• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2021 12:58
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2021 08:50

Detail zákazky Z202120334

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2021 12:58
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2021 08:50

Základné údaje

Z202120334

OF-243607

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5992521

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kuchynská linka

Kuchynská linka

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spodná časť kuchynskej linky
Funkcia
Nábytok na zariadenie kuchynky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
hrúbka drevotriesky mm 18
hrana ABS mm 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie Rozdelenie spodnej časti kuchynskej linky podľa priloženého obrázka. Úchyty na otváranie musia byť v chómovom prevedení. Vnútorný priestor musí byť rozdelený policou s možnosťou nastavenia výšky.
vyhotovenie Rozmery jednotlivých častí neudávame, žiadame dodržať celkovú dĺžku kuch. linky, zásuvkovú časť a otváranie kuchynskej linky podľa priloženého obrázka. Vyznačená časť kuch. musí byť uzamykateľná.
vyhotovenie Spodná časť kuchynskej linky musí mať pracovnú dosku a spodnú lištu.
materiál: korpus, police, dvierka: obojstranne laminát. drevotrieska hr. min. 18 mm - chrbát skrinky je DTD doska v odtieni korpusu, hrúbky min. 18 mm
farebné prevedenie dub sonoma - alebo ekvivalent tohto dekoru
rozmery dĺžka kuchynskej linky 1,75 m; výška 0,85m, hĺbka 60 cm (prípustná maximálna odchýlka v rozmeroch +/- 10 mm)
povrch skrinky odolný voči vlhkosti, ľahko umývateľný, hygienický
Je nutné aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
(prípustná maximálna odchýlka v rozmeroch +/- 10 mm)
 2. Horná časť kuchynskej linky
Funkcia
Nábytok na zariadenie kuchynky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
hrana ABS mm 2
hrúbka drevotriesky mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie Rozdelenie hornej časti kuch. linky podľa priloženého obrázka. Úchyty na otváranie musia byť v chómovom prevedení. Vnútorný priestor musí byť rozdelený dvoma policami s možnosťou nastavenia výšky.
vyhotovenie Rozmery jednotlivých častí neudávame, žiadame dodržať celkovú dĺžku kuch. linky a otváranie kuchynskej linky podľa priloženého obrázka. Vyznačená časť kuch. musí byť uzamykateľná.
materiál korpus, police, dvierka: obojstranne laminátová drevotrieska hr. min.18 mm - chrbát skrinky je DTD doska v odtieni korpusu, hrúbky min. 18 mm
farebné prevedenie dub sonoma - alebo ekvivalent tohto dekoru
rozmery skrinka - dĺžka kuch. linky 1,75 m výška 0,9m;  hĺbka - 0,4 cm (prípustná maximálna odchýlka v rozmeroch +/- 10 mm)
povrch skrinky odolný voči vlhkosti, ľahko umývateľný, hygienický
Je nutné aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvná cena:
1. Zmluvná cena v sebe zahŕňa náklady súvisiace s dodaním tovaru (doprava, vrátane doručenia a vyloženia, vynesenia tovaru, likvidácie obalov, poskladania a montáže tovaru a ostatných nákladov súvisiacich s plnením na požadovanom mieste dodania.
1.2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
1.3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
2.1. Dodávateľ sa zaväzuje spolupracovať s Objednávateľom, najmä je povinný konzultovať a odsúhlasiť celý proces dodávky s Objednávateľom pred dodaním tovaru.
2.2. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
2.2.1. obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu,
2.2.2. funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
2.2.3. rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
2.3. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie.
2.4. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
3. Termín a miesto realizácie dodávky:
3.1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14: 00 hodiny. O čase a dátume dodania tovaru bude Dodávateľ informovať minimálne dva dni vopred kontaktnú osobu Objednávateľa, uvedenú na objednávke.
3.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3.3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v jednej dodávke podľa objednávky Objednávateľa, v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
3.4. Objednávateľ požaduje, aby tovar, pokiaľ bude dodaný v demontovanom stave, dodávateľ poskladal na mieste plnenia v čase dohodnutom s objednávateľom.
3.5. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
4. Reklamácia:
4.1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
4.2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu.
5. Odstúpenie od zmluvy:
5.1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
5.2. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
5.3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
5.4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

22.11.2021 14:00

1,00 ks

700,00

583,33

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Žiadame dodržať členenie kuchynskej linky a rozmery kuchynskej linky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.10.2021 12:58

20.10.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 220
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2021 13:27 - Vstupná ponuka 696,00 € Cena s DPH
19.10.2021 12:16 - Najvýhodnejšia ponuka 678,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS