• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2021 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2021 15:01
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2021 15:15

Detail zákazky Z202120595

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2021 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2021 15:01
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2021 15:15

Základné údaje

Z202120595

OF-243745

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6005931

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

35777885

Hauerland spol. s r.o.

Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalendáre a diáre na rok 2022

kalendár, diár, plánovanie

  • 30199792-8 - Kalendáre
  • 22817000-0 - Diáre alebo osobné organizéry
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plánovací stolový kalendár na rok 2022
Funkcia
Stolový pracovný kalendár na rok 2022.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plánovací stolový kalendár na rok 2022 s nasledovným obsahom : prehľad roku 2022,2023, plánovací kalendár 2022,2023, dni pracovného voľna a pamätné dni, kilometrové vzdialenosti Európy, ČR a SR, prehľad mien 2022, poštové smerové čísla, názvy a fázy Mesiaca, počet a poradie týždňov v roku. ks. 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer 145 mm x 215 mm x 10 mm (Š x V x H)
 2. Plánovací nástenný kalendár na rok 2022
Funkcia
Trojmesačný nástenný kalendár na r. 2022 nástenný, trojmesačný, každá strana 3 mesiace.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plánovací nástenný kalendár na rok 2022 s nasledovným obsahom: štátne sviatky, meniny, názvy aktuálnych mesiacov, malý kalendár 2022, počet týždňov, červený posuvný štvorček na značenie aktuálneho dňa. ks. 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer 310 mm x 510 mm x 10 mm (Š x V x H)
 3. Diár týždenný 2022
Funkcia
Diár týždenný na rok 2022.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Diár týždenný 2022 - slovenské a české kalendárium, anglický preklad mesiacov a dní, informácie o štátnych sviatkoch susediacich krajín EÚ, prehľadný a plánovací kalendár, školské prázdniny, prehľad dôležitých inštitúcií, adresár, priestor pre písanie poznámok a pripomienok, farba modrá ks. 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A5 - 140 x 204 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar neprevziať a od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe deň vopred.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (použitý, nefunkčný, poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy, tovar neprevziať a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny.
Ak objednávateľ nevyužije svoje právo odstúpiť od zmluvy, pokuta (zľava) bude zohľadnená vo faktúre vystavenej po prevzatí predmetu zmluvy. Týmto nie je dotknutá povinnosť dodávateľa odstrániť zistené vady na svoje náklady.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. J. Herdu 2, 917 01 Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

02.11.2021 08:30 — 19.11.2021 14:30

60,00 ks.

216,00

180,00

Vlastný návrh dodávateľa musí obsahovať podrobný opis predmetu zákazky preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii opisného formulára. Ak objednávateľ (kontaktná osoba) nepotvrdí vlastný návrh dodávateľa, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.10.2021 08:07

27.10.2021 13:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2021 14:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 427
 56
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2021 13:51 - Vstupná ponuka 216,00 € Cena s DPH
26.10.2021 20:53 - Najvýhodnejšia ponuka 210,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS