• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2021 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2021 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2021 12:35

Detail zákazky Z202120308

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2021 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2021 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2021 12:35

Základné údaje

Z202120308

OF-239046

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6005923

Objednávateľ

35581000

Psychiatrická nemocnica Michalovce, n.o.

Andreja Hrehovčíka 185/1, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu na rok 2022

zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zemný plyn
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka zemného plynu do odberných miest verejného obstarávateľa v predpokladanom objeme 2 060 MWh ± 20% za zmluvné obdobie od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2022 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2022, vrátane prepravy a distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný ročný odber zemného plynu počas lehoty plnenia zmluvy, t.j. 12 mesiacov kWh 2 060 000
Denné maximálne množstvo (DMM) pre odberné miesto K1 (OM K1) Kotolňa Monoblok m3 1700
Tolerancia odberu zemného plynu % 80 120
Predpokladaná spotreba OM K1 - Kotolňa Monoblok - POD kód SKSPPDIS001130021394, tarifná skupina 9 kWh 1 800 000
Predpokladaná spotreba OM K2 - Kotolňa Hospodársky blok - POD kód SKSPPDIS031110021392, tarifná skupina 2 kWh 15 000
Predpokladaná spotreba OM K3 - Kotolňa Skleník - POD kód SKSPPDIS001110950953, tarifná skupina 7 kWh 160 000
Predpokladaná spotreba OM 05 - Kotolňa Pavilón D - POD kód SKSPPDIS070910031064, tarifná skupina 5 kWh 75 000
Predpokladaná spotreba OM 06 - Kotolňa Telocvičňa - POD kód SKSPPDIS010910012547, tarifná skupina 2 kWh 10 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest 5
Zmluvné obdobie - začiatok 00:00 SEČ dňa 01.01.2022
Zmluvné obdobie - koniec 24:00 SEČ dňa 31.12.2022
Charakter odberu vykurovacieho charakteru, ktorého 50% a viac ročného odberu plynu závisí od vonkajšej teploty ovzdušia
Odberový diagram pre jednotlivé kalendárne mesiace odberu zemného plynu (v %):
01/2022 17
02/2022 14
03/2022 11
04/2022 8
05/2022 3
06/2022 2
07/2022 2
08/2022 2
09/2022 3
10/2022 9
11/2022 12
12/2022 17
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom Zmluvy je pravidelná dodávka zemného plynu v zmluvnom období od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2022 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2022.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu zemného plynu do odberných miest (OM) na adrese sídla Odberateľa, ako aj ostatné služby spojené s užívaním sústavy, vrátane dopravy a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania zemného plynu za OM Odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje dodržiavať Vyhlášku ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a plynom a ostatné platné právne predpisy.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- Dodávať zemný plyn, prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlky za odberné miesta a zabezpečiť distribúciu zemného plynu a ostatné služby spojené s použitím sústavy do odberných miest odberateľa.
- Dodať dohodnuté celkové množstvo zemného plynu.
- Zabezpečiť dohodnuté množstvo pre odberné miesta odberateľa.
- Zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa.
V prípade odobratia zemného plynu o viac ako 20 % , ako je dohodnuté zmluvné množstvo zemného plynu, bez uzavretia dodatku k zmluve o zvýšení zmluvného množstva, nebude dodávateľ od odberateľa požadovať zvýšenie ceny za odobratý zemný plyn.
Úroveň minimálneho množstva zemného plynu z množstva zazmluvneného, ktoré sa zákazník zaväzuje odobrať, je 80 %.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči Odberateľovi žiadne sankcie v prípade nedočerpania/prekročenia celkového predpokladaného zmluvného množstva zemného plynu/objednanej rezervovanej kapacity. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo zemného plynu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby zemného plynu špecifikovanej v tejto Zmluve.
Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne poplatky za aktiváciu, meradlo, ukončenie dodávky a pod.
Akékoľvek prerušenie dodávky zemného plynu v rozpore s touto Zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy.
Odpojenie od zdroja zemného plynu sa vylučuje!
Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá Dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby zemného plynu.
Cena komodity a fixné poplatky obchodníka nebudú v sebe zahŕňať skryté poplatky v zmysle Čl. III, bodu 3.1, písm. c) OPET.
DPH a spotrebnú daň uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia Zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia Zmluvy, Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Cenu za Distribučné služby uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia Zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde, vzhľadom na príslušné rozhodnutia ÚRSO, k zmene položky ceny za Distribučné služby, Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Dodávateľ sa zaväzuje že: a) predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou zemného plynu,
b) vrátane ceny za zemný plyn, cenu za prepravu plynu, cenu za distribúciu plynu, spotrebnej dane, DPH a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO,
c) a nebude v sebe zahŕňať skryté poplatky.
Úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu Odberateľa na účet Dodávateľa. Fakturačným obdobím za dodávku zemného plynu a združených služieb pri veľkoodbere (VO) podľa tejto Zmluvy je jeden kalendárny mesiac. Fakturačným obdobím za dodávku zemného plynu a združených služieb pri maloodbere (MO) podľa tejto Zmluvy je kalendárny štvrťrok. Podkladom pre vystavenie faktúry sú namerané množstvá oznámené Dodávateľovi zo strany PDS.
Dodávateľ nebude Objednávateľovi faktúrovať zálohové platby.
Faktúra za ukončený mesiac (VO), resp. štvrťrok (MO) musí byť Odberateľovi doručená do 12. dňa nasledujúceho mesiaca. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Odberateľovi. Faktúra bude zaslaná Odberateľovi elektronicky na vopred dohodnutú e-mailovú adresu a následne poštou na adresu Odberateľa. Posledná faktúra musí byť doručená Odberateľovi do 15 dní po ukončení zmluvného obdobia.
Faktúra Dodávateľa musí mať náležitosti daňového dokladu. Okrem náležitostí podľa VZP musí obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia, t. j. jednotkovú cenu, množstvo MJ v kWh, spolu bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH.
Reklamovať formálnu alebo vecnú správnosť a úplnosť faktúry/jej povinných príloh majú obe zmluvné strany a to bez zbytočného odkladu. Zároveň vzniká ich nárok na odstránenie zistených nedostatkov. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane najneskôr v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné.
Ak je Odberateľ v omeškaní s úhradou faktúry, je Dodávateľ oprávnený účtovať Odberateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania.
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Odberateľa oprávnenú osobu - konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zákazky s osobitou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy dostupný na vybavovanie požiadaviek e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek Odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET), od Zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami (resp. inými predpismi) Dodávateľa.
Do 10 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS predloží Dodávateľ na adresu Odberateľa doklad o povolení na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky a rozpis jednotlivých fakturačných položiek za dodávku elektrickej energie a ostatných položiek (spotrebná daň, odvody do NJF, distribučné, prepravné a systémové služby, jalovina atď.), ktoré si Dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny. Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek.
Rozpis jednotlivých fakturačných položiek bude v štruktúre - jednotková cena za 1 kWh bez DPH, sadzba DPH, výška DPH jednotkovej ceny, jednotková cena s DPH, celková cena za predpokladané množstvo bez DPH, výška DPH celkovej ceny, celková zmluvná cena za predpokladané množstvo s DPH, všetky sumy v EUR.
Ak predložený rozpis jednotlivých fakturačných položiek nebude doručený v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami Odberateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s Čl. XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.
Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto Zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od Zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje aj porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod 12.2 a 12.3 OPET.
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude Odberateľ považovať aj:
a) odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu zemného plynu,
b) ak sa Dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia,
c) ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto Zmluve.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Odberateľa uvedenej v tejto Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), VZP OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota b) vrátane ceny za zemný plyn, cenu za prepravu plynu, cenu za distribúciu plynu, spotrebnej dane, DPH a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO,
Navrhnutá hodnota b) vrátane ceny za zemný plyn ( ceny obchodníka), cenu za prepravu plynu, cenu za skladovanie plynu, cenu za distribúciu plynu, spotrebnej dane, DPH a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO,

V zmysle vyhlášky 24/2013 Z.Z., URSO, ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a plynom....

Názov
Pôvodná hodnota Do 10 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS predloží Dodávateľ na adresu Odberateľa doklad o povolení na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky a rozpis jednotlivých fakturačných položiek za dodávku elektrickej energie a ostatných položiek (spotrebná daň, odvody do NJF, distribučné, prepravné a systémové služby, jalovina atď.), ktoré si Dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny. Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek.
Navrhnutá hodnota Do 10 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS predloží Dodávateľ na adresu Odberateľa rozpis jednotlivých fakturačných položiek za dodávku zemného plynu (cenu obchodníka, cenu za prepravu plynu, cenu za skladovanie plynu, cenu za distribučné služby, spotrebnú daň) a ostatných položiek ,ktoré si Dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny. Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek.

Oprava formulácie cenových položiek, ktoré súvisia s dodávkou zemného plynu. Pôvodná formulácia definuje aj položky pri fakturácii za dodávku elektriny. Nevyžadovať doklad o povolení na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky - Viď. Výkladové stanovisko č.3/2017 Úradu pre verejné obstarávanie, zo dňa 23.8.2017 : "Pri podlimitných zákazkách s využitím Elektronického trhoviska zákon o verejnom obstarávaní neumožňuje stanoviť podmienky účasti. Verejný obstarávatelia nie sú oprávnení od zmluvných partnerov požadovať, aby po uzatvorení zmluvy predložili doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti. ...."

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Areál Psychiatrickej nemocnice, Stráňany, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 01.01.2023 00:00

1,00 balík

205 000,00

205 000,00

Uchádzač môže navrhnúť podrobnejšie zmluvné dojednania, ktoré neodporujú podmienkam uvedeným v návrhu verejného obstarávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.10.2021 10:19

27.10.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 88
 63
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2021 13:00 - Vstupná ponuka 204 999,00 € Cena bez DPH
26.10.2021 13:00 - Najvýhodnejšia ponuka 204 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS