• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2021 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2021 10:01
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2021 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2021 12:00

Detail zákazky Z202120404

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2021 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2021 10:01
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2021 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2021 12:00

Základné údaje

Z202120404

OF-243364

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5992529

Objednávateľ

31755194

Pamiatkový úrad Slovenskej republiky

Cesta na Červený most 6, Bratislava, 81406, SVK

Dodávateľ

27831345

XEVOS Solutions s.r.o.

28. října 1584/281, Ostrava, 70900, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rámcová dohoda o dodávke licencií Office 365 Business Basic, Standard a Premium

Softvérový balík na vytváranie dokumentov, na automatizáciu, na komunikáciu

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 48500000-3 - Softvérový balík na komunikáciu a pre multimédiá

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Požadované zabezpečenie prístupu (licencií) k online kolaboračnej platforme Microsoft  Office 365, po dobu 12 mesiacov, v rozsahu jednotlivých typov licencií definovaných ďalej
Funkcia
Služba 1./ licencia Microsoft 365 Business Basic pre kancelárske práce; Služba 2./ Standard licencie Microsoft 365 Business Standard pre kancelárske práce; Služba 3./ Microsoft 365 Business Premium pre kancelárske práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Služba 1./ licencia Microsoft 365 Business Basic pre kancelárske práce ks 100
Služba 2./ licencia Microsoft 365 Business Standard pre kancelárske práce ks 50
Služba 3./ licencia Microsoft 365 Business Premium pre kancelárske práce ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Služba 1. elektronické licencie vo všetkých jazykoch
Služba 2. elektronické licencie vo všetkých jazykoch
Služba 3. elektronické licencie vo všetkých jazykoch
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pri Rámcovej dohode/RD - lehota plnenia  pre Dodávateľa  od doručenia požiadavky na plnenie od Objednávateľa - do 1 pracovného dňa.
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania požiadaviek na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody- najviac 1x mesačne
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy/RD do 5 dní od uzavretia zmluvy/RD
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, ktorý bude obsahovať aj vyčíslenie jednotkovej ceny, t.j. licencie na 1 užívateľa/mesačne do 5 dní od uzavretia RD/zmluvy
RD/zmluva sa uzatvára na 1 rok, počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii  je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť  od potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený  počet licencií
Objednávateľ požaduje faktúrovať licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií k poslednému dňu daného mesiaca a zmluvných jednotkových cien licencií.
Požiadavky na zmeny počtov licencií bude Objednávateľ oznamovať Dodávateľovi elektronicky a to na adresu oprávnenej osoby.
Objednávateľ akceptuje  aj elektronické dodanie licencií. Aktivácia na TENANT01 - Microsoft client id:09fc3fe4-be22-484b-8d91-83e93de4e6a9
Prvé plnenie (dodanie licencií) sa uskutoční po zverejnení zmluvy/RD v CRZ.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ  a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy/RD fakturovať DPH. Dodávateľ však musí uviesť  vo svojej ponuke  príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Zmluva má charakter Rámcovej dohody. Práva a povinnosti zmluvných strán podľa tejto RD sa spravujú Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska /verzia 3.7 účinná od  02.08.2021/, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť  tejto zmluvy/RD.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta na Červený most 6, 814 06 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

200,00 ks

22 512,00

18 760,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.10.2021 14:08

20.10.2021 10:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2021 10:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 689
 118
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2021 15:41 - Vstupná ponuka 22 512,00 € Cena s DPH
18.10.2021 10:27 - Najvýhodnejšia ponuka 21 072,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS