• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 11:15

Detail zákazky Z202120273

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 11:15

Základné údaje

Z202120273

OF-243229

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5987794

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

46964720

PHARUS s. r. o.

Grösslingova 4, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranné pracovné pomôcky

pracovné pomôcky, dámske nohavice, dámsky plášť, pánsky plášť, dámska pracovná košeľa, korkové šlapky, nitrilové rukavice

  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 18830000-6 - Ochranná obuv
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 39514100-9 - Uteráky
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochranné pracovné pomôcky
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných ochranných pracovných pomôcok vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Biele dámske pracovné nohavice, 100% bavlna, 245 g/m2, 2 predné vrecká, zapínanie na boku na gombíky. Veľkosti 38 - 1ks, 40 - 1ks ks 2
2. Biely dámsky plášť s prekrytým zapínaním, Fortis 245g, obsahuje náprsné vrecko a 2 postranné vrecká, 100% bavlna. Veľkosti  40 - 1ks. Referenčný produkt napr. Dámsky plášť VERIS ks 1
3. Biely pánsky plášť  prekrytým zapínaním, Fortis 245g,  obsahuje náprsné vrecko a 2 postranné vrecká, 100% bavlna. Veľkosti XL-1ks. Referenčný produkt napr. Pánsky plášť FERN ks 1
4. Biela dámska pracovná košeľa s krátkym rukávom, 100% bavlna,  2 predné vrecká, 140g/m².  Veľkosti 36 - 1ks, 40 - 1ks, 48 - 1ks. Napr. Dámska pracovná košeľa LILY ks 3
5. Korkové šľapky so zvrškom z materiálu action leather, nastaviteľná šírka priehlavku pomocou 2 kovových spôn, priedušná stielka s bohatou perforáciou, podošva kombinácia korku, EVA peny a vrstvy machu. Veľkosti 37 - 1ks,  39 - 1ks. Referenčný produkt napr. Korkové šľapky Sandal MARS pár 2
6. Jednorázové nitrilové nepudrované rukavice, modré, Veľkosti  M(8) - 2 bal, L(9) - 2 bal.  (1 bal = 100 ks). Referenčný produkt napr. Jednorázové nitrilové rukavice SPOONBILL bal. 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
2. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom navrhovaného referenčného produktu, ekvivalent musí mať technickú špecifikáciu rovnakej, alebo vyššej kvality. Ekvivalentné riešenie musí spĺňať požiadavky na min. zadané parametre, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je zariadenie určené.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
6. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
7. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
9. Tovar bude dodaný najneskôr do 21 dní odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi.
10. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
13. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

27.10.2021 08:00 — 18.11.2021 15:00

1,00 súbor

233,06

194,22

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.10.2021 11:38

18.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 714
 16
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2021 10:22 - Vstupná ponuka 233,05 € Cena s DPH
14.10.2021 23:57 - Najvýhodnejšia ponuka 216,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS