• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2021 12:50

Detail zákazky Z202120573

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2021 12:50

Základné údaje

Z202120573

OF-243243

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6000393

Objednávateľ

35860839

Hydromeliorácie, š.p.

Vrakunská 29, Bratislava, 82563, SVK

Dodávateľ

48061646

iKONZ spol. s r.o.

Mošovského 7245/17A, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technická podpora a služby spojené s údržbou a rozvojom informačných systémov

Údržba a rozvoj aplikačného programového vybavenia

  • 72200000-7 - Programovanie softvéru a poradenstvo
  • 72600000-6 - Počítačové podporné služby a poradenstvo
  • 48800000-6 - Informačné systémy a servery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technická podpora a služby spojené s údržbou a rozvojom informačných systémov
Funkcia
Obnova podpory s údržbou a rozvojom existujúceho aplikačného programového vybavenia na obdobie 30 mesiacov od účinnosti zmluvy pre: Systém podnikovej evidencie zmlúv HMSP (PRZ), Dispečing závlah (Dispečing),  Dispečing odvodnení (Dispečing OČS), Informačný systém hlavných melioračných zariadení (HMZ), Informačný systém evidencie opráv (HMZ opravy), Evidencia odvodňovacích stavieb (EOS), Registre číselníkov HMZ (Registre) a Administračné moduly (Administrátor HMZ).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Údržba aplikačného programového vybavenia poskytovateľa mesiac 48
Technická podpora mesiac 48
HOT-LINE podpora mesiac 48
Zasielanie pravidelného mesačného výkazu poskytovaných služieb mesiac 48
Dedikovaný projektový manažér mesiac 48
Rozvoj aplikačného programového vybavenia poskytovateľa hodiny 1150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Údržba aplikačného programového vybavenia poskytovateľa Údržba aplikačného programového vybavenia, odstraňovanie chybových stavov a incidentov
HOT-LINE podpora Telefonická alebo elektronická  podpora aplikačného programového vybavenia
Technická podpora Technická podpora pre aplikačné programové vybavenie, poskytovanie doplňujúcich informácií
Pravidelné mesačné výkazy Mesačné výkazy poskytovaných služieb rozdelený na údržbu a rozvoj po jednotlivých úlohách
Dedikovaný projektový manažér Projektový manažér so znalosťami v danej oblasti aplikačného vybavenia vyčlenený pre objednávateľa
Rozvoj aplikačného programového vybavenia poskytovateľa Zapracovanie technických zmien a systémových úprav zabezpečujúcich novú funkčnosť príp. výraznú zmenu funkčnosti aplikačného programového vybavenia na základe dohodnutého časového harmonogramu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy  predloží mená kontaktných osôb a rozsah ich kompetencií, ktorí sú oprávnení jednať v zmysle ustanovení predmetnej Zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predloží podrobnú cenovú ponuku s vyčíslením ceny za mesačný support aplikačného programového vybavenia a celkovú cenu za rozvoj aplikačného programového vybavenia v rozsahu 1150 hodín.
Dodávateľ  do 7 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy preukáže, že je certifikovaným obchodným partnerom aplikácií HMZ, PRZ, dispečing, dispečing OČS, EOS, HMZ opravy, vytvorených spoločnosťou iKonz, potvrdzujúci schopnosti zasahovania, vykonávania zmien a zabezpečenia podpory aplikačného programového vybavenia.
Cenu za predmet plnenia uhradí objednávateľ na základe vystaveného daňového dokladu. Faktúry budú obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o daní z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vzhľadom na používané HW a SW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie.
Dodávateľ zahrnie do ceny predmetu zákazky všetky náklady spojené s obnovou supportu.
V prípade porušenia povinností dodávateľa je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty v súlade s čl. XIII platných obchodných podmienok elektronického trhoviska; nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vrakunská 29, Bratislava - m. č. Podunajské Biskupice, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

15.01.2022 08:00 — 15.01.2026 08:00

48,00 mesiac

50 700,00

50 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.10.2021 09:15

25.10.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.10.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 560
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2021 12:39 - Vstupná ponuka 50 700,00 € Cena bez DPH
21.10.2021 12:39 - Najvýhodnejšia ponuka 50 700,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS