• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2021 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2021 11:55
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2021 12:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2021 12:50

Detail zákazky Z202120316

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2021 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2021 11:55
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2021 12:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2021 12:50

Základné údaje

Z202120316

OF-243252

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5992557

Objednávateľ

37966456

Správa zariadení sociálnych služieb

Janského 680/7, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

35702451

M a H Nitra spol. s r.o.

Panónska cesta 43, Bratislava, 85104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup nového vozidla na rozvoz stravy

nové úžitkové motorové vozidlo

  • 34144700-5 - Úžitkové vozidlá
  • 34115000-6 - Iné osobné automobily

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Úžitkové motorové vozidlo pre rozvoz stravy pre seniorov v meste.
Funkcia
- úžitkové motorové vozidlo pre rozvoz stravy ks: 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dĺžka vozidla(bez prípadného ťažného zariadenia) cm 1 450 500
šírka vozidla(vonkajší rozmer vozidla, bez spätných zrkadiel )cm: 1 175
výška vozidla (vonkajší rozmer vozidla)cm: 1 188
vnútorná dĺžka nákladného priestoru vozidla cm: 1 215
vnútorná šírka nákladného priestoru vozidla cm: 1 125
vnútorná výška nákladného priestoru vozidla cm: 1 do 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet dverí vozidla ks:4, počet miest na sedenie ks:3, výkon motora kW min. 77, objem nákl.priestoru vozidla m3 :min.4,6, celková hmotnosť :do 3,5t, karoséria:VAN
Požiadavka na výbavu vozidla:  ABS + EBD (elektronický rozdeľovač brzdnej sily)  airbag spolujazdca  airbag vodiča a predpínače bezpečnostných pásov  centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním  ochranné lišty proti nárazom  ESC + ASR + HBA (hydraulický brzdový asistent ) + Hill Holder EURO 6 FULL  elektrické ovládanie predných okien  elektricky ovládané uzamknutie dverí  integrované kryty kolies  kryt koľajnice bočných posuvných dverí  nastaviteľné vonkajšie spätné zrkadlá nastavenie sklonu svetlometov  nastaviteľné sedadlo spolujazdca  odkladacia priehradka nad čelným sklom
Požiadavka na výbavu vozidla: otáčkomer  plnohodnotná rezerva  posilňovač riadenia  v nákladnom priestore posuvné dvere na strane spolujazdca v nákladnom priestore zadné dvere dvojkrídlové  predné hmlové svetlomety  prevodovka s nižším trením  uzamykateľné viečko nádrže  výškovo a osovo nastaviteľný volant  výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča  zásuvka 12V  klimatizácia  parkovacie senzory vzadu  rádio VP1 (s Bluetooth, USB, bez CD)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.Dodanie všetkých dokumentov v slovenskom alebo českom jazyku.Všetky vyššie uvedené technické parametre sú uvedené ako minimálny štandard pre dodávané vozidlo (nedodržanie akýchkoľvek vyššie uvedených technických parametrov sa považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi najneskôr v deň odovzdania predmetu kúpy všetky doklady potrebné na prihlásenie predmetu zmluvy do evidencie vedenej štátnymi orgánmi, ktoré tejto povinnosti podliehajú.
Dodávateľ je povinný dodať najneskôr v deň odovzdania predmetu kúpy objednávateľovi dva kľúče, platný technický preukaz pre premávku na pozemných komunikáciách v SR, záručné listy, návod na obsluhu a údržbu automobilu v slovenskom jazyku, servisnú knižku a povinnú výbavu v zmysle platnej legislatívy SR. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy v EKS: obchodnú značku a typ ponúkaného vozidla vrátane príslušenstva. Dodávateľ túto podmienku splní predložením napr. prospektového materiálu vr. podrobnej technickej špecifikácie, technickými listami.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov či ponúkaný predmet spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle objednávkového formulára. V prípade nedodržania technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a osobitných požiadaviek objednávateľa na plnenie, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán.
Zároveň má popri vyššie uvedených nárokoch, nárok aj na náhradu škody a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia tejto povinnosti vznikne. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam dostupných servisov s možnosťou opravy do 24 hodín a do vzdialenosti max. 50 km od miesta plnenia.
Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis nemusí byť vo vlastníctve predávajúceho, musí však byť oprávnený prijať a vybaviť všetky reklamácie ako aj poskytovať štandardne servisné služby pre kupujúceho.
Vozidlo musí byť dodané nové, nie je prípustné dodať vozidlo staršie, repasované, použité a pod. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu min. 1/2 hodiny.
Dodávateľ doručí faktúru po dodaní a protokolárnom odovzdaní vozidla objednávateľovi. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať predmet zmluvy, ak nezodpovedá a nezhoduje sa s predloženou ponukou dodávateľa. Dodávateľ priloží k faktúre podrobný rozpis položiek predmetu zmluvy. Dodávateľovi vznikne právo fakturovať kúpnu cenu dňom podpisu preberacieho a odovzdávacieho protokolu zástupcami oboch zmluvných strán.
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zmluvy vrátane DPH, cla, prirážok, všetkých súvisiacich služieb a prác a záručný servis - súčasťou ceny nie sú pravidelné servisné prehliadky. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu na základe vystavenej faktúry do 30 dní odo dňa jej doručenia bezhotovostne.
Dodávateľ musí byť autorizovaný predajca vozidiel. Za škody vzniknuté na predmete zmluvy do protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy objednávateľovi zodpovedá dodávateľ. Záručná doba je min.24 mesiacov na vozidlo, bez obmedzenia počtu kilometrov.
V prípade nedodržania termínu dodania predmetu zmluvy je povinný dodávateľ zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny za každý deň (aj začatý) omeškania.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH.
Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Baničova 12, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

25.10.2021 11:57 — 30.11.2021 11:58

1,00 ks

24 930,00

20 775,00

- technické parametre vozidla - lehota plnenia

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.10.2021 08:21

20.10.2021 11:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2021 12:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 296
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2021 08:58 - Vstupná ponuka 23 505,00 € Cena s DPH
14.10.2021 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka 23 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS