• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 11:35
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 08:50

Detail zákazky Z202120282

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 11:35
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 08:50

Základné údaje

Z202120282

OF-243337

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5987792

Objednávateľ

00738344

Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby

Mierové námestie 1, Ilava, 01917, SVK

Dodávateľ

36439851

Démos trade, s.r.o.

Pri Rajčianke 8913/25, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytkové kovanie VI (podnož skladacia rovná)

stolová podnož

  • 44523000-2 - Pánty, kovanie a drobné príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podnož skladacia rovná chróm
Funkcia
Podnož skladacia rovná chróm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet: pár 10
Celková výška: mm 710
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vhodná pre stolové dosky rozmeru: 1200 x 700 mm
Prevedenie: viď. obrázok
Balenie obsahuje: montážny materiál
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. (Predmet obstarávania bude dodaný jednorazovo)
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch mimo sviatkov /pondelok až piatok/ v čase od 07:00 do 13:00 hod. /dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní predmetu zákazy na základe doručenej faktúry, v zmysle objednávky, s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH so splatnosťou 30 dní.
Tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa návrhu plnenia "Objednávkového formulára" v zmysle bodu III. Technická špecifikácia predmetu zákazky nebude verejným obstarávateľom odobratý.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Názov Upresnenie
Doprava na miesto plnenia: Požiadavky na dopravné vozidlo: Max výška 2,8 m, Max. šírka 2,4
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 1, Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

27.10.2021 08:00 — 29.10.2021 14:00

1,00 zákazka

1 015,00

850,00

Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie údaje o ponúkanom predmete zákazky, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári; prípadne doloží obrázok, fotku, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári .

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.10.2021 11:35

18.10.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 268
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.10.2021 12:38 - Vstupná ponuka 1 000,00 € Cena s DPH
11.10.2021 12:38 - Najvýhodnejšia ponuka 1 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS