• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2021 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 14:50

Detail zákazky Z202120298

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2021 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 14:50

Základné údaje

Z202120298

OF-243349

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5987834

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdravotnícky nábytok

Zdravotnícky nábytok

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zdravotnícky nábytok - zostava č. 1 (viď obrázok č. 1)
Funkcia
Nábytok na sesterskej izby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
hrúbka drevotriesky mm 18
hrana ABS mm 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skrinka č. 1,2,5,6 - dvojdverová skrinka s nadstavcom, rozmery podľa obrázka. Úchyty na otváranie v chrómovom prevedení. Vnútorný priestor nadstavca musí byť rozdelený jednou  policou s možnosťou nastavenia výšky. Vnútorný priestor skrine musí byť rozdelený deviatimi policami s možnosťou nastavenia výšky.
Skrinka č. 3,4 - dvojdverová skrinka s nadstavcom, v spodnej časti 2 zásuvky pre zdravotné záznamy,  rozmery podľa obrázka. Úchyty na otváranie v chrómovom prevedení. Vnútorný priestor nadstavca musí byť rozdelený jednou  policou s možnosťou nastavenia výšky. Vnútorný priestor skrine musí byť rozdelený troma policami s možnosťou nastavenia výšky.
materiál: korpus, police, dvierka: obojstranne laminát. drevotrieska hr. min. 18 mm
farebné prevedenie biela premium - alebo ekvivalent tohto dekoru; orech lincoln - alebo ekvivalent tohto dekoru - viď obrázok
rozmery maximálna šírka celej zostavy je 4,80 m, výška 2,65 m, hĺbka skriniek 0,6 m
povrch skrinky odolný voči vlhkosti, ľahko umývateľný, hygienický
Je nutné aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
(prípustná maximálna odchýlka v rozmeroch +/- 10 mm)
 2. Zdravotnícky nábytok - zostava č. 2 (viď obrázok č. 2)
Funkcia
Nábytok na sesterskej izby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
hrana ABS mm 2
hrúbka drevotriesky mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skrinka č. 1 - dvojdverová skrinka s nadstavcom, rozmery podľa obrázka. Úchyty na otváranie v chrómovom prevedení. Uzamykateľná skriňa. Vnútorný priestor nadstavca musí byť rozdelený jednou  policou s možnosťou nastavenia výšky. Vnútorný priestor skrine musí byť rozdelený trinástymi  policami s možnosťou nastavenia výšky.
Skrinka č. 2 - dvojdverová skrinka s nadstavcom, rozmery podľa obrázka. Úchyty na otváranie v chrómovom prevedení. Uzamykateľná skriňa. Vnútorný priestor nadstavca musí byť rozdelený jednou  policou s možnosťou nastavenia výšky. Vnútorný priestor skrine musí byť rozdelený trinástymi  policami s možnosťou nastavenia výšky.
materiál korpus, police, dvierka: obojstranne laminátová drevotrieska hr. min.18 mm
farebné prevedenie biela premium - alebo ekvivalent tohto dekoru;
rozmery maximálna šírka celej zostavy je 1,6 m, výška 2,65 m, hĺbka skriniek 0,45 m
povrch skrinky odolný voči vlhkosti, ľahko umývateľný, hygienický
Je nutné aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
 3. Zdravotnícky nábytok - zostava č. 3 (obrázok č. 3)
Funkcia
Stôl s otvorenými policami nad stolom do sesterskej izby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Hrana ABS mm 2
hrúbka drevotriesky stôl mm 36
hrúbka drevotriesky police mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stôl na chrómových nohách áno
Počet nôh 4 ks
rozmery stola dĺžka 1,60 m, šírka 0,80 m
rozmer police - polica bude prichytená o stenu šírka 0,80 m, výška zadnej strany políc 1,85, otvorené police 4 ks
povrch stola s otvorenými policami odolný voči vlhkosti, ľahko umývateľný, hygienický
farebné prevedenie orech lincoln - alebo ekvivalent tohto dekoru
Je nutné aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
 4. Zdravotnícky nábytok - zostava č. 4
Funkcia
Skrinka s umývadlom do sesterskej izby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
hrana ABS mm 2
hrúbka drevotriesky mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skrinka, úchyty v chrómovom prevedení na vrchnej doske skrinky bude kuchynský nerezový drez ľavý s odkladacím priestorom na riady + sifón. (Batéria je na stene)
skrinka dvojdverová skrinka, vnútorný priestor  musí byť rozdelený jednou  policou s možnosťou nastavenia výšky
Rozmery skrinky výška 0,85, šírka 1,0m hĺbka 0,60 m
materiál korpus, police, dvierka: obojstranne laminátová drevotrieska hr. min.18 mm
farebné prevedenie orech lincoln - alebo ekvivalent tohto dekoru
povrch skrinky odolný voči vlhkosti, ľahko umývateľný, hygienický
Je nutné aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvná cena:
1. Zmluvná cena v sebe zahŕňa náklady súvisiace s dodaním tovaru (doprava, vrátane doručenia a vyloženia, vynesenia tovaru, likvidácie obalov, poskladania a montáže tovaru a ostatných nákladov súvisiacich s plnením na požadovanom mieste dodania.
1.2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
1.3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
2.1. Dodávateľ sa zaväzuje spolupracovať s Objednávateľom, najmä je povinný konzultovať a odsúhlasiť celý proces dodávky s Objednávateľom pred dodaním tovaru.
2.2. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
2.2.1. obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu,
2.2.2. funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
2.2.3. rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
2.3. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie.
2.4. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
3. Termín a miesto realizácie dodávky:
3.1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14: 00 hodiny. O čase a dátume dodania tovaru bude Dodávateľ informovať minimálne dva dni vopred kontaktnú osobu Objednávateľa, uvedenú na objednávke.
3.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3.3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v jednej dodávke podľa objednávky Objednávateľa, v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
3.4. Objednávateľ požaduje, aby tovar, pokiaľ bude dodaný v demontovanom stave, dodávateľ poskladal na mieste plnenia v čase dohodnutom s objednávateľom.
3.5. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
4. Reklamácia:
4.1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
4.2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu.
5. Odstúpenie od zmluvy:
5.1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
5.2. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
5.3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
5.4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

22.11.2021 14:00

1,00 sada

3 500,00

2 916,66

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Žiadame dodržať rozmery tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.10.2021 10:12

18.10.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 221
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2021 19:42 - Vstupná ponuka 3 498,00 € Cena s DPH
13.10.2021 15:26 - Najvýhodnejšia ponuka 3 468,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS