53560922
Dopravný podnik mesta Martin, s. r. o.
Námestie S. H. Vajanského 1/1, Martin, 03601, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravovacie karty
elektronická stravovacia karta; stravné poukážky
Tovar, Služba
1. Stravovacie karty
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronickej stravovacej karty. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods.2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky | € | 4,20 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet | ks | 120 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok | ks | 28800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, bezpečnostný čip, platnosť karty |
Elektronická stravovacia karta umožňuje | bezkontaktné aj kontaktné použitie alebo použitie pomocou PIN kódu |
Názov |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Pred uplynutím dohodnutej doby sa môže zmluvný vzťah skončiť kedykoľvek k dohodnutému termínu na základe písomnej dohody zmluvných strán aj bez udania dôvodu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravovacích poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby Objednávateľ neodobral predpokladané množstvo, t. j. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný finančný objem. |
Množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok a elektronických stravovacích kariet sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov Objednávateľa. Presné množstvá a nominálne hodnoty elektronických stravovacích poukážok Objednávateľ uvedie každý mesiac v samostatných záväzných objednávkach. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravovacej poukážky. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravovacích poukážok k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám Objednávateľa podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca Objednávateľa a jemu priradený počet stravovacích poukážok a nominálnu hodnotu stravovacej poukážky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravovacej poukážky k príslušnej elektronickej stravovacej karte zamestnanca Objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravovacích poukážok k príslušným elektronickým stravovacím kartám najneskôr do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie elektronických stravovacích kariet do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo elektronických stravovacích kariet riadne a včas na miesto určené v objednávke (na adresu Objednávateľa). |
Podanie objednávky na dodanie elektronických stravovacích poukážok môže Objednávateľ zaslať poštou, e-mailom alebo prostredníctvom internetu (vzájomne odsúhlaseným spôsobom). |
Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty elektronických stravovacích poukážok na elektronických stravovacích kartách vrátanie ceny elektronických stravovacích kariet v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých súvisiacich poplatkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravovacej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä týkajúce sa: vydania, vydania novej karty po uplynutí platnosti pôvodnej karty, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k elektronickým stravovacím kartám, priradenia stravovacích poukážok k elektronickým stravovacím kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.). |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie, iné ako uvedené v zmluve. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravovacích poukážok priradených k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám zamestnancov Objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení nachádzajúcich sa v sídle Objednávateľa; zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú prevádzky a potravinové obchodné reťazce, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho elektronickej stravovacej karty. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy s minimálne 15 reštauračnými zariadeniami a 7 potravinovými reťazcami v sídle Objednávateľa, ktoré disponujú vhodným platobným terminálom akceptujúcim stravovaciu kartu, resp. v ktorých je možné platiť jeho stravnými poukážkami. V prípade, ak dodávateľ nesplní túto podmienku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručiť Objednávateľovi rozpis ceny jednej stravovacej poukážky vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH. |
Objednávateľ a Dodávateľ po uzatvorení zmluvy na zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty uzatvoria najneskôr do 5 dní zmluvu o spracúvaní osobných údajov (GDPR). |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Námestie S. H. Vajanského 1/1, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 kpl
121 212,58
121 212,58
Uviesť zoznam zmluvných prevádzok v sídle obstarávateľa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.10.2021 09:06
29.10.2021 10:00
29.10.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.10.2021 09:15 - Vstupná ponuka | 121 212,50 | € | Cena bez DPH |
25.10.2021 10:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 120 959,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: