30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36205214
KOSIT a.s.
Rastislavova 98, Košice, 04346, SVK
Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.
Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov
Služba
1. Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) odpadov kategórie ostatné odpady ( ďalej len "OO") v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR Č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Zhodnotenie / zneškodnenie OO pozostáva z odobratia a naloženia OO mechanizačnými prostriedkami dodávateľa (odberateľa) z rôznych jám, nádrží, odlučovačov, skladov, kontajnerov a iných priestorov, resp. obalov, preloženia OO do vlastných prepravných obalov dodávateľa (odberateľa), naloženia OO na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva OO a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia OO. |
Súvisiace činnosti pozostávajú najmä zo spracovania a vedenia predpísanej dokumentácie a evidencie zhodnocovaného / zneškodňovaného OO. |
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky Č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie / zneškodnenie OO s miestom plnenia. |
Predpokladané množstvá jednotlivých druhov odpadov obidvoch kategórií určených na zhodnotenie / zneškodnenie počas účinnosti tejto zmluvy sú uvedené nižšie. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ' požaduje od dodávateľa realizovať zhodnotenie / zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev, ktoré bude deklarovať vystavením objednávky na daný druh OO. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 18 01 04 | kg | 10 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 18 01 09 | kg | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Váženie | Dodávateľ služby zabezpečí zváženie ostatného odpadu na svoje náklady. |
Nakládka | Nakládku zabezpečí dodávateľ premiestnením ostatného odpadu svojimi mechanizačnými prostriedkami, vlastnými silami do svojich prepravných vozidiel. |
Počet/frekvencia | Jednorazová služba v roku 2021 na základe objednávky. |
Názov |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis za poskytnutie služby podľa tejto zmluvy na jednotlivé položky - jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov s uvedením jednotkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie za 1 kilogram príslušného druhu odpadu. |
Požaduje sa, aby dodávateľ' mal k vykonávaniu činnosti podľa tejto rámcovej dohody udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky. Držiteľom platných dokladov podľa predchádzajúcej vety bude dodávateľ' počas celej doby platnosti a účinnosti tejto zmluvy. |
Požaduje sa, aby dodávateľ' vykonával všetky činnosti a plnil zmluvu v súlade so zákonom o odpadoch, vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, vrátane spracovania a vedenia dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby. |
Plnenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude realizované len na základe písomnej čiastkovej výzvy - objednávky/objednávok (ďalej len "objednávka") vystavenej objednávateľom na poskytnutie služby v súlade s podmienkami a v medziach zmluvy a jej zmluvnej špecifikácie, a to v rozsahu podľa takejto objednávky a za ostatných podmienok uvedených v zmluve. |
Za objednávateľa bude vystavovať objednávky oprávnený zástupca organizačných zložiek objednávateľa, ktorý bude oprávnený a zodpovedný za plnenie a realizáciu objednávok na strane objednávateľa. Objednávku doručí objednávateľ dodávateľovi najneskôr 7 dní pred požadovaným termínom poskytnutia služby. |
Lehota pre poskytnutie plnenia na základe objednávky nebude kratšia ako 7dní alebo podľa dohody zmluvných strán primeraná povahe plnení, ktoré budú predmetom objednávky. |
Požaduje sa, aby dodávateľ oznámil objednávateľovi presný termín plnenia a spôsob prepravy odpadov najneskôr 7 pracovných dní pred plnením. |
Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení (metrologicky overená certifikovaná váha) a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobranom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa budú podkladmi pre fakturáciu. V prípade malých množstiev odpadov do 0,05 t je možné vážny lístok nahradiť potvrdením o deklarovanej hmotnosti odobratého odpadu, ktoré bude písomne potvrdené objednávateľom. |
Povinnou prílohou faktúry bude v prípade OO vážny lístok o odobratom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu. Vážny lístok o odobratom množstve odpadu a potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu musia byť potvrdené podpisom objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód zhodnotenia / zneškodnenia odpadu podľa prílohy č. 2 a 3 zákona o odpadoch a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie / zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH. |
Kritériom je najnižšia cena. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok . |
Miesto odberu odpadu: Prešov |
Vranovská 68, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
25.10.2021 13:39 — 12.11.2021 13:40
40,00 kilogram
360,00
360,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.10.2021 08:01
20.10.2021 10:00
20.10.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.10.2021 09:03 - Vstupná ponuka | 240,00 | € | Cena s DPH |
14.10.2021 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 240,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: