30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36660710
BRENO s.r.o.
Rožňavská 1, Bratislava, 83104, SVK
Podlahová krytina PVC
Podlahová krytina PVC
Tovar, Služba
1. Podlahová krytina PVC
|
|
---|---|
Funkcia |
povrchová úprava podláh |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Podlahová krytiny PVC - Novoflor Extra Super 2120-35 | m2 | 54 | ||
šírka | m | 1,5 | ||
celková hrúbka | mm | 2 | ||
nášľapná vrstva | mm | 0,8 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy a návrh na plnenie predmetu zmluvy. Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie špecifikácie. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia. |
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy a ani na adresy miest plnenia, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom. |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar. |
Množstvo tovaru (zvýšenie) je možné (nie povinné) počas trvania zmluvy meniť len písomnou dohodou zmluvných strán (objednávka) podľa zákona č. 345/2015, § 18, ods. 1), písm. a), a to do výšky maximálneho limitu finančných prostriedkov, ktoré mal verejný obstarávateľ zabezpečené pri vyhlásení zákazky. Podmienkou je dodržanie jednotkovej ceny a technickej špecifikácie tovaru dohodnutej v tejto zmluve. |
Borovianska cesta 59/28, Zvolen, Stredisko prevádzky objektov Zvolen, Ministerstvo obrany SR, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
18.10.2021 08:00 — 29.10.2021 13:00
1,00 jeden celok
669,00
557,50
Žiadame dodávateľa predložiť podrobný opis daného tovaru. Pokiaľ objednávateľ (kontaktná osoba) nepotvrdí, že akceptuje predložený opis daného tovaru, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. Dovoz tovaru riešiť po dohode s kontaktnou osobou minimálne dva pracovné dni vopred.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.10.2021 15:46
13.10.2021 13:00
13.10.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.10.2021 11:31 - Vstupná ponuka | 667,92 | € | Cena s DPH |
11.10.2021 14:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 660,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: