• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2021 17:14
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2021 11:00

Detail zákazky Z202120219

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2021 17:14
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2021 11:00

Základné údaje

Z202120219

OF-243309

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6016084

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rámcová dohoda na spotrebný materiál do kancelárie

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný materiál do kancelárie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Euroobal priehľadný, číry, z polypropylénu. Otvor zhora, eurodierovanie, povrch lesklý a hladký. Formát A4. Hrúbka 40mic Balenie/100 kusov 200
2. Euroobal extra široký prospektový A4, rastrovaný, hrúbka: min.100 µm, kapacita min. 60 listov Balenie/25 kusov 80
3. Euroobal na katalógy s chlopňou, priehľadný obal z polypropylénu, vhodný na zakladanie katalógov, cenníkov a objemnejších dokumentov. Eurodierovanie, povrch mierne pórovitý, spodný a bočný klin v šírke 23 mm, horná chlopňa, otvorené spodné rohy obalu. Otvor zhora, formát A4, hrúbka min. 170 μm Balenie/5 kusov 80
4. Bloček samolepiaci, rozmer 75 x 75 mm, 5 farebný NEON, ( 400 listov) kus 400
5. Grafitová ceruzka s gumou, tvrdosť HB Balenie/12 kusov 25
6. Náboje (spony) do zošívačiek 24/6, galvanizované Balenie/1000 kusov 50
7. Malé náboje (spony) do zošívačiek. Typ No.10 pre malé zošívačky Balenie/1000 kusov 30
8. Lepiaca páska, šírka 48 mm, transparentná , vhodná na uzatváranie kartónov, návin min. 60 m, hrúbka min. 43 mic, polypropylén, lepidlo syntetický kaučuk kus 50
9. Lepiaca páska, šírka 48 mm, hnedá , vhodná na uzatváranie kartónov, návin min. 60 m, hrúbka min. 43 mic, polypropylén kus 30
10. Zakladač pákový modrý, formát A4, šírka chrbta 7-8 cm kus 250
11. Zakladač pákový čierny, formát A4, šírka chrbta 7-8 cm kus 250
12. Zakladač pákový žltý, formát A4, šírka chrbta 7-8 cm kus 250
13. Zakladač pákový biely, formát A4, šírka chrbta 7-8 cm kus 250
14. Zakladač pákový zelený, formát A4, šírka chrbta 7-8 cm kus 250
15. Zakladač pákový červený, formát A4, šírka chrbta 7-8 cm kus 250
16. Zakladač pákový mramor, formát A4, šírka chrbta 7-8 cm kus 250
17. Zakladač pákový biely, formát A4, šírka chrbta 5 cm kus 150
18. Zakladač pákový modrý, formát A4, šírka chrbta 5 cm kus 150
19. Zakladač pákový čierny, formát A4, šírka chrbta 5 cm kus 150
20. Zakladač pákový žltý, formát A4, šírka chrbta 5 cm kus 150
21. Zakladač pákový oranžový, formát A4, šírka chrbta 5 cm kus 150
22. Zošívačka s kovovou konštrukciou na náplň 24/6 a 26/6, na 25 listov kus 20
23. Zinkové spinky do kancelárskych zošívačiek 24/6, kvalitný oceľový drôt, kapacita zopnutia 25 listov Balenie/1000 kusov 70
24. Popisovač permanentný čierny , valcový hrot, šírka stopy 2 mm kus 60
25. Špagát polypropylénový 250 g kus 40
26. Spisové spony veľké poniklované 78 mm Balenie/100 kusov 50
27. Jednorazový korekčný roller, šírka stopy 5 mm, návin 6 m, flexibilný korekčný hrot kus 80
28. Zvýrazňovač so zrezaným hrotom, hrúbka hrotu 2-5 mm, neónové farby žltá, zelená, oranžová, ružová. Vhodný pre InkJet - pri zvýrazňovaní textov tlačených na atramentových tlačiarňach sa atrament nerozpíja Balenie/4 kusy 70
29. Záznamová kniha A5, 100 listov, linajková kus 100
30. Záznamová kniha A4, 100 listov, linajková kus 125
31. Poduška na pečiatkovú farbu 11-15 cm x 7-8 cm kus 10
32. Nožnice kancelárske, gumený úchyt, 21 cm kus 30
33. Lepiaca tyčinka kancelárska 20 g kus 50
34. Špagát potravinársky zo 100% bieleného ľanu 40 g kus 80
35. Štandardné papierové obálky C4 s odtrhávacou páskou, biele, samolepiace prehybové, bez okienka, rozmer 22,9 x 32,4 cm Balenie/50 kusov 50
36. Štandardné papierové obálky C5 s odtrhávacou páskou, biele, samolepiace prehybové, bez okienka, rozmer 22,9 x 16,2 cm Balenie/100 kusov 50
37. Štandardné papierové obálky C6 s odtrhávacou páskou, biele, samolepiace prehybové, bez okienka, rozmer 11,4 x 16,2 cm Balenie/100 kusov 50
38. Štandardné papierové obálky DL, biele, samolepiace prehybové, bez okienka, rozmer 11,0 x 22,0 cm Balenie/100 kusov 50
39. Kartónové obálky A4 Balenie/10 kusov 100
40. Poštové tašky B4 s X dnom hnedé Balenie/250 kusov 50
41. Tekuté lepidlo univerzálne, klovatina, vhodné na lepenie papiera, kartónu, textilu, plsti, korku. Transparentné. Hmotnosť 100 g kus 50
42. Celokovový dierovač na každodenné použitie. Telo aj rameno vyrobené z kovu. Protišmykové plastové dno proti poškodeniu nábytku. Kapacita min.30 listov kus 20
43. Etikety samolepiace 70 x 25 mm, vhodné do laserových a atramentových tlačiarní, ako aj kopírovacích strojov. Formát A4. Farba biela Balenie/100 kusov 15
44. Etikety samolepiace 70 x 42,4 mm, vhodné do laserových a atramentových tlačiarní, ako aj kopírovacích strojov. Formát A4. Farba biela Balenie/100 kusov 10
45. Etikety samolepiace 105 x 35 mm, vhodné do laserových a atramentových tlačiarní, ako aj kopírovacích strojov. Formát A4. Farba biela Balenie/100 kusov 20
46. Etikety samolepiace 105 x 48 mm, vhodné do laserových a atramentových tlačiarní, ako aj kopírovacích strojov. Formát A4. Farba biela Balenie/100 kusov 10
47. Etikety samolepiace 105 x 72 mm, vhodné do laserových a atramentových tlačiarní, ako aj kopírovacích strojov. Formát A4. Farba biela Balenie/100 kusov 5
48. Etikety samolepiace 105 x 148,5 mm, vhodné do laserových a atramentových tlačiarní, ako aj kopírovacích strojov. Formát A4. Farba biela Balenie/100 kusov 5
49. Etikety samolepiace 210 x 148,5 mm, vhodné do laserových a atramentových tlačiarní, ako aj kopírovacích strojov. Formát A4. Farba biela Balenie/100 kusov 5
50. Etikety samolepiace 210 x 297 mm, vhodné do laserových a atramentových tlačiarní, ako aj kopírovacích strojov. Formát A4. Farba biela Balenie/100 kusov 15
51. Atrament modrý balenie: 50 g kus 25
52. Gulôčkové pero viacfarebné. 4 základné farby v jednom pere – modrá, červená, zelená, čierna. Vymeniteľné náplne kus 50
53. Gulôčkové pero modré. Plynule neprerušované písmo bez fľakov. Hrúbka hrotu 0,7 mm kus 100
54. Gulôčkové pero červené. Plynule neprerušované písmo bez fľakov. Hrúbka hrotu 0,7 mm kus 50
55. Gulôčkové pero zelené. Plynule neprerušované písmo bez fľakov. Hrúbka hrotu 0,7 mm kus 50
56. Pravítko rovné transparentné. Dĺžka 30 cm kus 25
57. Guma mäkká vhodná na gumovanie grafitových čiar kus 25
58. Podpisová kniha formát A4, 19-dielna kus 25
59. Diár na rok 2022 denný obsahujúci slovenské mená. Hodinové delenie, obsahujúci slovenské a české kalendárium, informácie o štátnych sviatkoch a sviatkoch susediacich krajín EÚ, školské prázdniny, prehľadný a plánovací kalendár, adresár, priestor pre poznámky. Tvrdá väzba. Formát A5 kus 25
60. Kalendár na rok 2022 stolový pracovný jednotýždňový stĺpcový s hodinovým delením, daňovými pripomienkami, štátnymi sviatkami doplnený o slovenské mená kus 20
61. Registratúrny denník. Formát: A4. Minimálne 50 listov. Pevná väzba kus 100
62. Kniha príchodov a odchodov. Formát: A4. Minimálne 30 listov kus 250
63. Popisovače na biele tabule za sucha stierateľné svetlostále. 4 základné farby: modrá, červená, zelená, čierna. Šírka stopy 2,5 mm Sada /4 kusy 30
64. Podložka na stôl – kalendár s týždenným plánom a hodinovým delením. Kalendárium na rok 2022. minimálny rozsah 20 listov kus 50
65. Rýchloviazač RZP závesný celý EKO A4 so závesom do poradača vyrobený z kvalitného 200 g EKO kartónu. Farba: modrý kus 250
66.  Rýchloviazač RZP závesný celý EKO A4 so závesom do poradača vyrobený z kvalitného 200 g EKO kartónu. Farba: žltý kus 250
67. Rýchloviazač RZP závesný celý EKO A4 so závesom do poradača vyrobený z kvalitného 200 g EKO kartónu. Farba: zelený kus 250
68. Rýchloviazač RZP závesný celý EKO A4 so závesom do poradača vyrobený z kvalitného 200 g EKO kartónu. Farba: ružový kus 250
69. Spisová doska formát A4 so šnúrkami. Vyrobená z kartónu, veľká kapacita, založenie dokumentov bez dierovania, dĺžka šnúrky 80 cm kus 250
70. Etikety samolepiace 192 x 61 mm, vhodné do laserových a atramentových tlačiarní, ako aj kopírovacích strojov. Formát A4. Farba biela Balenie/100 kusov 20
71. Obálka D14 W4/D bublinková so samolepiacim uzáverom rozmer 200x275 mm, farba biela kus 1000
72. Diár B6 na rok 2022 týždenné kalendárium, obsahuje mesačný prehľad, štátne sviatky slovenskej a českej republiky, slovenské a české mená, adresár a priestor pre poznámky, tvrdené dosky, zatváranie na gumičkou kus 25
73. Rozošívačka spôn na uvoľnenie už zošívaných materiálov, kombinácia kov-plast kus 30
74. Spony do zošívačky rozmer 23/10, galvanizované Balenie/1000 kusov 30
75. Spony do zošívačky rozmer 23/13, galvanizované Balenie/1000 kusov 30
76. Kovové klipy na zopnutie papierov, šírka 32 mm, kapacita 120 listov Balenie/12 kusov 15
77. Spony na papier potiahnuté farebnou plastovou vrstvou. Mix farieb. Veľkosť spony 50 mm Balenie/100 kusov 50
78. Gumovacie pero modré, šírka hrotu 0,7 mm, guma umiestnená v zakončení vrchnáka, farba tela pera vo farbe náplne kus 150
79. Náhradná náplň do gumovacieho pera. Farba modrá. Šírka stopy: 0,5 mm kus 1000
80. Kancelárske nožnice celokovové dĺžka: 20 cm kus 10
81. Kancelárske nožnice celokovové dĺžka: 25 cm kus 10
82. Náhradná veľkoobsahová plastová náplň do pier modrej farby, dĺžka cca 98 mm kus 150
83. Náhradná náplň do gulôčkového pera, červená farba, celoplastová, šírka stopy: 0,7 mm kus 50
84. Náhradná náplň do gulôčkového pera, zelená farba, celoplastová, šírka stopy: 0,7 mm kus 50
85. Náhradná náplň do gulôčkového pera, modrá farba, celoplastová, šírka stopy: 0,7 mm kus 250
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady spojené s dodaním predmetu Rámcovej dohody, vrátane dopravy na miesto dodania.
Dodávateľ je povinný dodávaný tovar zabaliť tak, aby počas jeho prepravy a uskladnenia nebola narušená jeho kvalita a vlastnosti.
Dodanie tovaru bude realizované na základe doručenia objednávky e-mailom.
V prípade ak hodnota objednávky presiahne sumu 3.320,- € bez DPH, musí byť s Dodávateľom uzatvorená Čiastková zmluva.
Požaduje sa predložiť zoznam tovaru s jednotkovými cenami pre jednotlivé položky do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody, v prípade ekvivalentu uviesť v zozname konkrétny názov.
Pre navrhnuté ekvivalenty sa požaduje predložiť doklad preukazujúci zhodu ekvivalentu s požadovaným výrobkom do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody.
Ak sa v Technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, typ, obchodné označenie, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov spĺňajúcich všetky požiadavky Technickej špecifikácie.
Pre jednotlivé položky sa pripúšťa ekvivalent len v prípade, ak navrhovaná náhrada má rovnaké alebo lepšie úžitkové vlastnosti ako požadovaný tovar, t.j. rovnaké alebo vyššie technické, fyzikálne a chemické parametre.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Rámcovej dohody riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzatvorení Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky: Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi. Dodávka tovaru bude realizovaná v lehote do 7 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky e-mailom resp. odo dňa účinnosti čiastkovej zmluvy. Originál zaslanej faktúry musí obsahovať potvrdený dodací list o prevzatí tovaru. Dodací list požadujeme vystaviť s uvedením jednotlivých položiek, jednotkových cien a celkových cien zaokrúhlených na dve desatinné miesta;
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu. Preddavok sa neposkytuje.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky na Technické vlastnosti a zmluvnej požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti Dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od Rámcovej dohody.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch, v pracovnom čase od 8,00 do 15,00. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred.
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia rámcovej dohody, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/Rámcovej dohody. Všetky ceny predložené dodávateľom sú konečné, zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
Objednávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo jednotlivých druhov tovaru tvoriaceho predmet plnenia Rámcovej dohody. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia Rámcovej dohody bude závisieť od potrieb Objednávateľa.
Dodávateľ si nemôže nárokovať odber všetkých druhov a kusov tovaru uvedených v Rámcovej dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtov uvedených v Rámcovej dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani nárok na odstúpenie od Rámcovej dohody z tohto dôvodu.
Rámcová dohoda bude platná počas 12 mesiacov od účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá zo skutočností nastane skôr, pričom za finančný limit Objednávateľ považuje celkovú cenu za predmet zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 kompletný predmet zákazky

19 448,10

19 448,10

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný návrh plnenia predložený dodávateľom musí obsahovať názov a popis výrobku v súlade s požiadavkami objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.10.2021 17:14

03.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 74
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.11.2021 11:04 - Vstupná ponuka 19 448,10 € Cena bez DPH
03.11.2021 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 19 448,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS