30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36389561
WEGA LH, s.r.o
ul. SNP 750, Liptovský Hrádok, 03301, SVK
Oprava a údržba zariadenia dochádzkový systém
dochádzkový systém
Služba
1. Oprava a servis vyhodnocovacieho vybavenia Vexcel Ultrascan 5000
|
|
---|---|
Funkcia |
Údržba a oprava zariadenia monitorujúceho vstup do budovy a evidenciu dochádzky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Údržba a oprava zariadenia | spr | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Diagnostika pôvodu občasných výpadkov funkčnosti dochádzkového systému | |
Diagnostika riadiacej jednotky dochádzkového systému | |
Diagnostika napájacích zdrojov riadiacich jednotiek, periférnych zariadení, čítacích jednotiek a modulov | |
Diagnostika prevodníka RS232/LAN | |
Diagnostika a optimalizácia komunikačnej stanice dochádzkového systému | |
Analýza, vyčítanie a optimalizácia dát z databázy dochádzkového sytému | |
Optimalizácia hardvérového vybavenia prístupového systému | |
Optimalizácia hardvérového vybavenia dochádzkového systému | |
Diagnostika/oprava čítacích jednotiek na vstupe do budov | 2 ks |
Údržba/oprava terminálu pre záznam udalostí dochádzky zamestnancov | |
Údržba/oprava riadiacich jednotiek, periférnych zariadení, čítacích jednotiek a modulov | |
Údržba/oprava hardvérového vybavenia dochádzkového a prístupového systému | |
Aktualizácia softvéru KRIVÁŇ a prístupového systému WIS na zosúladenie s platnou legislatívou | |
Aktualizácia formulára evidenčného listu prítomnosti zamestnancov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Originálne náhradné diely, spotrebný materiál a diagnostická technika vhodné na uvedený typ techniky |
Účtovanie cien originálnych náhradných dielov bude v súlade s platnými cenníkmi výrobcu, alebo podľa preukázateľnej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu |
V prípade potreby, umožnenie prítomnosti zamestnanca objednávateľa pri stroji alebo zariadení počas vykonávania jeho údržby a opravy |
- požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa špecifikáciu predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy, -objednávateľ požaduje v rámci servisu dodávať iba nové a nepoužité náhradné diely, - objednávateľ je oprávnený pri ukončení servisu skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať, -objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov a potvrdenia servisných dokladov, |
- nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Servisné práce budú vykonané v pracovných dňoch v čase od 07.00 hod. do 15.00 hod. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho / dodacieho/ listu vystaveného dodávateľom, obidvoma stranami |
Montážny /dodací/ list bude prílohou faktúry. Montážny /dodací/ list musí obsahovať údaje o skutočnom čase / v hodinách/ potrebnom na vykonanie opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy, a údaje o použitých náhradných dieloch. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len na základe hodín skutočne vynaložených na vykonanie opravy a údržby a na základe reálne použitých náhradných dielov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou, objednávateľ vráti faktúru na prepracovanie. |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov |
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedené v predmetnej zmluve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy, nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto zápisu. |
Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
25.10.2021 11:12 — 05.11.2021 11:13
1,00 súbor položiek
5 500,00
5 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.10.2021 12:32
18.10.2021 11:10
18.10.2021 11:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.10.2021 22:53 - Vstupná ponuka | 5 496,00 | € | Cena s DPH |
17.10.2021 22:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 496,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: