• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2021 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2021 11:50

Detail zákazky Z202120318

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2021 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2021 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2021 11:50

Základné údaje

Z202120318

OF-240144

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6000381

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45597481

Vostok Tehno Med Slovakia s. r. o.

Karadžičova 8A, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Teplomer bezkontaktný infračervený na meranie telesnej teploty pacienta v presne stanovenej vzdialenosti.

Teplomer, bezkontaktný, infračervený, meranie, teploty, pacient, vzdialenosť.

  • 38412000-6 - Teplomery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Teplomer bezkontaktný infračervený na meranie telesnej teploty pacienta v presne stanovenej vzdialenosti.
Funkcia
Teplomer bezkontaktný infračervený na meranie telesnej teploty pacienta v presne stanovenej vzdialenosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Teplomer bezkontaktný infračervený na meranie telesnej teploty pacienta v presne stanovenej vzdialenosti. ks 30
Hmotnosť prístroja - bez batérií g 125
Rozmer teplomera - dĺžka mm 130 170
Rozmer teplomera - šírka mm 30 70
Rozmer teplomera - hrúbka mm 20 40
Batérie - súčasť dodávky ks 1
Rozsah merania - režim telesnej teploty °C 34,0 42,5
Rozlíšenie - teploty °C 0,1 0,2
Pamäť meraní záznam 9
Prevádzková teplota - režim telesnej teploty °C 10 40
Merací rozsah teplôt °C 1 55
Čas merania s 1 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Teplomer bezkontaktný infračervený na meranie telesnej teploty pacienta - musí spĺňať štandardy CE certifikácia
Teplomer bezkontaktný infračervený na meranie telesnej teploty pacienta Teplomer musí  sám určíť správnu vzdialenosť medzi teplomerom a meraným miestom. Rýchle a pohodlné meranie teploty aj počas spánku.
Teplomer bezkontaktný infračervený na meranie telesnej teploty pacienta Teplomer musí mať  rýchly stabilizačný systém k okolitej teplote.
Teplomer bezkontaktný infračervený na meranie telesnej teploty pacienta Požaduje sa návod na obsluhu v slovenskom jazyku.
Signalizácia, podsvietenie displeja, automatické vypnutie Požaduje sa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
1.3.2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
1.3.3. Návod na použitie v slovenskom jazyku.
1.3.4. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
1.3.5. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
1.3.6. Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. V rámci návrhu na plnenie sa požaduje zaslať podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky spolu s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov. Predkladateľ ponuky (dodávateľ) je povinný predložiť na základe výzvy obstarávateľa vzorku produktu, najneskôr do 5 pracovných dní.
1.3.7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
1.3.8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
1.3.9. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
1.3.10. Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním.
1.3.11. Požaduje sa, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 11,00 hod.
1.3.12. Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
1.3.13. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
1.3.14. Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
1.3.15. Fakturačná adresa bude dodávateľovi upresnená do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
1.3.16. Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 1.3.15.
1.3.17. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru s dodaním tovaru.
1.3.18. Nesplnenie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Úrad hlavného lekára pracovisko Liptovský Mikuláš, Tehelná 1 108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

25.10.2021 08:30 — 30.11.2021 10:00

30,00 ks

731,88

609,90

Verejný obstarávateľ trvá na dodržaní technických parametrov v rámci stanoveného rozpätia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.10.2021 08:49

22.10.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.10.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 250
 216
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.10.2021 11:05 - Vstupná ponuka 731,88 € Cena s DPH
18.10.2021 15:35 - Najvýhodnejšia ponuka 720,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS