• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2021 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2021 12:59

Detail zákazky Z202120471

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2021 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2021 12:59

Základné údaje

Z202120471

OF-243659

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6011283

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolové počítače a monitory

osobný počítač, počítač, myš, klávesnica

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolové počítače a monitory
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie stolových počítačov a príslušenstva na kancelársku prácu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PC 1 ks 45
PC 2 ks 20
Monitor 1 ks 10
Monitor 2 ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
PC 1
Základná doska ATX, socket 1200- B560, DDR4(PC4), DVI,HDMI, VGA, SATAIII, 1 x M.2 slot M Key, 2xPCI Express x16 3.0, 2xUSB 2.0, USB 3.2 Gen 1
Procesor I3-10320 BOX, 3,8GHz, turbo 4,5 GHz, (10.gen) 4x jadro, 14mn, 65W, Cache: 12MB, Intel UHD Graphics 630
Pamäť RAM 8GB (kit 2x4GB), 2666 MHz, (PC4-21300), CL15 s chladičom
Interný disk M.2 , SSD, PCIe Gen3 x4, 500 GB, čítanie 2200 MB/s, zápis 2000 MB/s
Zdroj do PC ATX, 450W, 120mm, 80 Plus Bronze
PC skrinka Midi tower, Zalman Z1, bez zdroja, predné konektory USB3.0/2.0, formát dosky štandard ATX, farba čierna
OS Windows, Home
Klávesnica SK layout, USB drôtová, čierna
Myš Optická USB drôtová, čierna
PC 2
Základná doska ATX, socket 1200- B560, DDR4(PC4), DVI,HDMI, VGA, SATAIII, 1 x M.2 slot M Key, 2xPCI Express x16 3.0, 2xUSB 2.0, USB 3.2 Gen 1
Procesor i7-10700 BOX, 2,9GHz turbo 4,8GHz, (10.gen) 8x jadro, 14nm, 65W, Cache: 16MB, Intel UHD Graphics 630
Pamäť RAM 16GB (Kit 2x 8GB), 2666 MHz, (PC4-21300), CL16 s chladičom
Interný disk M.2 , SSD, PCIe Gen3 x4, 500 GB, čítanie 3500 MB/s, zápis 2500 MB/s
Zdroj do PC ATX, 450W, 120mm, 80 Plus Bronze
PC skrinka Midi tower, Zalman Z1, bez zdroja, predné konektory USB3.0/2.0, formát dosky štandard ATX, čierna
OS Windows, Home
Klávesnica SK layout, USB drôtová, čierna
Myš Optická USB drôtová, čierna
Monitor č. 1 22“ monitor,  3x video vstup-VGA, DVI, HDMI, Full HD
Monitor č. 2 24“ monitor, 3x video vstup-VGA, DVI, HDMI, Full HD
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa a vynášky na 2. poschodie, tak aby objednávateľ mohol vykonať pred prevzatím tovaru jeho prehliadku. V cene je dovoz.
Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje predložiť technickú špecifikáciu dodávaného tovaru do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, vrátane dokladov preukazujúcich splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Plnenie a dodávka predmetu zákazky bude realizovaná priebežne, vždy na základe samostatných objednávok vystavených objednávateľom.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 5 pracovných dní
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 1 jednotka zmluvného plnenia
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien
Požaduje sa záručná doba 36 mesiacov so záručnou opravou do 24 hodín.
Požadovaný tovar musí byť nový, nerepasovaný, používaný, opotrebovaný alebo testovaný.
Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Dodávateľ pri odovzdávaní predmetu zákazky dodá sprievodnú dokumentáciu a manuál v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.)
Objednávateľ má právo do 14 dní od prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch, ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavkyna plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) s uplatnením zmluvnej pokuty vo výške 20% hodnoty rámcovej dohody.
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100 EUR za každý deň omeškania na účet objednávateľa.
V rámci každej položky musia byť dodané zariadenia rovnakého typu a značky
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Prílohou faktúr bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán.
V cene budú zahrnuté všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia aj všetky úhrady servisných prác a materiálu súvisiacich s predmetom zákazky počas trvania záručnej doby.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Dodávateľ je povinný v prípade požiadania objednávateľom predložiť do do 3 pracovných dní dokumentáciu na zabezpečenie kvality, ktorá je v súlade s normami zabezpečenia kvality.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy objednávateľovi predložiť zoznam kontaktných údajov pre nahlasovanie porúch a prihlasovacie údaje a adresu na bezplatný Helpdesk. Dodávateľ je povinný pre objednávateľa zaistiť bezplatný Helpdesk od 08:00 do 17:00 hod v čase trvania záruky. Nástup na servisný zásah do 2 hodín po nahlásení emailom na kontaktnú adresu dodávateľa. V cene je bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru počas trvania záručnej doby tovaru.
Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v trvaní servisných prác viac ako tri pracovné dni, je povinný bezplatne poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar, a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu.
Servis musí byť zabezpečený technikmi, ktorí svoju odbornú spôsobilosť preukážu minimálne vyhlásením výrobcu o tom, že sú oprávnení servisovať predmet plnenia.
Dodanie tovaru so servisnou dokumentáciou, záručným listom a preberacím protokolom
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

52 980,00

44 150,00

Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.10.2021 08:16

29.10.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 383
 226
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2021 11:34 - Vstupná ponuka 52 969,20 € Cena s DPH
29.10.2021 00:04 - Najvýhodnejšia ponuka 52 962,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS