30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
45597481
Vostok Tehno Med Slovakia s. r. o.
Karadžičova 8A, Bratislava, 82108, SVK
Teplomer bezkontaktný infračervený na meranie telesnej teploty pacienta v presne stanovenej vzdialenosti.
Teplomer, bezkontaktný, infračervený, meranie, teploty, pacient, vzdialenosť.
Tovar, Služba
1. Teplomer bezkontaktný infračervený na meranie telesnej teploty pacienta v presne stanovenej vzdialenosti.
|
|
---|---|
Funkcia |
Teplomer bezkontaktný infračervený na meranie telesnej teploty pacienta v presne stanovenej vzdialenosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Teplomer bezkontaktný infračervený na meranie telesnej teploty pacienta v presne stanovenej vzdialenosti. | ks | 30 | ||
Hmotnosť prístroja - bez batérií | g | 125 | ||
Rozmer teplomera - dĺžka | mm | 130 | 170 | |
Rozmer teplomera - šírka | mm | 30 | 70 | |
Rozmer teplomera - hrúbka | mm | 20 | 40 | |
Batérie - súčasť dodávky | ks | 1 | ||
Rozsah merania - režim telesnej teploty | °C | 34,0 | 42,5 | |
Rozlíšenie - teploty | °C | 0,1 | 0,2 | |
Pamäť meraní | záznam | 9 | ||
Prevádzková teplota - režim telesnej teploty | °C | 10 | 40 | |
Merací rozsah teplôt | °C | 1 | 55 | |
Čas merania | s | 1 | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Teplomer bezkontaktný infračervený na meranie telesnej teploty pacienta - musí spĺňať štandardy | CE certifikácia |
Teplomer bezkontaktný infračervený na meranie telesnej teploty pacienta | Teplomer musí sám určíť správnu vzdialenosť medzi teplomerom a meraným miestom. Rýchle a pohodlné meranie teploty aj počas spánku. |
Teplomer bezkontaktný infračervený na meranie telesnej teploty pacienta | Teplomer musí mať rýchly stabilizačný systém k okolitej teplote. |
Teplomer bezkontaktný infračervený na meranie telesnej teploty pacienta | Požaduje sa návod na obsluhu v slovenskom jazyku. |
Signalizácia, podsvietenie displeja, automatické vypnutie | Požaduje sa. |
Názov |
1.3.1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
1.3.2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
1.3.3. Návod na použitie v slovenskom jazyku. |
1.3.4. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
1.3.5. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
1.3.6. Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. V rámci návrhu na plnenie sa požaduje zaslať podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky spolu s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov. Predkladateľ ponuky (dodávateľ) je povinný predložiť na základe výzvy obstarávateľa vzorku produktu, najneskôr do 5 pracovných dní. |
1.3.7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
1.3.8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
1.3.9. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
1.3.10. Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním. |
1.3.11. Požaduje sa, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 11,00 hod. |
1.3.12. Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
1.3.13. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy. |
1.3.14. Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS. |
1.3.15. Fakturačná adresa bude dodávateľovi upresnená do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
1.3.16. Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 1.3.15. |
1.3.17. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru s dodaním tovaru. |
1.3.18. Nesplnenie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Úrad hlavného lekára pracovisko Liptovský Mikuláš, Tehelná 1 108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
25.10.2021 08:30 — 30.11.2021 10:00
30,00 ks
731,88
609,90
Verejný obstarávateľ trvá na dodržaní technických parametrov v rámci stanoveného rozpätia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.10.2021 08:49
22.10.2021 09:00
22.10.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.10.2021 11:05 - Vstupná ponuka | 731,88 | € | Cena s DPH |
18.10.2021 15:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 720,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: