• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2021 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2021 12:50

Detail zákazky Z202120444

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2021 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2021 12:50

Základné údaje

Z202120444

OF-243640

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6000505

Objednávateľ

31753604

Štátny geologický ústav Dionýza Štúra

Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK

Dodávateľ

30998263

ECOTEST spol. s r. o.

Sládkovičova 21, Topoľčany, 95501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia

špeciálny spotrebný materiál, výrobky, inštalácia

  • 39230000-3 - Špeciálne výrobky
  • 31711000-3 - Elektronický spotrebný materiál
  • 31731000-9 - Elektrotechnický spotrebný materiál
  • 38433000-9 - Spektrometre
  • 38434560-9 - Chemické analyzátory
  • 51540000-9 - Inštalácia špeciálnych strojov a zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho spotrebného materiálu vrátane jeho inštalácie /ak je uplatniteľné/ do prístrojov , ktoré sú vo vlastníctve verejného obstarávateľa, pre potreby projektov /Projekt 1, Projekt 2, Projekt 3, Projekt 4/, ktoré sa implementujú na základe zmlúv o poskytnutí NFP uzatvorených medzi MŽP SR a verejným obstarávateľom z OP Kvalita životného prostredia a pre vlastné potreby verejného obstarávateľa ako objednávateľa /ďalej len "objednávateľ"/.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Špeciálny spotrebný materiál pre Single-Purpose Atomic Absorption Spectrometer - AMA -254, Alte 1 ks , prístroj 1 pre Projekt 1, Projekt 2, Projekt 3, Projekt 4 a vlastné zdroje v nasledovnej skladbe: súbor 1
1.1 Sada spotrebného materiálu - spaľovacia trubica s náplňou, amalgamátor + silikónové tesnenie, spojka, nosník malý, tesnenie kyvety, nosná kapilára, vrátane inštalácie sada 1
1.2 Ortuťová výbojka s dutou katódou, vrátane inštalácie ks 1
2. Špeciálny spotrebný materiál pre Single-Purpose Atomic Absorption Spectrometer - AMA -254, Altec - 3 ks  , prístroj 2 pre Projekt 1, Projekt 2, Projekt 3, Projekt 4 a vlastné zdroje v nasledovnej skladbe: súbor 1
2.1 Sada spotrebného materiálu - spaľovacia trubica s náplňou, amalgamátor + silikónové tesnenie, spojka, nosník malý, tesnenie kyvety, nosná kapilára, vrátane inštalácie sada 3
3. Špeciálny spotrebný materiál pre Spektrofotometer - Hach DR 6000, 1 ks, prístroj 3 pre Projekt 1, Projekt 2, Projekt 3, Projekt 4 a vlastné zdroje v nasledovnej skladbe: súbor 1
3.1 Súprava hadičiek pre modul SIP 10 DR 6000, kyseline odolných ks 2
3.2 Súprava hadičiek pre modul SIP 10 DR 6000, pre pitné vody ks 2
4. Špeciálny spotrebný materiál pre Automatickú destilačnú jednotku UDK 149 + TitroLine Easy, 1 ks, prístroj 4 pre Projekt 1, Projekt 2, Projekt 3, Projekt 4 a vlastné zdroje v nasledovnej skladbe: súbor 1
4.1 Deflegmačná nádoba komplet s inštaláciou ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Špeciálny spotrebný materiál pre Single-Purpose Atomic Absorption Spectrometer - AMA -254, Alte 1 ks , prístroj 1 v rozsahu bodu 1.1 - 1.2 Špeciálny spotrebný materiál musí byť kompatibilný k prístroju  Single-Purpose Atomic Absorption Spectrometer - AMA -254, Alte
2. Špeciálny spotrebný materiál pre Single-Purpose Atomic Absorption Spectrometer - AMA -254, Alte 3 ks, prístroj 2 v rozsahu bodu 2.1 Špeciálny spotrebný materiál musí byť kompatibilný k prístroju Single-Purpose Atomic Absorption Spectrometer - AMA -254, Alte
3. Špeciálny spotrebný materiál pre Spektrofotometer - Hach DR 6000, 1 ks, prístroj 3  v rozsahu bod 3.1 - 3.2 Špeciálny spotrebný materiál musí byť kompatibilný k prístroju Spektrofotometer - Hach DR 6000
4. Špeciálny spotrebný materiál pre Automatickú destilačnú jednotku UDK 149 + TitroLine Easy, 1 ks, prístroj 4 v  rozsahu bodu 4.1 Špeciálny spotrebný materiál musí byť kompatibilný k prístroju Automatická destilačná jednotka UDK 149 + TitroLine Easy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa použitie nového, doposiaľ nepoužitého tovaru.
Súčasťou ceny predmetu zákazky bude cena za dodávku tovaru a jeho inštaláciu /pri položkách, kde je uplatniteľné/ vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom plnenia (dopravné náklady na miesto dodania, cestovné náhrady, balné , poštovné, iné súvisiace náklady).
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ") podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH a sumárne vo vzťahu k jednotlivým prístrojom v EUR bez DPH, sadzba DPH a v EUR s DPH .
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla zmluvy, ITMS kódu a názvu súvisiaceho projektu /Projekt 1, Projekt 2, Projekt 3, Projekt 4/ v rámci ITMS k danej položke, ktoré budú dodávateľovi oznámené do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Požaduje sa, aby výsledné ceny jednotlivých položiek v aktualizovanom rozpočte boli zaokrúhlené na dve (2) desatinné  miesta.
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú alebo nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa uvedené v zmluve a ani v dodatočnej lehote určenej objednávateľom nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek uvedených v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu zmluvy bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, a zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou.
Platba za plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe dodávateľom vystavenej faktúry doručenej objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj odovzdávací a preberací protokol/dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami.
Faktúry musia obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné 60 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Ak sa v opisnom formulári v špecifikácii špeciálneho spotrebného materiálu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami za podmienky dodržania kompatibility so zariadením pre ktorý je špeciálny spotrebný materiál určený.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka uchádzača ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zákazka  je financovaná z fondov EÚ, a bude predmetom kontroly zo strany príslušného oprávneného orgánu. Na nadobudnutie účinnosti zmluvy verejný obstarávateľ/objednávateľ uplatňuje odkladný účinok. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, verejný obstarávateľ/objednávateľ si vyhradzuje právo od Zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Markušovská cesta 1, 05201 Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

17.12.2021 08:00 — 31.01.2022 16:00

4,00 súbor

3 745,20

3 121,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Predložený návrh musí spĺňať požiadavky na predmet zákazky v zmysle požadovaných parametrov. Uviesť značku model typ a všetky požadované parametre.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.10.2021 10:08

25.10.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.10.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 929
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2021 11:06 - Vstupná ponuka 3 745,20 € Cena s DPH
25.10.2021 11:32 - Najvýhodnejšia ponuka 3 745,08 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS