• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2021 17:30
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2021 14:50

Detail zákazky Z202120137

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2021 17:30
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2021 14:50

Základné údaje

Z202120137

OF-243143

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5983773

Objednávateľ

00163741

Školský internát

Internátna ul. č. 4, Banská Bystrica , 97404, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiarne k PC

Tlačiarne k PC, výpočtová technika

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiareň Epson Ecotank L3160
Funkcia
administratívna práca
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň Epson Ecotank L3160 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Atramentová tlačiareň multifunkčná, farebná, A4, kopírovanie a skenovanie, rýchlosť čiernobielej tlače 33 str./min., rýchlosť farebnej tlače 15 str./min., rozlíšenie tlače 5760 x 1440 DPI, tankový systém, displej, AirPrint, Google Print, USB a WiFi
 2. Tlačiareň HP color Laser 179 fnw
Funkcia
administratívna práca
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň HP color Laser 179 fnw ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Multifunkčná farebná laserová tlačiareň  A4, skenovanie, faxovanie a kopírovanie. Pri rýchlosti tlače 18 strán za minútu čiernobielo,  výstup s rozlíšením až 600x600 dpi. Rozlíšenie skenera až 600x600 dpi.  Automatický podávač dokumentov (ADF), vstupný zásobník na 150 hárkov a výstupná priehradka na 50 hárkov,. Pripojenie - port USB 2.0,rozhranie Ethernet a bezdrôtová technológia Wi-Fi 802.11b/g/n.
Výstup skenovania vo formátoch: PDF, JPG, TIFF
Pripojenie: 1x USB 2.0 port; 1x sieťový port Ethernet (LAN) 10/100; Wi-Fi 802.11b/g/n, fax
Možnosti mobilnej tlače: HP Smart Print, Apple AirPrint, HP Wi-Fi Direct, Google Cloud Print 2.0
Kompatibilné OS: Windows 7 alebo novší
Predinštalované úvodné kazety HP 117A pre laserové tlačiarne (cca 700 strán čierna, cca 500 strán azúrová, žltá, purpurová)
Zobrazovací valec
Zberná jednotka tonera
Napájací kábel
Kábel telefónnej linky
 3. Tlačiareň HP LASER 135W 4ZB83A
Funkcia
administratívna práca
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň HP LASER 135W 4ZB83A ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Laserová multifunkčná tlačiareň HP Laser 135W - čiernobiela tlač, skenovanie, kopírovanie. A4 rozlíšenie až 1200x1200 dpi. Rýchlosť tlače 20 strán za minútu. 128 MB pamäť, vstupný zásobník na 150 listov a výstupný zásobník na 100 hárkov papiera, Wi-Fi, podporuje Hp Smart Print, Apple AirPrint, bezdrôtovú priamu tlač a Google Cloud Print 2.0. ,  1 USB kábel.
LED indikácia
Ručná obojstranná tlač
128 MB pamäť
Obsah balenia: tlačiareň, štartovacie tonery, návod, napájací kábel
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, nepoužitý, nepoškodený tovar do určeného miesta , v požadovanej kvalite, v požadovanom balení, podľa určenej gramáže, rozmeroch a v uvedenom množstve, vrátane dopravy do miesta plnenia, vyloženia do skladu objednávateľa spolu s dodacím listom na základe objednávky vystavenej objednávateľom.
2. Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru najmä: náklady za tovar , na obstaranie tovaru, náklady za vzorky, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku tovaru v mieste dodania objednávateľa.
3. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovanou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
4. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
5. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 7,00 do 14,00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru nevyhovujúceho opisu, tento tovar neprevziať. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy.
6. Požaduje sa dodanie tovaru so záručným listom. Záruka na tovar je min 24 mesiacov.
7. Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo tovaru podľa čiastkových objednávok.
8. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodanie tovaru. Vystavená faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu v súlade so zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zároveň dodávateľ uvedie číslo zmluvy a číslo dodacieho listu. Zálohová faktúra je vylúčená.
9. Splatnosť faktúry 30 dní.
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky , ak dodávateľ vopred nepredloží podrobný rozpis predmetu plnenia zmluvy.
11. Pre objednávateľa i dodávateľa platí, že maximálne množstvo odobratého tovaru, je len orientačné a skutočne odobraté množstvo závisí od záujmu a potrieb objednávateľa.
12. Objednávateľ je oprávnený nie však povinný odobrať od dodávateľa uvedené množstvo tovaru.
13. Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu. Výpoveď nadobúda účinnosť dňom jej doručenia druhej zmluvnej strane.
14. Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Internátna 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

18.10.2021 08:00 — 31.12.2021 14:00

3,00 ks

632,00

526,70

Tovar požadujeme doručiť objednávateľovi do 7 kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.10.2021 17:30

14.10.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.10.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 311
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2021 19:45 - Vstupná ponuka 631,99 € Cena s DPH
14.10.2021 07:03 - Najvýhodnejšia ponuka 631,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS