• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2021 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2021 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2021 09:55

Detail zákazky Z202120544

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2021 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2021 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2021 09:55

Základné údaje

Z202120544

OF-243391

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6000239

Objednávateľ

00654230

Stredná odborná škola dopravy a služieb, Jesenského 1, Nové Zámky

Jesenského 1, Nové Zámky, 94062, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

elektronické stravovacie karty, zabezpečenie stravovania zamestnancov

  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania elektronickou stravovacou kartou
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom.
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky / jednotky je vo výške 4,00 EUR a je asociovaná ku stravovacej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu.
Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152  zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota stravovacej jednotky EUR 4,00
počet stravovacích jednotiek ks 14000 47000
počet stravovacích kariet ks 75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravovacia karta obsahuje ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu
stravovacia karta obsahuje názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty
stravovacia karta obsahuje meno a priezvisko držiteľa karty
stravovacia karta je platná 36 mesiacov odo dňa jej vydania
stravovacia karta umožňuje bezkontaktné použitie alebo použitie PIN-kódu
miesto dodania stravovacích kariet Slovenská republika, Nové Zámky
Kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena pri max.  predpokladanom počte stravných jednotiek cena za 47000 ks  nominálna hodnota +/- provízia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Výška provízie sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty stravných jednotiek / nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek / a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu.
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania: vydania, nevydania, blokácie, personalizácie, dodávky do miesta plnenia. Priradenie stravovacích jednotiek k stravovacím kartám, vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zaslanie SMS, a pod. )
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravovacej jednoty sú započítané do provízie dodávateľa.
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravovacích jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ zabezpečí priradenie objednávateľom objednaných stravovacích jednotiek k príslušným stravovacím kartám najneskôr do 1 pracovného dňa od prijatia záväznej objednávky objednávateľa. Objednávka objednávateľa bude obsahovať počet objednaných stravovacích jednotiek, nominálnu hodnotu objednaných stravovacích jednotiek a meno a priezvisko zamestnancov objednávateľa, pre ktorých sú stravovacie jednotky objednávané. Objednávku na priradenie objednaných stravovacích jednotiek k stravovacím kartám objednávateľ zadá prostredníctvom elektronického objednávkového systému.
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravovacích kariet do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Objednávateľ stanovuje požiadavku na predmet zákazky, aby dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložil zoznam zmluvných stravovacích zariadení na území Slovenska, ktoré akceptujú stravnú kartu dodávateľa. Zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú prevádzky, s ktorými má dodávateľ uzatvorenú platnú zmluvu o akceptácii jeho stravovacej karty. V zozname osobitne uvedie minimálne 15 prevádzok / zmluvných stravovacích zariadení dodávateľa / v okrese Nové Zámky.
Zmluva sa uzatvára na obdobie 36 mesiacov. Celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH je 188 000,00 EUR
Zmluva zaniká uplynutím času, na ktorú je dojednaná alebo do vyčerpania finančného limitu, ktorý je uvedený v zmluve.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jesenského, 1, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

01.11.2021 08:29 — 31.10.2024 08:29

1,00 zákazka

188 000,00

188 000,00

Kritériom určujúcim poradie dodávateľov je celková cena predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.10.2021 08:43

22.10.2021 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.10.2021 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 379
 94
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2021 08:58 - Vstupná ponuka 188 000,00 € Cena s DPH
21.10.2021 14:11 - Najvýhodnejšia ponuka 187 999,96 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS