30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35955678
SOITRON, s.r.o.
Plynárenská 5, Bratislava, 829 75, SVK
Upgrade servisnej časti sieťovej infraštruktúry
cluster, server
Tovar, Služba
1. Upgrade prepínačov servisnej časti sieťovej infraštruktúry
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je klastrovaný systém pre manažment sieťovej infraštruktúry dátového a nové, doposiaľ nepoužívané plne funkčné zariadenia vrátane komplexnej implementácie a integrácie do existujúceho produkčného prostredia.. Plnenie predmetu zákazky musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov verejného obstarávateľa. Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Centralizovaný klastrovaný systém | ks | 1 | ||
2. Manažovateľné sieťové prepínače _service LAN | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Centralizovaný klastrovaný systém - vlastnosti: | * |
Prevedenie | Klastrovaná systémová jednotka pozostávajúca minimálne z troch klastrovaných serverov |
Vlastnosti | - centralizovaný klastrovaný radič, umožňujúci optimalizáciu výkonu a zjednotenie prevádzky fyzických a virtuálnych sieťových prostredí |
* | - riadenie a prevádzkovanie škálovateľnej sieťovej infraštruktúry do veľkosti min. 1200 portov. |
Funkcie pre správu sieťovej infraštruktúry Dátového centra | - funkcionalita aplikačných sieťových politík - deklaratívne poskytovanie sieťových prostredí založené na otvorenom dátovom modeli |
* | - monitoring a riešenie problémov v aplikačnom prostredí a v prostredí fyzickej topológie |
* | - integrácia sieťových služieb tretích strán (L4-L7) - administrácia verzií SW vybavenia kostrových a prístupových prepínačov |
* | - inventarizácia a konfigurácia prostredia virtuálneho DC - Distribuovaná, vysoko dostupná implementácia v rámci klastra (požaduje sa redundancia na úrovni minimálne N+2) |
* | - Kondičné ukazovatele pre všetky kľúčové riadené objekty (klientské prostredia, aplikačné profily, prepínače, atď.) - Management udalostí, výpadkov a výkonnosť |
* | - Treťostranná integrácia: - VMware vCenter a vShield - Microsoft Hyper-V, System Center Virtual Machine Manager (SCVMM) a Azure Pack |
* | - Open Virtual Switch (OVS) a OpenStack - Kubernetes, RedHat OpenShift, Docker Enterprise |
* | - Image management |
Funkcie centralizovanej administrácie sieťovej infraštruktúry Dátového centra | - Automatickú detekciu a rekognoskáciu sieťových uzlov, kontrolérov a topológie - Jednotné rozhranie pre pohľad na sieť, virtualizované prostredia (hypervisory) a sieťové služby L4-L7 |
* | - Grafické užívateľské rozhranie, CLI a REST API - Aktualizácia SW vybavenia sieťových uzlov a inštancií DC kontrolera naprieč celým prostredím |
* | - Automatické pridanie aditívnych prístupových prepínačov do prostredia DC (zero-touch plug and play) - Podpora TACACS+, RADIUS a LDAP |
* | - Podpora RBAC, autentifikácia prístupu s využitím certifikátov |
* | - Audit všetkých užívateľských prístupov, aktivít a vykonaných zmien - Podpora pre SPAN a ERSPAN |
Požadovaná podpora pre správu sieťovej infraštruktúry Dátového centra | - Abstraktná logická reprezentácia všetkých komponentov konkrétnej aplikácie a ich vzájomných relácií- |
* | - Vynútenie sieťovej politiky v rámci celého prostredia DC nezávisle na aktuálnom umiestnení koncového uzla |
* | - Vynútenie sieťovej politiky medzi definovateľnými skupinami koncových uzlov - Integrovaný distribuovaný bezpečnostný mechanizmus pre L4 zabezpečenie horizontálnej prevádzky (East-West) |
* | - Centralizované nástroje na správu bezpečnostných politík L4 až L7 s podporou pre široký ekosystém bezpečnostných zariadení (fyzických aj virtualizovaných) |
* | - Automatickú migráciu bezpečnostných politík spolu s migrovanými aplikáciami a ich komponentami |
* | - Automatické vkladanie bezpečnostných zariadení L4 až L7 (firewall, IPS) podľa potrieb aplikácie v súlade s jej logickou reprezentáciou |
Požadovaná integrácia služieb L4-L7 pre správu sieťovej infraštruktúry Dátového centra | - Automatizácia služobných politík L4-L7 spolu s integrovaným vynútením požadovaných dátových ciest - Podpora reťazenia sieťových služieb |
* | - Podpora automatizácie servisných politík prostredníctvom REST API vo formáte JSON a XML - Automatické vkladanie a konfigurácia uzlov poskytujúcich sieťové služby |
Záručná doba a SLA podmienky | záručná doba vrátane podpory výrobcu zariadení počas doby 36 mesiacov, nahlasovanie incidentov v pracovných hodinách počas pracovných dní, |
* | nástup na vykonanie servisného zásahu najneskôr na nasledujúci pracovný deň |
Klastrovaný server vlastnosti: | * |
Prevedenie | 1RU |
CPU | minimálne 2CPU minimálna frekvencia jadra 1,70 GHz minimálny výkon 85W minimálny počet jadier 8C |
* | minimálna veľkosť cache 11 MB L3 Cache minimálna frekvencia zbernice DDR4 2133MHz alternatíva minimálne priemerné skóre PassMark 6532 |
Veľkosť operačnej pamäte | minimálne 6x16GB DDR4-2666-MHz RDIMM/PC4-21300/single rank/x4/1.2v |
Dátové úložisko - radič | minimálne 1x12G Modular RAID controller vrátane 2GB cache |
Dátové úložisko - kapacita | minimálne 2x1TB 12G SAS 7.2K RPM SFF HDD minimálne 1x400GB 2.5in Enterprise Performance 12G SAS SSD minimálne 1x16GB Flash USB Drive |
Konektivita | minimálne 4x10/25G SFP28 port |
Zdroje napájania | minimálne 2x770W AC vymeniteľné počas prevádzky zariadenia |
Manažovateľné sieťové prepínače _service LAN - vlastnosti: | * |
Porty | Min. 48 x 1/10/25-Gbps SFP+ a 6 x 40/100-Gbps QSFP28 |
Podporované vlastnosti portov | podpora 1/10/25- Gbps Ethernet |
Počet jadier CPU | 6 |
System memory | 32GB |
Úložisko | SSD, 128 GB |
System buffer | 40MB |
Menežovateľný port | minimálne 1xRJ45 |
USB port | 1 |
RS-232 serial port | 1 |
Zdroje napájania | 2x 650W AC |
Prevedenie | rack-mountable, maximálna výška 1RU |
Podporovaný počet IP host záznamov | Min. 1 700 000 |
Podporovaná veľkosť Longest Prefix Match routes | Min. 1 700 000 |
Podporovaný počet multicast routes | Min. 125 000 |
Podporovaný rozsah Interior Gateway Management Protocol (IGMP) snooping groups | Shipping: 8000 Maximum: 32 000 |
Podporovaná veľkosť tabuľky MAC adries | Min. 500 000 záznamov |
Podporovaný počet Access Control List (ACL) záznamov | Single-slice forwarding engine: 5000 ingress, 2000 egress |
Podporovaný počet VLAN | Min. 4096 |
Podporovaný počet Virtual Routing and Forwarding (VRF) inštancií | Shipping: 1000 Maximum: 16000 |
Podporovaný počet ECMP paths | 64 |
Podporovaný počet „port channels“ | 512 |
Podporovaný počet „links in a port channel“ | 32 |
Podporovaný aktívnych SPAN sessions | 4 |
Podporovaný počet VLAN’s in Rapid per-VLAN Spanning Tree inštancií | 3967 |
Podporovaný počet Hot-Standby Router Protocol (HSRP) skupín | 490 |
Podporovaný počet Network Address Translation (NAT) záznamov | 1023 |
Podporovaný počet Multiple Spanning Tree (MST) inštancií | 64 |
Podpora PTP G.8275.1 | áno |
Podpora AFD s ETRAP | áno |
Podpora prenosu RDMA prostredníctvom RoCE | áno |
Podpora Virtual Port-Channel technológie | áno |
Podporované vlastnosti softvéru | - integrácia dodávaných zariadení do SDN vrátane licencie na úrovni Premier na obdobie 3 rokov |
* | - podpora pre viaceré datacentrá (lokalita) a/alebo cloud riešenia vrátane priamej analytickej podpory výrobcu zariadenia a ich centrálne ovládanie konfigurácií |
* | - centrálne ovládanie konfigurácie všetkých dodávaných zariadení, vrátane licencií operačného systému zariadenia a centralizovanej aplikačnej infraštruktúry |
Normy bezpečnosti | NEBS UL 60950-1 Second Edition CAN/CSA-C22.2 No. 60950-1 Second Edition EN 60950-1 Second Edition IEC 60950-1 Second Edition AS/NZS 60950-1 GB4943 |
Normy EMC: emisie | 47CFR Part 15 (CFR 47) Class A AS/NZS CISPR22 Class A CISPR22 Class A EN55022 Class A ICES003 Class A VCCI Class A EN61000-3-2 EN61000-3-3 KN22 Class A CNS13438 Class A |
Normy EMC: imunita | EN55024 CISPR24 EN300386 KN 61000-4 series |
Stredná doba medzi poruchami | Min. 280 000 hodín |
Záručné doby a SLA podmienky | záručná doba vrátane podpory výrobcu zariadení počas doby 36 mesiacov, nahlasovanie incidentov v pracovných hodinách nástup na vykonanie servisného zásahu najneskôr na nasledujúci pracovný deň |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky 1. a 2. uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu spolu bez DPH, cenu spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotková cena obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu (dodávka, doprava, vykládka, inštalácia, implementácia a integrácia do existujúceho produkčného prostredia, záruka a podpora) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie záručných vád objednávateľom. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť na zverejnené kontaktné údaje Objednávateľa jeho vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov, ktoré musia súhlasiť s požadovanými vlastnosťami a parametrami zariadenia a služieb. |
3. V prípade, že Dodávateľom navrhované riešenie nespĺňa požadované parametre, je Dodávateľ povinný do 3 pracovných dní nahradiť toto riešenie plnením plne zodpovedajúcim požiadavkám Objednávateľa. |
4. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu. |
5. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží doklad vystavený výrobcom alebo oficiálnym distribútorom výrobcu, že zariadenia, ktoré sú predmetom zmluvy, pochádzajú z oficiálnej distribúcie určenej na predaj Slovenskej republike. |
6. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží doklad vystavený výrobcom alebo oficiálnym distribútorom výrobcu, že je certifikovaným partnerom výrobcu zariadení a že výrobca garantuje vykonávanie odborného záručného a pozáručného servisu na zariadenia dodané prostredníctvom Dodávateľa aj v prípade zániku Dodávateľa, alebo ukončenia jeho pôsobenia na trhu a to v zmysle všeobecných záručných podmienok výrobcu zariadení. |
7. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje certifikátmi o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 a normy ISO 27001. Objednávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené dodávateľom, pokiaľ preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. |
8. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že: a) je držiteľom certifikátu VMware Enterprise Partner a súčasne certifikátov/osvedčení výrobcu VMware v nasledujúcom rozsahu: min.: VCP6 – min. 3 pracovníci, certifikát je požadovaný pre potrebu integrácie do existujúcej vSphere infraštruktúry; b) disponuje certifikátmi/osvedčeniami výrobcu ponúkaných zariadení v rozsahu: min.: Certified Specialist-Enterprise Core – min. 1 pracovník a Certified Network Associate – min. 1 pracovník; |
c) v oblasti projektového manažmentu je držiteľom certifikátu min. ITIL Foundation-certifikácia pre riadenie IT služieb a procesov prevádzky v rozsahu min. 1 pracovník. |
9. Miestom plnenia je ústredie objednávateľa v Bratislave. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia s kontaktnými osobami v mieste plnenia a kontaktný e-mail, a to obratom, najneskôr však do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy. |
10. Dodávateľ dodá predmet zmluvy najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa obdržania výzvy od Objednávateľa o jeho pripravenosti prevziať predmet zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri plnení predmetu zmluvy nedôjde k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov obstarávateľa. |
11. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. |
12. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Rozbalený, použitý, či repasovaný tovar nebude akceptovaný. Požaduje sa dodávka nových zariadení od výrobcu (továrensky vyrobenú), zapečatenú ochrannými prvkami výrobcu t. j. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. |
13. Plnenie predmetu zmluvy musí zahŕňať všetky nevyhnutné úkony pre úspešnú implementáciu a integráciu zariadení do produkčnej prevádzky Objednávateľa minimálne v rozsahu: - analýza súčasného stavu prevádzkovej infraštruktúry - kontrola stavu a funkcie existujúcich zariadení - porovnanie existujúceho stavu s aktuálnou dokumentáciou - zhrnutie analytických dát - návrh konfigurácie aktualizovaného produkčného prostredia - návrh ďalších postupov projektu |
Podmienkou implementácie a integrácie dodaných zariadení je odsúhlasenie návrhov konfigurácie a ďalších postupov projektu Objednávateľom. |
- inštalácia zariadení do existujúceho IT prostredia - SW a HW aktualizácia dodaných zariadení - integračný test kompatibility s existujúcou IT infraštruktúrou - konfigurácia navrhnutého produkčného prostredia - integrácia dodaného prostredia do existujúcej HW infraštruktúry - integrácia dodaného prostredia do existujúcej SW infraštruktúry - príprava aktualizovaného produkčného prostredia na migráciu - komplexná migrácia - návrh akceptačných testov a postupov - diagnostika a test dodanej infraštruktúry v produkčnom prostredí -analýza výsledkov -spracovanie projektovej dokumentácie |
Podmienkou úspešného plnenia predmetu zmluvy je obojstranná akceptácia pozitívneho výsledku záverečných testov |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry jednorazovo za predmet zákazky podľa bodu 1. podpísaním akceptačného protokolu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Podpísaný a zmluvnými stranami odsúhlasený akceptačný protokol bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
3. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi obratom, najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018Z.z. |
za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. |
V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, alebo poskytovať službu ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, |
1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
4. Uchádzač môže ponúknuť i kompatibilné ekvivalenty, rešpektujúc záručné podmienky a plnú funkčnosť a nezmenené vlastnosti avšak plne kompatibilné so súčasne implementovanými technológiami z dôvodu ochrany už zrealizovanej investície. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
5. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
6. Porušenie ktorejkoľvek podmienky bude považované za podstatné porušenie Zmluvy. V prípade akéhokoľvek omeškania zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený fakturovať Zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny predmetu zmluvy za každý deň omeškania. Právo na náhradu preukázateľne spôsobenej škody týmto nie je dotknuté. |
7. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
8. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
9. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
05.11.2021 09:00 — 15.11.2021 09:00
1,00 cena celkom
153 600,00
153 600,00
Plnenie na základe opisného formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.10.2021 10:24
02.11.2021 09:00
02.11.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.11.2021 08:56 - Vstupná ponuka | 151 800,00 | € | Cena s DPH |
02.11.2021 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 151 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: