

Banícke námestie 4, Gelnica, 05601, SVK

Dodávateľ

35743565

MAGNA ENERGIA a.s.

Urbánkova 2853/6A, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu 2022

zemný plyn, dodávka, distribúcia a preprava zemného plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka zemného plynu vrátane jej prepravy distribučnou sieťou do 7 odberných miest ("OM")   odberateľa v dohodnutom množstve, kvalite, čase uvedenom v technických špecifikáciách a podľa ostatných zmluvných špecifikácií, prevzatie zodpovednosti za odchýlku za OM Objednávateľa voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenie regulovaných distribučných služieb pre Odberateľa od príslušného PDS, ku ktorého sieti  sú OM pripojené a ostatné súvisiace služby. Garancia zabezpečenia plynulej dodávky plynu do uvedených odberných miest počas celej doby platnosti zmluvy.
Obdobie dodávky zemného plynu je od 00:00 dňa 1.1.2022  do 24:00 dňa 31.12.2022, t. j. 12 mesiacov do všetkých OM odberateľa.
Pojmy Odberateľ a Objednávateľ uvádzané v texte tejto zmluvy treba považovať za identické a používajú sa alternatívne. Pojem Objednávateľ vychádza z názvoslovia OPET a pojem Odberateľ z názvoslovia používaného v Energetických predpisoch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba zemného plynu na 1 rok za všetky OM na základe skutočného odberu v roku 2019. kWh 1 050 772
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia odberných miest (ďalej "OM")
1.1 Identifikácia OM - POD kód SKSPPDIS000910806296
1.2 Adresa OM Požiarnicka 9 (Hasičská stanica)
1.3 Začiatok plnenia - Koniec plnenia 01.01.2022 - 31.12.2022
1.4 Predpokladané  množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie  v m3 12 051
1.5 Predpokladané  množstvo odberu plynu  za zmluvné obdobie v kWh 127 039,00
1.6 Tarifa pre odberné miesto M 7
2.1 Identifikácia OM - POD kód SKSPPDIS000910804268
2.2 Adresa OM Slovenská 1 (Mestská knižnica)
2.3  Začiatok plnenia - Koniec plnenia 01.01.2022 - 31.12.2022
2.4  Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v m3 12 236
2.5 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v kWh 128 989,00
2.6 Tarifa pre odberné miesto M7
3.1  Identifikácia OM -POD kód SKSPPDIS000910804275
3.2 Adresa OM Slovenská 49 (Materská škola)
3.3   Začiatok plnenia - Koniec plnenia 01.01.2022 - 31.12.2022
3.4   Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v m3 12 145
3.5  Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v kWh 128 019,00
3.6 Tarifa pre odberné miesto M 7
4.1 Identifikácia OM -POD kód SKSPPDIS000910806297
4.2  Adresa OM Banícke námestie 9 (Klub dôchodcov)
4.3 Začiatok plnenia - Koniec plnenia 01.01.2022 - 31.12.2022
4.4   Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v m3 3 676
4.5 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v kWh 38 750
4.6 Tarifa pre odberné miesto M3
5.1 Identifikácia OM - číslo OM/POD kód 4100055820/   SKSPPDIS000910806300
5.2 Adresa OM Banícke nám. 4 (Mestský úrad)
5.3 Začiatok plnenia - Koniec plnenia 01.01.2022 - 31.12.2022
5.4 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v m3 20 227
5.5 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v kWh 213 247
5.6 Tarifa pre odberné miesto M 7
6.1 Identifikácia OM - POD kód SKSPPDIS020919000269
6.2 Adresa OM Hlavná 117 (Materská škola)
6.3 Začiatok plnenia - Koniec plnenia 01.01.2022 - 31.12.2022
6.4 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v m3 132
6.5 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v kWh 1390
6.6 Tarifa za odberné miesto M1
7.1 Identifikácia OM - POD kód SKSPPDIS010910002346
7.2 Adresa OM Hlavná 343/50 (priemyselný park)
7.3 Začiatok plnenia - Koniec plnenia 01.01.2022 - 31.12.2022
7.4 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v m3 38 347
7.5 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v kWh 413 338
7.6 Tarifa za odberné miesto M 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
1.1 Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej dodávky zemného plynu do uvedených OM od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania Zmluvy, okrem prípadov vyššej moci a prípadov prerušenia distribúcie zemného plynu. Vrátane  dopravy na miesto plnenia.
1.2 Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberných miest Odberateľa vrátane distribúcie a prepravy, aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete. Dodávateľ sa  zároveň zaväzuje dodržiavať Vyhlášku  ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a plynom a ostatné právne predpisy.
1.3 Plnenie zmluvy bude zabezpečené v štandardoch kvality podľa Vyhlášky URSO č. 278/2012 Z.z., ktorou sa ustanovujú štandardy kvality uskladňovania plynu, prepravy plynu, distribúcie plynu a dodávky plynu v znení neskorších predpisov.
1.4 Dodávateľ berie na vedomie, že v dôsledku organizačných zmien Odberateľa a zmien vynútených zmenou všeobecne záväzných právnych predpisov môže dôjsť k zmene počtu odberných miest uvedených v Technickej špecifikácii predmetu. Zmeny budú realizované bez sankcií zo strany Dodávateľa.
1.5 Nový Dodávateľ zabezpečí na svoje náklady  všetky právne  kroky  s pôvodným Dodávateľom pri odpojení a zapojení všetkých odberných miest v distribučnej sieti. Zmenu Dodávateľa  vybavuje  nový Dodávateľ  na základe  splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny Dodávateľa zemného plynu spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom Odberateľ dáva Dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
1.6 Nový Dodávateľ je povinný  vykonať s odbornou  starostlivosťou všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa v zmysle tejto zmluvy, podmienok OPET, OUEP a príslušných právnych predpisov tak, aby zabezpečil  splnenie všetkých  povinností Dodávateľa plynu a tým vytvoril  podmienky pre pravidelnú a plynulú dodávku plynu podľa podmienok tejto zmluvy.
1.7 Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude uplatňovať voči objednávateľovi z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom zemného plynu a uvedeným predpokladaným množstvom odberu zemného plynu žiadne sankcie.
2. MIESTO, ČAS A SPÔSOB PLNENIA ZMLUVY
2.1 Miestom plnenia sú OM Odberateľa pripojené do siete príslušného prevádzkovateľa definovanými v Špecifikáciách príslušným POD kódom.
2.2 Zmluvné obdobie dodávky zemného plynu do OM Odberateľa je obdobie od 1.1.2022 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod.
2.3 Odpočtové obdobie je obdobie od vykonania jedného odpočtu odberu plynu po nasledujúci odpočet. Odpočet odberu zemného plynu vykonáva PDS minimálne v intervaloch stanovených v prevádzkovom poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
2.4 Dodávateľ umožní Odberateľovi prístup k podrobným informáciám o spotrebe zemného plynu po fakturačných cykloch a pre zákazníkov s priebehovým meraním na OM aj výsledky tohto merania prostredníctvom webovej aplikácie na svojom webovom sídle.
2.5 Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Odberateľa oprávnenú osobu - konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojeneé s dodávkou predmetu zákazky s osobitnou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy dostupný na vybavovanie požiadaviek, e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude osobitne spoplatnená.
2.6 Akékoľvek prerušenie dodávky zemného plynu  v rozpore s touto Zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy.
2.7 Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak Dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je Objednávateľ oprávnený v zmysle Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2 časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET), od Zmluvy odstúpiť.
3. CENA
3.1 Cena za plnenie zákazky je stanovená v súlade s čl. V ods.5.1 a ods. 5.2 OUEP ako celková cena za dodávku zemného plynu vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb a prepravy zemného plynu počas Zmluvného obdobia, vrátane DPH, ak Dodávateľ je platcom DPH a spotrebnej dane, a to s prihliadnutím na Špecifikáciu alebo Zmluvnú špecifikáciu plnenia, t. j. najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu zemného plynu, dĺžky trvania zmluvného obdobia, zvolenú pásmovú tarifu pre konkrétny druh plnenia za OM Objednávateľa uvedené v Špecifikáciách.
3.2 Ponúknutá cena bude cena za celé predpokladané množstvo odberu plynu za obdobie 12 mesiacov.
3.3 Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných OPET, platných OUEP a v zmysle platnej legislatívy v oblasti plynárenstva.
3.4 Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude Objednávateľovi účtovať žiadne fixné poplatky za OM, ani žiadne iné poplatky.
3.5 Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou zemného plynu a nebude v sebe zahŕňať žiadne skryté poplatky.
3.6 Cena za plnenie musí byť stanovená v súlade s rozhodnutím ÚRSO platným pre rok dodávky zemného plynu. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou plynu a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami.
3.7 Dodávateľ  dodrží vysúťaženú cenu aj pri prípadnom  doplnení odberného miesta Objednávateľom.
4. PLATOBNÉ A FAKTURAČNÉ PODMIENKY
4.1 Vyúčtovacím obdobím, pre ktoré vykonáva PDS odpočet určeného meradla je kalendárny rok, t. j. od 1.1. do 31.12.. Vyúčtovanie skutočnej spotreby zemného plynu bude vždy k 31.12. kalendárneho roka a vyúčtovacia faktúra  bude vystavená  najneskôr do 15.1  nasledujúceho roka pre každé odberné miesto samostatne.
4.2 Dodávateľ bezplatne vystaví faktúry jednotlivo pre každé odberné miesto, každá faktúra bude doručená do miesta sídla Odberateľa. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dátumu jej vystavenia.  Faktúry musia obsahovať  náležitosti daňového dokladu.
4.3 Pri vyúčtovaní Dodávateľ uvádza reálny odpočet meradiel, nie odhadný prepočet spotreby.
4.4 Úhrada faktúr sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku a úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene  EURO (€). Okrem faktúry v tlačenej podobe doručí vystavenú faktúru Odberateľovi aj v elektronickej forme ako súbor v textovo čitateľnej podobe.
4.5 Dodávateľ je oprávnený v priebehu fakturačného obdobia požiadať od Objednávateľa za opakovanú dodávku preddavkové platby/ zálohy na základe vystaveného platobného kalendára, a to vo výške 1/12 predpokladanej ročnej  spotreby plynu.
4.6 Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú Odberateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
4.7 Žiadna zo zmluvných strán  nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho  písomného súhlasu  druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za Objednávateľa je oprávnený  vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie  práv a povinností bez predchádzajúceho  písomného súhlasu druhej zmluvnej  strany  je neplatné.
5. DOKLADY
5.1  Dodávateľ predloží  najneskôr do 5 pracovných  dní odo dňa uzatvorenia zmluvy  s Odberateľom nasledujúce dokumenty:
- doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona  č. 251/2012 Z.z.  v rozsahu predmetu zákazky, resp. doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu.
- platnú zmluvu uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2022  s prevádzkovateľom distribučnej siete, o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve.
- vyplnenú a dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade so špecifikáciou OM, platnými OPET a OUEP, v ktorej  uvedie  podrobnú štruktúru ceny- podrobný spôsob  výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu  všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná a musí obsahovať  všetky legislatívne náležitosti  súvisiace  s dodávkou zemného plynu. Rozčlenenie sa vykoná za každé odberné miesto samostatne. Kalkulácia ceny bude neoddeliteľnou prílohou tejto zmluvy.
- certifikát ISO9001 pre predaj plynu/elektriny (systém manažérstva kvality spoločnosti) a  certifikát ISO 14001 (environmentálne manažérstvo spoločnosti).
5.2 Dodávateľ poskytne  najneskôr  5 pracovných dní pred začiatkom plnenia:
a) platobné údaje potrebné na úhradu preddavkových  platieb na úhradu ceny za opakované  dodanie plnenia
b) poučenie o spôsobe  doručovania písomností
c) poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých Objednávateľ bezodkladne  ohlási zistené skutočnosti podľa čl. X, body 10.3 a 10.4 OUEP
d) poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých  objednávateľ má uplatniť  reklamáciu podľa čl. XI OUEP
e) poučenie o mieste, spôsobe a lehote na uplatňovanie  dostupných prostriedkov  na urovnávanie  sporov
f) webovú adresu Dodávateľa, na ktorej má zverejnené informácie podľa čl. IX OUEP
6. SPOLOČNÉ USTANOVENIA
6.1 Zmluvné strany sa dohodli, že Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS- OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi Dodávateľa.
6.2 Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Odberateľa  uvedenej  v tejto Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ  ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII., bod 18.2, písm. a), VZP OPET z dôvodu, že Dodávateľ  podstatne porušil svoje povinnosti.
6.3 Ak sa zistí po automatickom uzavretí zmluvy v systéme EKS ET konflikt záujmov definovaný v § 23 zákona o verejnom obstarávaní, a tento nebude možné odstrániť inak so zohľadnením stavu procesu verejného obstarávania a postupu zadávania zákazky s využitím elektronického trhoviska, je oprávnený Objednávateľ  od tejto automaticky uzavretej zmluvy odstúpiť.
6.4 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podľa predchádzajúceho bodu  tejto zmluvy,  Dodávateľ  nie je oprávnený uplatniť si voči Objednávateľovi akékoľvek finančné alebo iné nároky spojené s účasťou vo verejnom obstarávaní, ktorého výsledkom bolo automatické uzavretie tejto zmluvy, a ani nárokovať si a domáhať sa plnenia v zmysle tejto zmluvy, a to ani z časti.
6.5 Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté (OPET, časť 2- Všeobecné zmluvné podmienky, Čl. IV, bod 4.4).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banícke námestie, 4, Gelnica, Gelnica, Košický, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 31.12.2022 00:00

1 050 772,00 kWh

124 676,00

103 897,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vyžaduje sa predloženie kalkulácie celkovej ceny.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.10.2021 09:18

09.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 183
 200
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2021 14:47 - Vstupná ponuka 124 564,79 € Cena s DPH
08.11.2021 14:47 - Najvýhodnejšia ponuka 124 564,79 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS