• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2021 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2021 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2021 11:20

Detail zákazky Z202120302

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2021 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2021 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2021 11:20

Základné údaje

Z202120302

OF-242786

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6011263

Objednávateľ

53560922

Dopravný podnik mesta Martin, s. r. o.

Námestie S. H. Vajanského 1/1, Martin, 03601, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravovacie karty

elektronická stravovacia karta; stravné poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravovacie karty
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom  elektronickej stravovacej karty.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods.2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky € 4,20
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet ks 120
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok ks 28800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravovacia karta obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, bezpečnostný čip, platnosť karty
Elektronická stravovacia karta umožňuje bezkontaktné aj kontaktné použitie alebo použitie pomocou PIN kódu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Pred uplynutím dohodnutej doby sa môže zmluvný vzťah skončiť kedykoľvek k dohodnutému termínu na základe písomnej dohody zmluvných strán aj bez udania dôvodu.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravovacích poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby Objednávateľ neodobral predpokladané množstvo, t. j. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný finančný objem.
Množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok a elektronických stravovacích kariet sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov Objednávateľa. Presné množstvá a nominálne hodnoty elektronických stravovacích poukážok Objednávateľ uvedie každý mesiac v samostatných záväzných objednávkach.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravovacej poukážky.
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravovacích poukážok k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám Objednávateľa podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca Objednávateľa a jemu priradený počet stravovacích poukážok a nominálnu hodnotu stravovacej poukážky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravovacej poukážky k príslušnej elektronickej stravovacej karte zamestnanca Objednávateľa.
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravovacích poukážok k príslušným elektronickým stravovacím kartám najneskôr do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky.
Dodávateľ zabezpečí dodanie elektronických stravovacích kariet do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo elektronických stravovacích kariet riadne a včas na miesto určené v objednávke (na adresu Objednávateľa).
Podanie objednávky na dodanie elektronických stravovacích poukážok môže Objednávateľ zaslať poštou, e-mailom alebo prostredníctvom internetu (vzájomne odsúhlaseným spôsobom).
Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty elektronických stravovacích poukážok na elektronických stravovacích kartách vrátanie ceny elektronických stravovacích kariet v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých súvisiacich poplatkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravovacej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu.
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä týkajúce sa: vydania, vydania novej karty po uplynutí platnosti pôvodnej karty, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k elektronickým stravovacím kartám, priradenia stravovacích poukážok k elektronickým stravovacím kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.).
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie, iné ako uvedené v zmluve.
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravovacích poukážok priradených k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám zamestnancov Objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení nachádzajúcich sa v sídle Objednávateľa; zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú prevádzky a potravinové obchodné reťazce, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho elektronickej stravovacej karty.
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy s minimálne 15 reštauračnými zariadeniami a 7 potravinovými reťazcami  v sídle Objednávateľa, ktoré disponujú vhodným platobným terminálom akceptujúcim stravovaciu kartu, resp. v ktorých je možné platiť jeho stravnými poukážkami. V prípade, ak dodávateľ nesplní túto podmienku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručiť Objednávateľovi rozpis ceny jednej stravovacej poukážky vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH.
Objednávateľ a Dodávateľ po uzatvorení zmluvy na zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty uzatvoria najneskôr do 5 dní zmluvu o spracúvaní osobných údajov (GDPR).
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie S. H. Vajanského 1/1, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 kpl

121 212,58

121 212,58

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Uviesť zoznam zmluvných prevádzok v sídle obstarávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.10.2021 09:06

29.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 75
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2021 09:15 - Vstupná ponuka 121 212,50 € Cena bez DPH
25.10.2021 10:40 - Najvýhodnejšia ponuka 120 959,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS