• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2021 08:04
  •    Zrušenie zákazky
    15.10.2021 08:07

Detail zákazky Z202120336

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2021 08:04
  •    Zrušenie zákazky
    15.10.2021 08:07

Základné údaje

Z202120336

OF-243548

zrušená

Objednávateľ

35996072

Krajská prokuratúra Žilina

Moyzesova 20, Žilina, 01104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obálky

obálka

  • 30199230-1 - Obálky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obálky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obálky C6 samolepiace biele 114x162 mm krabica (1000ks) 10
Obálky B4 -poštové tašky, biele samolepiace, s krycou páskou 250x353 mm krabica (250ks) 10
Obálky B5 - poštové tašky, samolepiace biele, s krycou páskou 176x250 mm krabica (250ks) 10
Obálky C5 -  samolepiace biele, s krycou páskou 162x229 mm krabica (1000ks) 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia do skladových priestorov (skladové priestory sú v suteréne,prekonanie 10. schodov)
Tovar bude dodaný naraz. Preberanie sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Dodávateľ pri stanovení ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane nakládky a vykládky tovaru.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Moyzesova 967/20, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

21.10.2021 08:05 — 22.10.2021 08:07

32,00 krabica

290,00

290,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia do skladových priestorov. ( skladové priestory sú v suteréne, prekonanie 10. schodov. Tovar bude dodaný naraz v pracovných dňoch od 7.30 do 13.30 hod. Povinnosť oznámiť telefonicky dodanie tovaru minimálne deň vopred. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.10.2021 08:54

15.10.2021 08:04

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2021 08:19

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 336
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS