• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2021 09:50

Detail zákazky Z202120478

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2021 09:50

Základné údaje

Z202120478

OF-243233

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6016094

Objednávateľ

686832

Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky

Mlynské nivy 44/a, Bratislava , 82715, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery pre tlačiarne a multifunkčné tlačiarne s nízkym negatívnym dopadom na životné prostredie

toner

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
Zabezpečenie tlače a prevádzky tlačiarní a multifunkčných tlačových zariadení. Predmetom zákazky je dodávka originálnych tonerov vyrobených podľa štandardov výrobcu do konkrétne výrobcom určených zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner - W2030X - pre tlačiareň HP Color LaserJet Pro MFP M479fdn ks 120
Toner - W2031X - pre tlačiareň HP Color LaserJet Pro MFP M479fdn ks 100
Toner - W2032X - pre tlačiareň HP Color LaserJet Pro MFP M479fdn ks 100
Toner - W2033X - pre tlačiareň HP Color LaserJet Pro MFP M479fdn ks 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom tejto zmluvy je dodanie tovaru v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie podľa tejto zmluvy. Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania v mieste sídla kupujúceho, jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v ponukovej cene predávajúceho.
Dodávateľ je povinný tovar dodať objednávateľovi len v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 15:00 hod.
Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Tovar, ďalej uvedený aj ako tonery musia byť nové originály, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení.
Tonery  musia mať ochranné znaky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja, t. j. zaručujú neporušenie záručných podmienok určených výrobcom zariadenia. Ochranné znaky musia byť jasne identifikovateľné na každej náplni
Tonery musia byť originálne od výrobcu, nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný neoriginálny recyklovaný prachový toner, atrament alebo optický valec.
Dodávateľ predloží potvrdenie od zástupcu výrobcu zariadení pre ktoré sú tonery určené v Slovenskej republike, resp. Európskej únii, vystavené pre dodávateľa o tom, že tonery sú vyrobené v súlade s normami garantujúcimi environmentálny systém manažovania ISO 14001, vyťažiteľnosti a garancie archivovateľnosti ISO/IEC 19752 a 19798 a že ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných objednávateľom.
V potvrdení o toneroch vyrobených v súlade s normami garantujúcimi environmentálny systém manažovania (ISO 14001) bude uvedený záväzok zástupcu výrobcu zariadení, garantujúci uvedené požiadavky objednávateľa prostredníctvom dodávateľa. Toto potvrdenie nesmie byť staršie ako rok a musí byť predložené v štátnom jazyku alebo v úradnom preklade.
Dodávateľ predloží opis technickej špecifikácie - technický list ku každému jednému typu toneru . Z technického listu musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán a označenie kompatibilných tlačiarní s daným tonerom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vykonanie obhliadky tovaru v mieste dodania v mieste sídla objednávateľa. Tovar musí byť dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve a objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar originálny, funkčný a bez zjavných chýb. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú kalkuláciu jednotlivých položiek do 3 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy, v rozdelení jednotková cena pre danú položku v eurách bez DPH a v eurách s DPH, spolu so špecifikáciou – uvedením konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý je predmetom dodania (napr. katalógový list, technický opis). Týmto sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zmluvy.
Potvrdený dodací list je podkladom k vystaveniu faktúry.
Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. Vyznačená doba výroby na obale pri toneroch nesmie byť staršia ako 18 mesiacov.
Plnenie zmluvy bude poskytované jednorazovo v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 30 dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Tonery musia mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek (hologram, resp. hologram s číselným identifikátorom pravosti) ak výrobca zariadení túto ochrannú známku na tovare aplikuje.
Predmetom tejto zmluvy nie je nákup alternatívnych ani kompatibilných náplní a náhrad negarantovaných výrobcom.
Nedokonanie zákazky s jednou ponukou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v špecifikácii predmetu zmluvy a v osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie jeho zmluvných povinností podstatným spôsobom. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET).
V prípade uplatnenia inštitútu odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa, objednávateľ vystaví dodávateľovi aj negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie (UVO), v ktorej UVO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných povinností zo strany dodávateľa podstatným spôsobom.
Objednávateľ je oprávnený v prípade, ak dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu jeho zmluvných povinností podstatným spôsobom, uplatniť voči dodávateľovi jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 5% zo zmluvnej ceny s DPH.
Jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 5% zo zmluvnej ceny s DPH je objednávateľ oprávnený uplatniť voči dodávateľovi aj v prípade, ak z titulu porušenia jeho zmluvných povinností podstatným spôsobom uplatní objednávateľ inštitút odstúpenia od zmluvy.
Dodávateľ je povinný predmetnú zmluvnú pokutu uhradiť objednávateľovi do 7 dní od obdŕžania písomnej výzvy na úhradu zmluvnej pokuty.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mlynské nivy 44/a , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

08.11.2021 08:00 — 02.12.2021 15:00

1,00 celé množstvo

68 040,00

56 700,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ predloží opis technickej špecifikácie - technický list ku každému jednému typu toneru .

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.10.2021 08:43

03.11.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.11.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 348
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2021 08:14 - Vstupná ponuka 68 040,00 € Cena s DPH
03.11.2021 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka 68 039,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS