• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 12:41
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2021 10:50

Detail zákazky Z202120364

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 12:41
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2021 10:50

Základné údaje

Z202120364

OF-243558

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6003081

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

46920765

UNIKOV NITRA, s.r.o.

Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontajnery na kuchynský biologicky rozložiteľný odpad 15m³ s tesnou heverovu strechou a tesnou klapkou

odpad, kontajnery,

  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50000000-5 - Opravárske a údržbárske služby
  • 50800000-3 - Rôzne opravárske a údržbárske služby
  • 34221000-2 - Špeciálne mobilné kontajnery
  • 44619000-2 - Iné kontajnery

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontajnery na kuchynský biologicky rozložiteľný odpad  s objemom 15m³  -  vrátane dodania na miesto plnenia, inštruktáže a servisných prehliadok
Funkcia
Kontajnery budú využívané na na kuchynský biologicky rozložiteľný odpad.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 4
ložný objem m3 15
vonkajší rozmer dĺžka mm 6200 6400
vonkajší rozmer šírka mm 2460 2500
vonkajší rozmer výška mm 1350 1560
Kontajner má hákový systém na nakladanie – Výška Predného háku norma DIN 30 722 mm 1570
Hrúbka plechu - plášť kontajnera a dvere mm 3
Hrúbka plechu - podlaha a spodné oblúky kontajnera mm 4
Hrúbka plechu - strecha mm 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kontajnery sú celozvárané ÁNO
požadovaná farba RAL 1028
Podlaha kontajnera na spodnej hrane oblúková, aby bola zabezpečená väčšia pevnosť kontajnera a ľahšie vysýpanie materiálu
Podlaha, boky, dvere a čelo kontajneru požaduje sa  plech akosti St. 11 375
Bočné výstuhové profily z ohýbaných U-profilov /prijateľné rozpätie 10 mm/ 50/100/50/3mm  po min. 750mm max. 800 mm
Mazničky Všetky otočné časti kontajnera musia byť vybavené mazničkami 8x1mm
výrobný štítok ÁNO - typ kontajnera, objem, hmotnosť, nosnosť a výrobné číslo
Povrchová úprava: z vonkajšej strany kontajnera 2x základný polyuretánový náter a 2x vrchný polyuretánový náter odtieň RAL 1028, z vnútornej strany kontajnera 2x základný polyuretánový náter
Strecha tesná heverová  otvárateľná strecha, horný profil kontajnera jäkl 120/60/3mm,  otváranie pomocou hrebeňového zdviháku
Strecha vybavená gumovým tesnením dookola, dotesnenie strechy pomocou trapézových skrutiek, kontajnery s heverovou strechou musia byť opatrené poistkami proti otvoreniu strechy počas jazdy
Tesná klapka ÁNO, výklopná klapka s tesniacou gumou, dotesnenie klapky pomocou trapézových skrutiek, otváranie klapky z boku kontajnera
Hákové nakladanie Hák vpredu a zadné valce, + Hák vzadu predné valce (t.j. vyžaduje sa obojstranná možnosť naberania kontajnera na obsluhujúce vozidlo)
Servisné prehliadky úkony určené výrobcom v rámci pravidelného servisu, vykonanie údržby predpísanej dodávateľom (výrobcom ), vrátane poskytnutia k tomu predpísaných náhradných dielov a dopravných nákladov.
Servisné prehliadky 1x servisná prehliadka na každé zariadenie tvoriace predmet zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi kontajnery na kuchynský biologicky rozložiteľný odpad podľa tejto Zmluvy (ďalej len „Tovar“) v stave novom, nepoužitom. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Tovar , ktorý nebol pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach, pričom Tovar nepochádza z výstav a nebol pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Tovar, v kvalite zodpovedajúcej platným všeobecne záväzným právnym predpisom a technickým normám, ktoré sa vzťahujú na predmet Zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar do dvanástich (12) týždňov odo dňa uzavretia Zmluvy.
Záručná doba na predmet zmluvy ako celok je 24 mesiacov, ak dodávateľ alebo výrobca neudáva dlhšiu záručnú dobu. Záručná lehota začína plynúť momentom protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy.
V cene je zahrnutá inštruktáž a všetky náklady a výdavky súvisiace s úplným dodaním Tovaru, vrátane dopravných nákladov a nákladov súvisiacich s poskytnutím Tovaru. V cene sú zahrnuté servisné prehliadky Tovaru, vykonanie údržby predpísanej výrobcom Tovaru a poskytnutie predpísaných náhradných dielov a dopravných nákladov k Tovaru. Servisná prehliadka bude vykonaná jeden krát (1x) pre každý kontajner, minimálne pre dva (2) kontajnery súčasne za účelom zníženia dopravných nákladov.
Servisné prehliadky budú vykonávané v mieste plnenia , prípadne na inom mieste v rámci Bratislavy podľa požiadavky Objednávateľa v intervale predpísanom výrobcom Tovaru. Servisné prehliadky na každé zariadenie tvoriace predmet Zmluvy zahŕňajú dopravné náklady, úkony určené výrobcom v rámci pravidelného servisu, najmä, ale nie výlučne, vykonanie údržby predpísanej dodávateľom (výrobcom) vrátane poskytnutia k tomu predpísaných náhradných dielov.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi funkčnú a technickú špecifikáciu a technické listy preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov Tovaru s uvedením presných názvov (obchodných značiek) Tovaru a jednotkových cien Tovaru do piatich (5) pracovných dní odo dňa účinnosti Zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom návod na obsluhu a údržbu a výkresovú dokumentáciu.
Dodávateľ vyzve Objednávateľa telefonicky alebo emailom na prevzatie predmetu Zmluvy najmenej dva (2) pracovné dni pred predpokladaným termínom prevzatia Tovaru. V mieste plnenia Zmluvy uskutoční Dodávateľ inštruktáž, školenie obsluhy a údržby Tovaru pre max. dvanásť (12) osôb z toho pre štyri (4) osoby zaškolí s oprávnením školiť ďalšie osoby.
Za vadu Tovaru sa považuje odchýlka (nezhoda) v kvalite, rozsahu, parametroch a technických vlastnostiach Tovaru uvedených v tejto Zmluve a vo všeobecne záväzných právnych predpisoch a technických normách.
Počas záručnej doby je Dodávateľ povinný vykonať obhliadku a diagnostiku vady do jedného (1) týždňa počas pracovných dní od nahlásenia vady Objednávateľom.
V prípade, ak je vadu na Tovare možné odstrániť okamžite na mieste, Dodávateľ vykoná odstránenie vady na Tovare bezodkladne. V prípade, ak vada odstrániteľná na mieste, ale za túto vadu preukázateľne nezodpovedá, Dodávateľ je povinný Objednávateľa vopred oboznámiť s celkovou cenou odstránenia vady a vypracovať na mieste cenovú ponuku. Po Objednávateľom odsúhlasenej cenovej ponuky je Dodávateľ povinný vykonať odstránenie vady, ktorá nebola uznaná v rámci reklamácie.
V prípade, ak nie je vada odstrániteľná na mieste a Dodávateľ za takúto vadu nezodpovedá, Dodávateľ je povinný do troch (3) pracovných dní od obhliadky písomne odôvodniť odmietnutie reklamácie (zodpovednosti za vady) a zaslať Objednávateľovi cenovú ponuku/kalkuláciu odstránenia vady spolu s lehotou na odstránenie. V prípade, ak nie je vada odstrániteľná na mieste a Dodávateľ za takúto vadu zodpovedá, Dodávateľ je povinný do troch (3) pracovných dní od obhliadky zaslať lehotu na odstránenie vady Objednávateľovi na odsúhlasenie.
Dodávateľ je povinný odstrániť Objednávateľom reklamované vady do siedmich (7) pracovných dní, ak sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak. Pre vylúčenie pochybností, v prípade ak, sa na vady Tovaru vzťahuje záruka, Dodávateľ je povinný reklamované vady odstrániť na vlastné náklady. V prípade, ak sa na vady Tovaru nevzťahuje záruka, alebo Objednávateľ reklamoval vady Tovaru po uplynutí záručnej doby, na odstránenie vád Tovaru predloží Dodávateľ cenovú ponuku.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej sú v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ a Objednávateľ nemôže Tovar riadne užívať.
Dodávateľ je povinný do siedmich (7) dní odo dňa podpísania Zmluvy podpísať a doručiť do sídla Objednávateľa podpísanú Antikorupčnú doložku zverejnenú na webovom sídle Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivanská cesta 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

27.10.2021 00:00 — 19.01.2022 00:00

4,00 ks

28 500,00

28 500,00

Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien a podrobnej špecifikácie tovaru s uvedením typového označenia tovaru, výrobcu, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.10.2021 12:41

26.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 688
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2021 16:09 - Vstupná ponuka 28 400,00 € Cena bez DPH
21.10.2021 16:09 - Najvýhodnejšia ponuka 28 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS