• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2021 12:05
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2021 08:08
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2021 08:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2021 09:00

Detail zákazky Z202120549

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2021 12:05
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2021 08:08
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2021 08:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2021 09:00

Základné údaje

Z202120549

OF-243587

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6013525

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou počítačov, tlačiarní a nábytku EKS

Euroobaly, lepidlá, perá

  • 30100000-0 - Kancelárske stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou počítačov, tlačiarní a nábytku

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný kancelársky materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Euroobal číry hladký, A4 80 mic , bal=100ks bal 2
Obal L matný, A4, 110 mic, ks 50
Dátumová samofarbiaca pečiatka, výška textu 3,8 mm ks 1
Papier kopírovací A4 / 80g - bal = 500 ks bal 40
Papier kopírovací A3 / 80g - bal = 500 ks bal 2
Popisovač Schneider 290 na flipchart a biele tabule 1-3mm, bal=4ks sada 3
Zvýrazňovač Centropen 2822 - sada 4ks sada 2
Popisovač Centropen 2636 F - sada = 4 ks sada 1
Zvýrazňovač Edding 345 - sada 4ks sada 2
Lepidlo tyčinkové PRITT 40g ks 3
Korekčné pero PRITT 8 ml, 2 ks v balení bal 1
Korekčný roller PRITT 4,2mm x 12m ks 1
Lepiaci roller PRITT 8,4mm x 10m ks 8
Bloček kocka lepená 90x90x90 biela ks 8
Bloček kocka lepená 90x90x90 neón mix ks 8
Záložky 12,5x43mm/4x36 lístkov neón žltá, zelená, ružová, modrá ks 8
Spony listové pozinkované 32mm/75ks bal 10
Vrecia papierové 3-vrstvové 65x120 cm ks 20
Print etikety 105 x 148 mm 2:2 (4) 100 ks ks 1
Print etikety 70 x 36 mm 3:8 (24) 100 ks ks 1
Print etikety 48,5 x 25,4 mm 4:10 (40) 100 ks ks 1
Náplne do zosívačky 24/6 1000 ks ks 10
Ceruzka mechanická Solidly TM008 0,5mm ks 10
Tuhy do mechanickej ceruzky 2B 0,5mm/12ks ks 10
Guma Faber-Castell Latex - Free ks 5
Lepiaca páska šírka 19 mmx33m transparentná ks 10
Doska spisová A4 s tkanicami 1 bal/25 ks bal 1
Visačka FHC 4060 so štipcom a špendlíkom 92x56mm / 50 ks v balení bal 2
Laminátor Fellowes Jupiter 2 A3, šírka vstupu: A3, max. prac. šírka: 320mm, max. hrúbka fólie: 250mik, doba ohrevu: 1min, rýchlosť laminácie: 1190 mm/min, počet valcov:6, rozmery: 545x170x120mm ks 1
Skartátor Primo 2700 Office 3,9x40, objem odpadovej nádoby: 105l, stupeň utajenia: dôverné, rez v mm: 3,9x40, rýchlosť rezu: 135mm/s, hmotnosť: 48kg ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia vrátane vyloženia tovaru
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať toľko tovaru, koľko bude aktuálne potrebovať a do výšky vyčlenených finančných prostriedkov
Doba skladovania výrobkov musí byť min 12 mesiacov Doba spotreby vyznačená na obale výrobkov nesmie byť kratšia ako 3/4 doby skladovania výrobkov.
U výrobkov, na ktorých je vyznačená doba skladovania (spotreby), požadujeme dodať technické listy výrobkov
Požaduje sa dodať tovar nový, nie použitý
Tovar dodať v pracovné dni pondelok - piatok, v čase od 08,00 hod - 13,00 hod

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

05.11.2021 08:50 — 29.11.2021 08:50

1,00 zákazka

3 380,00

2 816,66

Je potrebné uviesť údaje o tovare v rozsahu požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.10.2021 12:05

02.11.2021 08:08

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.11.2021 08:23

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 302
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.11.2021 08:05 - Vstupná ponuka 3 379,98 € Cena s DPH
02.11.2021 08:05 - Najvýhodnejšia ponuka 3 379,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS