35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
44307691
HYDRA Computer s.r.o.
Žitná 11, Trnava, 91701, SVK
Obnova podpory licencií na 3 roky pre zariadenia manažované platformou DataLocker Safe Console On Premise
podpora, zariadenie, licencia, správa
Tovar
1. Obnova podpory licencie
|
|
---|---|
Funkcia |
Vzdialená správa kompatibilného zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | ks | 94 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
P/N: SCOP-DEV-3R | DataLocker Safe Console On Premise 1 Device License – Obnovenie podpory na 3 roky (3 Year Renewal) |
Popis: | Licencia umožňuje prvotnú registráciu a pridanie kompatibilného zariadenia k manažovacej platforme DataLocker Safe Console a následne jeho vzdialenú správu (manažment) |
Typ inštalácie existujúcej manažovacej platformy Safe Console: | Na mieste u Objednávateľa (On Premise) |
Požadovaná dĺžka obnovy podpory licencií na: | 3 roky, od 15.10.2021 |
Názov |
I.PLNENIE |
I.1 Miesto dodania je sídlo Objednávateľa: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava, |
I.2 Dodanie certifikátu o obnovení podpory licencií v papierovej a v elektronickej forme na e-mailovú adresu helpdesk@ndsas.sk, vrátane vzdialenej podpory administrátora pri obnovení podpory, vrátane reinštalácie Safe Console, ak by bola potrebná, |
I.3 Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty: |
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail. |
b) vyplnenú Prílohu č.1 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru. |
c) technické listy preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky |
I.4 Tovar musí byť nový, nepoužitý, v originálnom vyhotovení a balení, vyrobený od výrobcu príslušnej značky. |
I.5 Tovar alebo služba musia spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve. |
I.6 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčné a technické špecifikácie uvedené v predmete zákazky, resp. zmluve. |
I.7 Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky v zmysle požiadaviek objednávateľa najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
II. CENA |
II.1 Cena za obstarávaný tovar alebo službu súvisiacu s dodaním tovaru musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane nákladov na výjazd technika, dopravné náklady, inštaláciu a poskytovanie všetkých služieb, ktoré sú predmetom zmluvy. |
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru. |
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č.1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvy. |
II.5 Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta dodania predmetu zákazky. Miesto dodania predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny. |
II.6 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia. |
II.7 Cena za poskytnutie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet zákazky bude faktúra, vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zákazky, po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH v zmysle Prílohy č. 1 tohto Opisného formuláru. |
III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len „EÚ“) a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH. |
III.4 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto poskytnutia služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH. |
III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
III.6 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnuté dodanie tovaru. |
III.7 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. |
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 500 EUR. |
IV.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
V.1 Dodávateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, či sa jedná o dodanie tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky. |
V.2 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
V. 3 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve. |
V.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1. |
V.5 Podmienky neupravené v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných obchodných podmienok elektronického trhoviska Elektronického kontraktačného systému. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Dúbravská cesta 14, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
25.10.2021 00:01
94,00 ks
8 610,00
8 610,00
v zmysle opisného formulára
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.10.2021 13:47
21.10.2021 14:00
21.10.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.10.2021 16:22 - Vstupná ponuka | 8 460,00 | € | Cena bez DPH |
21.10.2021 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 319,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: