31797903
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, Bratislava, 82109, SVK
31326650
TEMPEST a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
6 ks licencií "Red Hat Enterprise Linux Server - Standard Support - RH00004" alebo ekvivalent
softvérové licencie
Služba
1. Licencie "Red Hat Enterprise Linux Server - Standard Support - RH00004" alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je obstaranie 6 ks licencií "Red Hat Enterprise Linux Server - Standard Support - RH00004, alebo ekvivalent, t. j. služby podpory SA (Service agreement) na 12 mesiacov, ktoré budú kompatibilné s existujúcim operačným systémom Red Hat Enterprise Linux Serves, ktorý objednávateľ používa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencie "Red Hat Enterprise Linux Server - Standard Support - RH00004", alebo ekvivalent, t. j. služby podpory SA (Service agreement) na 12 mesiacov, ktoré budú kompatibilné s existujúcim operačným systémom Red Hat Enterprise Linux Serves, ktorý objednávateľ používa. | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent. | |
Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014). | |
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač už vo svojej ponuke predložil dôkaz o ekvivalentnosti ním navrhovanej ponuky (riešenia) s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky (viď rozsudok SD EÚ vo veci C‑14/17 z 12. júla 2018). |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu za ním ponúkanú službu do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy, v ktorej pre položku č. 1. uvedenú v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: jednotklovú cenu bez DPH, DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu spolu bez DPH, cenu spolu s DPH, cenu celkom (za 12 mesiacov) bez DPH, cenu celkom (za 12 mesiacov) s DPH. |
2. Celková cena (cena celkom) predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky, uvedeným v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky, a tiež všetky dane, clá a poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky (zmluvy). Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú priemerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena (cena celkom), ceny spolu, ako aj jednotkové ceny v Cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby (osôb) zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail. |
6. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. Objednávateľ poskytne do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy meno, priezvisko a e-mail kontaktnej osoby objednávateľa. |
7. Dokladom o začatí poskytovania technickej podpory, ktorá je predmetom zmluvy, bude akceptačný protokol podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
8. Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná fomou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a objednávateľovi doručenej faktúry. Prílohou faktúry bude kópia preberacieho protokolu potvrdená oprávneným zástupcom objednávateľa. |
9. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Ružová Dolina 10, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.12.2021 00:00 — 30.11.2022 00:00
1,00 subor
3 980,88
3 317,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2021 15:41
21.10.2021 15:00
21.10.2021 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.10.2021 09:58 - Vstupná ponuka | 3 980,40 | € | Cena s DPH |
18.10.2021 11:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 976,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: