• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2021 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2021 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2021 11:20

Detail zákazky Z202120503

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2021 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2021 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2021 11:20

Základné údaje

Z202120503

OF-241037

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6000273

Objednávateľ

00321117

Mesto Žarnovica

Námestie SNP 33, Žarnovica, 96681, SVK

Dodávateľ

36399604

A.En. Slovensko s.r.o.

Dúbravca 5, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka zemného plynu

zemný plyn, distribúcia zemného plynu, preprava plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie zemného plynu, skoordinovanie a zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku pre jednotlivé odberné miesta (ďalej aj "OM") objednávateľa od 01.01.2022 do 31.12.2022 vrátane.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
počet odberných miest 4
predpokladané zmluvné množstvo zemného plynu za 12 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh na všetkých odberných miestach 229000
špecifikácia odberných miest ( OM )
identifikácia OM1 -  názov / POD kód  / číslo odberného miesta Mestský úrad / SKSPPDIS000610602353 / 4100035514
predpokladané zmluvné množstvo spotreby zemného plynu za 12 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh na OM1 135000
identifikácia OM2 -  názov / POD kód  / číslo odberného miesta Denné centrum seniorov / SKSPPDIS000610602354 / 4100035524
predpokladané zmluvné množstvo spotreby zemného plynu za 12 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh na OM2 25000
identifikácia OM3 -  názov / POD kód  / číslo odberného miesta Žarnovická Huta - pred. BD 8 / SKSPPDIS000610602355 / 4100035538
predpokladané zmluvné množstvo spotreby zemného plynu za 12 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh na OM3 0
identifikácia OM4 -  názov / POD kód  / číslo odberného miesta Požiarna zbrojnica / SKSPPDIS000610602356 / 4100035548
predpokladané zmluvné množstvo spotreby zemného plynu za 12 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh na OM4 69000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS (ďalej len "VZP") a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len "OUEP"), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET).
2. V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP.
3. Predmet zmluvy:
3.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberných miest objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve, VZP a OUEP.
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelnú dodávku zemného plynu do všetkých špecifikovaných odberných miest objednávateľa po celú dobu trvania zmluvy, okrem prípadov prerušenia distribúcie plynu a prípadov vyššej moci.
3.3 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa prepravu plynu, distribúciu plynu, regulované distribučné služby od príslušného Prevádzkovateľa  distribučnej sústavy  a Prevádzkovateľa  distribučnej siete (ďalej  spolu alebo každý jednotlivo aj ako „PDS“), ku ktorej sú odberné miesta odberateľa pripojené a ostatné súvisiace služby (Distribučné služby).
3.4 Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberných miest objednávateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov.
3.5 Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby vo všetkých jeho odberných miestach.
4. Miesto, čas a spôsob plnenia zmluvy:
4.1 Miestom plnenia sú špecifikované odberné miesta objednávateľa. Technické údaje a identifikácia odberných miest objednávateľa (POD kódy) sú uvedené v Technickej špecifikácii.
4.2 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov, od 1.1.2022 do 31.12.2022 vrátane.
5. Cena:
5.1 Cena za plnenie je stanovená ako celková cena, ktorá musí zahŕňať cenu za dodávku plynu vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku, ceny za distribučné služby (prepravu plynu, distribúciu plynu, systémové služby a ostatné regulované položky), spotrebnú daň, počas celého zmluvného obdobia, vrátane DPH.
5.2 Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
6. Platobné a fakturačné podmienky:
6.1 Úhrada za odobratý zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku s mesačnou zálohovou platbou pre odberné miesta objednávateľa na základe splátkového kalendára. Vyúčtovanie skutočnej spotreby zemného plynu bude raz ročne na základe odpočtu stavu plynomera na odberných miestach.
6.2 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle príslušných právnych predpisov. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
6.3 Ak vzniknú pri fakturácii chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnych konštánt, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., má objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
6.4 Ostatné platobné a fakturačné podmienky - v súlade s ustanoveniami OUEP.
7. Povinnosti dodávateľa:
7.1 Dodávateľ je držiteľom povolenia od Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu a dodávateľ môže byť vyzvaný  objednávateľom po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti.
7.2 Dodávateľ má  PLATNÚ zmluvu na celé obdobie plnenia zákazky uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne rokuje  o uzatvorení zmluvy na toto obdobie s prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve. Dodávateľ môže byť vyzvaný objednávateľom po uzavretí zmluvy  k preukázaniu tejto skutočnosti.
7.3 Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy na EKS dodávateľ predloží objednávateľovi: Podrobný rozpočet - štruktúru ceny t. z . podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, podľa ktorých stanovil cenu plnenia vo svojej ponuke. Z predloženého výpočtu musia byť jednoznačné všetky sadzby (€/mesiac, €/kWh), ktoré tvoria zmluvnú cenu, za použitú tarifu. Jednotkovú cenotvorbu požaduje objednávateľ vystaviť pre každé odberné miesto individuálne.
7.4 Porušenie povinností podľa bodu 7.1, 7.2 a 7.3 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
8. Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných odberných miest objednávateľa v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia.
9. Zmluva, VZP a OUEP majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi Dodávateľa.
10. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Odberné miesta špecifikované v tejto zákazke, Žarnovica, Žarnovica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 31.12.2022 23:59

229 000,00 kWh

20 000,00

9 745,80

Osobitné požiadavky na plnenie sú uvedené v opisom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.10.2021 11:26

21.10.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 184
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2021 09:57 - Vstupná ponuka 19 999,93 € Cena s DPH
21.10.2021 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 19 999,93 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS