30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47560894
KALIBRA SK s.r.o.
Rudolfa Súľovského, 386/11, Rajecké Teplice, 01313, SVK
Kalibrácia meracích prístrojov, metrologické výkony
kalibrácia, overenie, meradlo, váha, analyzátor dychu, teplomer s vlhkomerom, metrologický výkon
Služba
1. Kalibrácia meracích prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je kalibrácia uvedených meracích prístrojov a vykonanie záznamu o kalibrácii do prevádzkovej dokumentácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Teplomer s vlhkomerom HAAR-SYNTH.HYGRO | KS | 9 | ||
Váha poloautomatická do 15 kg SDK 15 | KS | 1 | ||
Váha automatická do 100 kg MK 105201 | KS | 1 | ||
Váha elektronická mostíková TC 15 | KS | 1 | ||
Váha automatická do 200 kg | ks | 1 | ||
Váha digitálna CAS MORGAN do 15 kg | ks | 1 | ||
Alcotest 7510 classic (analyzátor dychu) | ks | 1 |
Názov |
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Realizácia služby v pracovných dňoch od 9,00 hod. do 14,00 hod. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená. |
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu objednávateľa minimálne dva dni vopred. |
Realizácia služby sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu pri realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo. |
Zhotoviteľ musí vystaviť overovací kalibračný protokol a vykonať záznam o vykonaní kalibrácie do prevádzkovej dokumentácie. |
Kalibráciu zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
23.10.2021 08:00 — 19.11.2021 15:00
1,00 celý predmet zákazky
1 000,00
996,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2021 08:59
20.10.2021 08:32
20.10.2021 08:47
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.10.2021 13:37 - Vstupná ponuka | 999,60 | € | Cena s DPH |
20.10.2021 08:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 996,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: