• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2021 12:49
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2021 12:50

Detail zákazky Z202120469

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2021 12:49
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2021 12:50

Základné údaje

Z202120469

OF-243539

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6016100

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čiernobiela laserová tlačiareň

Čiernobiela laserová tlačiareň

  • 30232100-5 - Tlačiarne a zapisovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čiernobiela laserová tlačiareň
Funkcia
Čiernobiela laserová tlačiareň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čiernobiela laserová tlačiareň ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia tlače Laserová – čierno-biela
Rýchlosť tlače, čierna (normálna, A4) Až 20 str./min.
Ručná obojstranná tlač áno
Podávač papiera 1× plus slot na prioritné podávanie 10 hárkov
Maximálne papierové zásobníky 1
Podporované formáty papiera A4, A5, A5 (LEF), B5 (JIS)
Vlastné veľkosti médií 76 x 127mm až 216 x 356mm
Maximálna vstupná kapacita až 150 hárkov
Maximálna výstupná kapacita až 100 hárkov
Odporúčané mesačné zaťaženie 100 – 2000
Pracovné využitie (mesačne, A4) až 10 000 strán
Optické rozlíšenie skenovania 600 x 600 dpi
Formát súboru PDF, JPG, TIFF, PNG, BMP
Pripojenie 1 x USB 2.0; 1 x 802.11 b/g/n
Možnosť mobilnej tlače HP Smart Print, Apple AirPrint, HP Wi-Fi Direct
V balení tlačiareň, čierna štartovacia kazeta, napájací kábel, USB kábel
Danej špecifikácii vyhovuje napr. HP LaserJet MFP 135w;  P.N.: 4ZB83A#B19
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa
Záruka min. 24 mesiacov
Splatnosť faktúry 30 dní
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Poštové náklady v prípade reklamačného konania, budú hradené zo strany Dodávateľa
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych zariadení, tovarov
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie
Verejný obstarávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru verejným obstarávateľom
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Odbor ekonomický, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

02.11.2021 08:00 — 19.11.2021 14:00

1,00 ks

140,00

140,00

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.10.2021 11:50

29.10.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 368
 25
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.10.2021 12:38 - Vstupná ponuka 140,00 € Cena bez DPH
21.10.2021 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka 139,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS