• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2021 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2021 14:50

Detail zákazky Z202120210

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2021 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2021 14:50

Základné údaje

Z202120210

OF-243356

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6000523

Objednávateľ

00691135

Mesto Košice

Trieda SNP 48/A, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

31393039

KOLOS s.r.o.

Lamačská cesta 45, Bratislava, 84103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač mestských novín

tlač

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač mestských novín
Funkcia
Tlač novín pre účely informovania verejnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný mesačný náklad tlače ks/1 mesiac 100000
Predpokladaný celkový náklad tlače novín v mesiaci november a december ks 200000
Počet strán 1 výtlačku strana 20
Formát novín A4 mm 210 x 297
Hmotnosť papiera g 80 105
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Väzba V1
Farebnosť 4 + 4 (plnofarebná obojstranná), matný
Forma zaslania tlačových podkladov Dodávateľovi PDF - zaslanie online službou, e-mail
Kvalita služieb dodržanie STN, správne a úplné zoradenie strán, kvalita papiera, farebnosti, polygrafického spracovania, tlače a orezu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - na sídlo Objednávateľa.
Termíny dodania grafických podkladov do tlače - 1. tlač : 25. - 26.10.2021 do 9.00 hod., 2. tlač: 25. - 26.11.2021 do 9.00 hod.
Konečná cena obsahuje všetky náklady (tlač, balenie, dopravu na miesto plnenia).
Objednávateľ vyžaduje dodržanie správneho a úplného zoradenia strán, kvalitu papiera, farebnosť, väzbu, orez. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade preukázateľne chybného alebo poškodeného predmetu zákazky bezplatne odstrániť zistené vady a dodať opravenú verziu najneskôr do dvoch pracovných dní od dňa doručenia reklamácie.
Plnenie sa uskutoční na základe Čiastkovej objednávky,  ktorá upresní presný počet novín a počet strán.
Objednávateľ sa zaväzuje, že poskytne Dodávateľovi podklady v elektronickej podobe vo formáte PDF v dohodnutých termínoch.
Lehota plnenia je do troch pracovných dní odo dňa dodania grafických podkladov vo formáte PDF.
Dodávateľ zodpovedá za to, že do novín nebudú vložené žiadne reklamné ani iné prílohy, ktoré objednávateľ vopred neschválil.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať Objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu Čiastkovej objednávky a to na základe preukázateľne zrealizovaného plnenia Čiastkovej objednávky. Dodávateľ vystaví faktúru za tlač a dodanie jednotlivého plnenia do 10 dní po splnení požiadavky.
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Počet vydaní novín uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky je predpokladaný, nie záväzný. Zmluvné strany so dohodli, že Dodávateľ si neuplatní náhradu škody voči Objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný počet vydaní novín počas platnosti Rámcovej dohody.
Počet strán jednotlivých vydaní novín je možné znížiť alebo zvýšiť. Pri zmene počtu strán bude cena upravená alikvotne podľa celkovej zmluvnej ceny za tlač alebo jednotkovej ceny za stranu.
Do 3 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody, teda ešte pred samotným zmluvným plnením , dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s jednotkovou a celkovou cenou bez DPH a s DPH, zaokr. na 2 desatinné miesta., rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP 48/A, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

2

1,00 komplet

12 152,00

10 126,06

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.10.2021 13:47

25.10.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.10.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 209
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2021 09:00 - Vstupná ponuka 11 520,00 € Cena s DPH
25.10.2021 09:00 - Najvýhodnejšia ponuka 11 520,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS