30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31365213
ARGUSS, s.r.o.
Tallerová 10, Bratislava, 81102, SVK
Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.
Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov
Služba
1. Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zhodnotenie / zneškodnenie odpadov kategórie nebezpečné odpady ( ďalej len "NO") vyprodukovaných objednávateľom a s tým súvisiace činnosti realizované v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR Č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Zhodnotenie / zneškodnenie NO pre účely tejto zmluvy pozostáva z odobratia NO dodávateľom služby z miesta uskladnenia NO do vlastných prepravných obalov dodávateľa, naloženia NO na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia NO. |
Súvisiace činnosti pre účely tejto zmluvy pozostávajú najmä zo spracovania a vedenia predpísanej dokumentácie a evidencie zhodnocovaného / zneškodňovaného NO. |
Druhy odpadov sú označené šesťmiestnym a štvormiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky Č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie / zneškodnenie NO |
Maximálne množstvá jednotlivých druhov odpadov určených na zhodnotenie / zneškodnenie sú uvedené v tejto zmluve. Objednávateľ' požaduje od dodávateľa realizovať zhodnotenie / zneškodnenie odpadu podľa aktuálneho cenníka s ohľadom na skutočné množstvo zhodnoteného/zneškodneného odpadu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Katalógové číslo odpadu: 18 02 02 - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy | kg | 25 | 40 | |
Katalógové číslo odpadu: 15 01 10 - obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami | kg | 25 | 40 | |
Katalógové číslo odpadu 16 01 07- olejové filtre | kg | 40 | 60 | |
Katalógové číslo odpadu 15 02 02 - Absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami | kg | 30 | 50 | |
Katalógové číslo odpadu 13 05 - odpady s odlučovačov oleja z vody | kg | 15 | 25 | |
Katalógové číslo odpadu 06 01 - odpady z výroby spracovania distribúcie a používania kyselín | kg | 20 | 30 |
Názov |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny za poskytnutie služby podľa tejto zmluvy na jednotlivé položky - jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov s uvedením jednotkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie za 1 kilogram príslušného druhu odpadu. |
Požaduje sa, aby dodávateľ' predložil k vykonávaniu činnosti podľa tejto zmluvy udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky. Držiteľom platných dokladov podľa predchádzajúcej vety bude dodávateľ' počas celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vykonával všetky činnosti v súlade so zákonom o odpadoch, vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, vrátane spracovania a vedenia dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby. |
Požaduje sa, aby dodávateľ v prípade potreby zabezpečil vo vlastnej réžii prepravné certifikované obaly na zhodnocovanie/zneškodňovanie. |
Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobranom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa budú podkladmi pre fakturáciu. V prípade malých množstiev odpadov do 50 kg je možné vážny lístok nahradiť potvrdením o deklarovanej hmotnosti odobratého odpadu, ktoré bude písomne potvrdené objednávateľom. |
Povinnou prílohou faktúry bude vážny lístok o odobranom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov. Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov musia byť potvrdené podpisom objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód zhodnotenia / zneškodnenia odpadu podľa prílohy č. 2 a 3 zákona o odpadoch ( jeden z kódov pre činnosti R1 až R12 a D1 až D15) a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie / zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne realizácie zmluvy kontaktnú osobu objednávateľa v mieste plnenia najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. |
Aktuálne miesto uloženia špecifikovaného odpadu: Žilina |
Fakturačná adresa bude totožná s adresou miesta plnenia zákazky |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Realizácia služby v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 14,30 hod. |
Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
08.11.2021 08:00 — 12.11.2021 13:00
1,00 ks
420,00
420,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2021 13:50
22.10.2021 15:00
22.10.2021 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.10.2021 08:42 - Vstupná ponuka | 420,00 | € | Cena s DPH |
19.10.2021 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 420,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: