• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2021 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2021 08:50

Detail zákazky Z202120515

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2021 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2021 08:50

Základné údaje

Z202120515

OF-243447

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6000289

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36402249

ARCHÍV SB, s.r.o.

Priemyselná 1947/1, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.

Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90511300-5 - Služby na zber odpadkov
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90524000-6 - Služby súvisiace so zdravotníckym odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.
Funkcia
Zhodnotenie / zneškodnenie odpadov kategórie nebezpečné odpady ( ďalej len "NO") vyprodukovaných objednávateľom a s tým súvisiace činnosti realizované v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR Č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch  a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.
Zhodnotenie / zneškodnenie NO pre účely tejto zmluvy pozostáva z odobratia NO dodávateľom služby z miesta uskladnenia NO do vlastných prepravných obalov dodávateľa, naloženia NO na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia NO.
Súvisiace činnosti pre účely tejto zmluvy pozostávajú najmä zo spracovania a vedenia predpísanej dokumentácie a evidencie zhodnocovaného / zneškodňovaného NO.
Druhy odpadov sú označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky Č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie / zneškodnenie NO s miestom plnenia, ktorým bude objekt a zariadenia  objednávateľa - Liptovský Mikuláš.
Maximálne množstvá jednotlivých druhov odpadov určených na zhodnotenie / zneškodnenie sú uvedené v tejto zmluve. Objednávateľ' požaduje od dodávateľa realizovať zhodnotenie / zneškodnenie odpadu podľa aktuálneho cenníka s ohľadom na skutočné množstvo zhodnoteného/zneškodneného odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Katalógové číslo odpadu: 18 01 07 - chemikálie iné ako uvedené v 18 01 06 kg 1400
Katalógové číslo odpadu: 18 02 07 - cytotoxické a cytostatické liečivá (nezahrňuje omamné a psychotropné látky) kg 3000
Katalógové číslo odpadu 18 02 07 - cytotoxické a cytostatické liečivá (zahrňuje omamné a psychotropné látky) kg 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny za poskytnutie služby podľa tejto zmluvy na jednotlivé položky - jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov s uvedením jednotkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie za 1 kilogram príslušného druhu odpadu.
Požaduje sa, aby dodávateľ' predložil k vykonávaniu činnosti podľa tejto zmluvy udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky. Držiteľom platných dokladov podľa predchádzajúcej vety bude dodávateľ' počas celej doby plnenia tejto zmluvy.
Požaduje sa, aby dodávateľ vykonával všetky činnosti v súlade so zákonom o odpadoch, vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, vrátane spracovania a vedenia dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby.
Požaduje sa, aby dodávateľ v prípade potreby zabezpečil vo vlastnej réžii prepravné certifikované obaly na zhodnocovanie/zneškodňovanie.
Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobranom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa budú podkladmi pre fakturáciu. V prípade malých množstiev odpadov do 50 kg je možné vážny lístok nahradiť potvrdením o deklarovanej hmotnosti odobratého odpadu, ktoré bude písomne potvrdené objednávateľom.
Povinnou prílohou faktúry bude vážny lístok o odobranom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov. Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu  a sprievodný list nebezpečných odpadov musia byť potvrdené podpisom objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód zhodnotenia / zneškodnenia odpadu podľa prílohy č. 2 a 3 zákona o odpadoch ( jeden z kódov pre činnosti R1 až R12  a D1 až D15)  a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie / zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne realizácie zmluvy kontaktnú osobu objednávateľa v mieste plnenia najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky.
Aktuálne miesto uloženia špecifikovaného odpadu: Liptovský Mikuláš
Fakturačná adresa bude totožná s adresou miesta plnenia zákazky
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Realizácia služby v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 14,30 hod.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

25.10.2021 07:00 — 26.11.2021 13:00

1,00 ks

11 484,00

9 570,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.10.2021 13:20

22.10.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.10.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 234
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2021 09:45 - Vstupná ponuka 11 484,00 € Cena s DPH
21.10.2021 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka 11 466,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS