• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 11:20

Detail zákazky Z202120205

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 11:20

Základné údaje

Z202120205

OF-243336

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5987744

Objednávateľ

42141443

Stredná odborná škola, Ul. slovenských partizánov

Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, 01701, SVK

Dodávateľ

47505214

OMES spol. s r.o.

Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Misky a fólie

obalový materiál, fólia, nádoby na jedlo pre A-baličku

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kuchynské potreby, obalový materiál
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávanie jedálenských potrieb, nástrojov, obalových fólií, nádob na jedlo a ďalších materiálov, dopravy a vykládky do miesta dodania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Miska 1 D ks 50 400
Miska 2 D ks 50 176
Miska polievková 500 ml. ks 50 000
Fólia Peel Efect 360 m, šírka 185 mm ks 105
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Hodnotiace kritérium - Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky
Podmienky: Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia osobne, na určené miesto do skladu
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, kvality triedy A
Predmet obstarávania bude dodávaný rámcovo
Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú zaplnenie predmetu zákazky
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet na celý predmet zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzatvorení zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ a dodacieho listu
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových výziev (objednávok) telefonicky alebo elektronickou poštou. Objednávanie bude uskutočňované od 6:00 do 14:00 hodiny. V čiastkových výzvach (objednávkach) bude upresnený rozsah a množstvo tovaru
Objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky na základe čiastkových výziev (objednávok) do 48 hodín od objednania telefonicky alebo mailom
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky aj kvôli prebiehajúcej pandémie COVID-19
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba sa bude realizovať na základe doručenej faktúry
Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku
Kúpnu cenu uhradí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí objednávateľovi. Splatnosť faktúry do 30 dní po dodaní predmetu zákazky
Požaduje sa, aby bol dodávateľ v deň uzatvorenia zmluvy zapísaný v zozname hospodárskych subjektov na UVO.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

5

1,00 Zákazka

13 848,00

13 848,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

predloženie fotografií, podrobnej špecifikácie, kompatibilita s A-baličkou, vzájomná komunikácia

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.10.2021 08:02

18.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 252
 32
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.10.2021 08:46 - Vstupná ponuka 13 848,00 € Cena bez DPH
12.10.2021 14:28 - Najvýhodnejšia ponuka 13 680,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS