30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
44798695
COMFORTA TEXTIL SERVIS, s.r.o.
Clementisova 5119/16, Martin, 03601, SVK
Pranie a chemické čistenie
pranie prádla a bielizne, chemické čistenie prádla a bielizne, žehlenie prádla a bielizne
Služba
1. Pranie a chemické čistenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Pranie a chemické čistenie bielizne a súčiastok výstroja (ďalej len "materiál") |
Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazanie, triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období. |
Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu. |
Dodávateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov. |
Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie. |
Pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu je potrebné vykonať súčinnosť medzi dodávateľom a objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie s jednotlivými materiálmi. |
Vypraný a vyčistený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC sáčkov alebo vriec. |
Dodávateľ zabezpečí dovoz vypraného a vyčisteného materiálu objednávateľom. |
Materiál po vypraní a vyčistení sa odovzdáva osobne objednávateľovi. |
Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho listu dodávateľovi. |
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Blúza pracovného odevu | ks | 4 | ||
Nohavice pracovné | ks | 4 | ||
Uterák froté | ks | 50 | ||
Uterák | ks | 100 | ||
Utierka | ks | 161 | ||
Obrus biely | ks | 100 | ||
Obrus farebný | ks | 50 | ||
Plachta farebná | ks | 200 | ||
Plachta biela | ks | 200 | ||
Povlak na paplón | ks | 250 | ||
Povlak na vankúš | ks | 250 | ||
Osuška froté | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
frekvencia odvozu a dovozu prádla | 1x za 2 týždne, alebo podľa potreby |
Názov |
Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Poskytovanie služby bude prebiehať na základe písomných objednávok počas trvania zmluvy. Objednávky budú doručené dodávateľovi elektronicky a originál pri preberaní materiálu na pranie a chemické čistenie. |
Miesto plnenia - Ružomberok, Ústie nad Priehradou. |
Objednávateľ požaduje odvoz a dovoz materiálu na miesto plnenia podľa príslušnej objednávky v pracovných dňoch v čase od 07.00 hod. do 14.00 hod. |
Konkrétne množstvá materiálu a kontaktná osoba objednávateľa bude dodávateľovi oznámená v príslušnej objednávke. |
Termíny na poskytnutie služby podľa požiadaviek objednávateľa |
Dodávateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. |
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy (zberu znečisteného materiálu z miesta plnenia, rozvozu čistého materiálu do miesta plnenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia materiálu |
Objednávateľ pri každom odovzdávaní znečisteného materiálu spíše na výdajku-prevodku názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu, ktorú podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do miesta plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdí svojím podpisom poverená osoba objednávateľa. |
Cena za poskytnutie služby bude fakturovaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb. |
Dodávateľ vyhotoví a doručí faktúru za každé plnenie pri dodržaní zmluvného cenníka do 10 dní od dodania služby. Faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Súčasťou faktúr budú dodacie listy s uvedením čísla objednávok. Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne, prehľadne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). Rozpis jednotlivých cien položiek musí byť spracovaný na celkovú cenu predmetu tejto zmluvy vrátene DPH na pokrytie maximálneho množstva položiek tejto zmluvy. |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehotách: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiály. |
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav, m2 uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
V prípade, že objednávateľ počas platnosti zmluvy uplatní voči dodávateľovi viac ako 5 reklamácií, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a táto skutočnosť bude mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
prípade riešenia mimoriadnych úloh je objednávateľ oprávnený objednať u dodávateľa na základe dohovoru (objednávky) „mimoriadne“ poskytnutie služby. Dodávateľ sa zaväzuje, že vyčistenie tohto materiálu vykoná v tomto prípade v lehote najneskôr do 48 hodín od odberu znečisteného materiálu, a to vrátane dní pracovného voľna (pokoja) a bez uplatnenia expresnej prirážky. |
Dodávateľ nemôže poveriť plnením predmetu zmluvy inú osobu. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú (31.12.2021) alebo do vyčerpania finančných prostriedkov tejto zmluvy. |
Zarevúca 2, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
19.10.2021 08:00 — 31.12.2021 15:22
1,00 súbor položiek opisného formulára
700,00
583,34
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.10.2021 15:25
15.10.2021 13:30
15.10.2021 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.10.2021 18:49 - Vstupná ponuka | 700,00 | € | Cena s DPH |
13.10.2021 18:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 700,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: