35581000
Psychiatrická nemocnica Michalovce, n.o.
Andreja Hrehovčíka 185/1, Michalovce, 07101, SVK
35815256
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK
Dodávka elektrickej energie na rok 2022
elektrina, elektrická energia
Tovar, Služba
1. Elektrická energia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie v predpokladanom objeme 960 MWh ± 20% za zmluvné obdobie od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2022 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2022, vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberného miesta (OM) odberateľa a prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a garancia dodávky po celú dobu platnosti zmluvy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov za obdobie od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2022 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2022 | kWh | 960 000 | ||
Maximálna rezervovaná kapacita (MRK) | kWH | 380 | ||
Typ a hodnoty rezervovanej kapacity (RK): dvanásťmesačná rezervovaná kapacita | kWh | 330 | ||
Tolerancia odberu elektrickej energie | % | 80 | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet odberných miest | 1 |
Číslo odberného miesta (ČOM) | 156560 |
Adresa odberného miesta | Psychiatrická nemocnica Michalovce, n.o., Areál Psychiatrickej nemocnice, Stráňany, 071 01 Michalovce |
EIC kód | 24ZVS0000001990H |
Zmluvné obdobie - začiatok | 00:00 SEČ dňa 01.01.2022 |
Zmluvné obdobie - koniec | 24:00 SEČ dňa 31.12.2022 |
Názov |
Predmetom Zmluvy je združená dodávka elektrickej energie (ďalej len "elektriny") v zmluvnom období od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2022 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2022. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu elektriny do OM na adrese sídla Odberateľa, ako aj ostatné služby spojené s užívaním sústavy, vrátane dopravy a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania elektriny za OM Odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje dodržiavať Vyhlášku ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a plynom a ostatné platné právne predpisy. |
Dodávateľ sa zaväzuje: |
- Dodávať elektrinu, prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlky za odberné miesta a zabezpečiť distribúciu elektriny a ostatné služby spojené s použitím sústavy do odberných miest odberateľa. |
- Dodať dohodnuté celkové množstvo elektriny. |
- Upraviť dohodnuté množstvo elektrickej energie pre príslušný kalendárny štvrťrok na žiadosť odberateľa, bez poplatkov, v rozmedzí od 80% až 120%. |
- Vyhodnocovať odber elektriny za jednotlivé štvrťroky. |
- Zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesta odberateľa. |
- Upraviť dohodnutú rezervovanú kapacitu pre odberné miesta odberateľa na žiadosť odberateľa, bez manipulačných poplatkov. |
- Zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odberných miestach odberateľa na náklady dodávateľa. |
- Zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa. |
- Že je oprávneným dodávateľom elektrickej energie - má platné povolenie na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky. |
V prípade odobratia elektrickej energie o viac ako 20 % , ako je dohodnuté zmluvné množstvo elektrickej energie, ( po štvrťroku ) bez uzavretia dodatku k zmluve o zvýšení zmluvného množstva, nebude dodávateľ od odberateľa požadovať zvýšenie ceny za odobratú elektrickú energiu. |
Úroveň minimálneho množstva elektrickej energie z množstva zazmluvneného, ktoré sa zákazník zaväzuje odobrať, je 80 %. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa. |
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči Odberateľovi žiadne sankcie v prípade nedočerpania/prekročenia celkového predpokladaného zmluvného množstva elektriny/objednanej rezervovanej kapacity. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo elektriny. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektriny špecifikovanej v tejto Zmluve. |
Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne poplatky za aktiváciu, meradlo, ukončenie dodávky a pod. |
Akékoľvek prerušenie dodávky elektriny v rozpore s touto Zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy. |
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje! |
Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá Dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
Súťaží sa cena za dodávanú elektrickú energiu bez DPH a bez spotrebnej dane - samostatná cena za dodávku elektrickej energie, cena za prevzatie zodpovednosti za odchýlku, odmena obchodníka a ďalšie súvisiace platby na strane obchodníka. Nesúťaží sa cena za služby súvisiace s distribúciou (ceny za prenos elektriny, distribúcia elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa platného rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví a aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase dodania plnenia, vrátane odvodu do Jadrového fondu). |
Cena komodity a fixné poplatky obchodníka nebudú v sebe zahŕňať skryté poplatky. |
DPH a spotrebnú daň uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia Zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia Zmluvy, Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy. |
Odvod do Národného jadrového fondu (ďalej len "NJF") a cenu za Distribučné služby uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia Zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde, vzhľadom na príslušné rozhodnutia ÚRSO, k zmene položky ceny za odvod do NJF alebo ceny za Distribučné služby Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy. |
Dodávateľ sa zaväzuje že: a) predložená cena je konečná a zahŕňa všetky platby obchodníka súvisiace s dodávkou elektriny týkajúce sa jeho služieb (viď bod 22), |
b) a nebude v sebe zahŕňať skryté poplatky. |
Úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu Odberateľa na účet Dodávateľa. Fakturačným obdobím za dodávku elektriny a združených služieb podľa tejto Zmluvy je jeden kalendárny mesiac. Podkladom pre vystavenie faktúry sú namerané množstvá oznámené Dodávateľovi zo strany PDS. |
Dodávateľ nebude Objednávateľovi faktúrovať zálohové alebo preddavkové platby. |
Faktúra za ukončený mesiac musí byť Odberateľovi doručená do 12. dňa nasledujúceho mesiaca. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Odberateľovi. Faktúra bude zaslaná Odberateľovi elektronicky na vopred dohodnutú e-mailovú adresu a následne poštou na adresu Odberateľa. Posledná faktúra musí byť doručená Odberateľovi do 15 dní po ukončení zmluvného obdobia. |
Faktúra Dodávateľa musí mať náležitosti daňového dokladu. Okrem náležitostí podľa VZP musí obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia, t. j. jednotkovú cenu, množstvo MJ v kWh, spolu bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. |
Reklamovať formálnu alebo vecnú správnosť a úplnosť faktúry/jej povinných príloh majú obe zmluvné strany a to bez zbytočného odkladu. Zároveň vzniká ich nárok na odstránenie zistených nedostatkov. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane najneskôr v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. |
Ak je Odberateľ v omeškaní s úhradou faktúry, je Dodávateľ oprávnený účtovať Odberateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania. |
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Odberateľa oprávnenú osobu - konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zákazky s osobitou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy dostupný na vybavovanie požiadaviek e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek Odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET), od Zmluvy odstúpiť. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami (resp. inými predpismi) Dodávateľa. |
Do 10 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS predloží Dodávateľ na adresu Odberateľa doklad o povolení na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky (nie z dôvodu overenia podmienok účasti) a rozpis jednotlivých fakturačných položiek za dodávku elektrickej energie a ostatných položiek (spotrebná daň, odvody do NJF, distribučné, prepravné a systémové služby, jalovina atď.), ktoré si Dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny. |
Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek. |
Rozpis jednotlivých fakturačných položiek bude v štruktúre - jednotková cena za 1 kWh bez DPH, sadzba DPH, výška DPH jednotkovej ceny, jednotková cena s DPH, celková cena za predpokladané množstvo bez DPH, výška DPH celkovej ceny, celková zmluvná cena za predpokladané množstvo s DPH, všetky sumy v EUR. |
Ak predložený rozpis jednotlivých fakturačných položiek nebude doručený v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami Odberateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s Čl. XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa. |
Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto Zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od Zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje aj porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod 12.2 a 12.3 VZP OPET. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude Odberateľ považovať aj: |
a) odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu elektrickej energie, |
b) ak sa Dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia, |
c) ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto Zmluve. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Odberateľa uvedenej v tejto Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), VZP OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti. |
Areál Psychiatrickej nemocnice, Stráňany, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
01.01.2022 00:00 — 01.01.2023 00:00
1,00 balík
192 000,00
192 000,00
Uchádzač môže navrhnúť podrobnejšie zmluvné dojednania, ktoré neodporujú podmienkam uvedeným v návrhu verejného obstarávateľa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.10.2021 13:00
02.11.2021 10:00
02.11.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.11.2021 09:55 - Vstupná ponuka | 153 600,00 | € | Cena bez DPH |
02.11.2021 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 153 600,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: