• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2021 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2021 12:45

Detail zákazky Z202120524

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2021 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2021 12:45

Základné údaje

Z202120524

OF-243642

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6000307

Objednávateľ

00398144

Centrum spoločných činností Slovenskej akadémie vied

Dúbravská cesta 3484/9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84535, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítače

počítač, desktop, výpočtová technika

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolový počítač (desktop)
Funkcia
Zostava zahrňujúca PC skrinku s príslušným vybavením v technických parametroch, bez zobrazovacieho zariadenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolový počítač (desktop) ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ zostavy kancelársky
Passmark CPU benchmark minimálne 11300 bodov
Passmark GPU benchmark minimálne 1600 bodov
Disk minimálne 256GB SSD M.2 PCIe
Operačná pamäť (RAM) minimálne 8GB, rozšíriteľná do 32GB
Rozmery maximálne 38mm x 185mm x 180mm
Ďalšie pripojenia 2x USB 2.0, 2x USB 3.1 Typ-C, HDMI, Display port, 1x sieťový konektor RJ45, Wifi 802.11ac, Bluetooth, 1x SATA 6.0Gb/s
Operačný systém MS Windows 10 Professional 64bit
Ďalšie príslušenstvo myš, klávesnica
Záruka 3 roky (On-Site alebo NBD)
Referenčný model Lenovo ThinkCentre M75q Gen 2, 11JJ0007CK alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Všetky zakúpené zariadenia budú implementované do domény s podporou centrálnej správy a integrácie do Windows OS
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Splatnosť faktúry je 30 dní
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru
Stolový počítač je vyrábaný a dodávaný ako celok, funkčná počítačová zostava a nie je to skladačka (počítač zložený z komponentov rôznych značiek a následne poskladaný Dodávateľom)
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

25.10.2021 10:00 — 12.11.2021 13:10

15,00 ks

7 575,00

7 575,00

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.10.2021 14:21

20.10.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 386
 9
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2021 09:24 - Vstupná ponuka 7 300,00 € Cena bez DPH
20.10.2021 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka 6 308,10 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS