• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 09:20

Detail zákazky Z202120127

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 09:20

Základné údaje

Z202120127

OF-243107

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5987766

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

53718879

RADIX MEDICAL spol. s r. o.

Kremnička 36, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vŕtací systém pre ortopédiu a traumatológiu

vŕtačka, vŕtací systém, pílka, ortopédia, traumatológia

  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vŕtací systém pre ortopédiu a traumatológiu
Funkcia
Jedna modulárna rukoväť s možnosťou pripojenia 28 rôznych adaptérov/nadstavcov pre všetky ortopedické a traumatologické výkony
Vŕtanie a pílenie kostí pomocou ergonomickej tichej a ľahkej rukoväte s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nadstavec na Kirchnerove drôty a piny mm 0,8 4,00
Vŕtací nadstavec s kľúčikom,  otáčky variabilné ot/min 75 1350
Frézovací nadstavec otáčky s ukončením AO ot/min 20 300
Váha rukoväte g 722
Rukoväť má plynule meniteľnú rýchlosť ot/min 0 1300
Kanylácia rukoväte mm 4,4
Výkon rukoväte W 270
Batérie Li-Ion V 14,00
Kapacita batérie mAh 1950
Nadstavec veľká sagitálna pílka s variabilnými kmitmi kmitov 0 13500
Baterky ks 2
Nabíjačka na jednu batériu ks 2
Púzdro batérie ks 2
Ochranný štít na vloženie nesterilnej batérie ks 2
Rýchloupínací nádstavec s ukončením AO s variabilnými otáčkami ot/min 75 1350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Možnosť pripojiť pulznú laváž cez špeciálnu spojku áno
Ergonomická, tichá a ľahká rukoväť áno
Rukoväť má predný a spätný chod áno
Rukoväť má bezpečnostný mód áno
Rukoväť vyrobená z tvrdeného anodizovaného hliníka áno
Motor v rukoväti je typu DC striedavý motor áno
Rukoväť je vysoko hermeticky uzavretá áno
Rukoväť a nadstavce sú umývateľné a autokávovateľné áno
Elektrická ochrana typ BF áno
Báterie majú 5 stupňový LED ukazovateľ stupňa nabitia, vybitia batérie áno
Drôtený kôš s tvarovanou vložkou na súčasti vŕtačky vhodný do sterilizátora áno
Display nabíjačky signalizujúci plnosť nabitia, nabíjanie, koniec nabíjania, ozdravenie, poškodenie áno
Rukoväť je možné pripojiť na rôzne zdroje energie áno
Voľba medzi sterilizovateľnými a nesterilizovateľnými batériami áno
Rukoväť môže byť pripojená sterilizovateľným káblom do elektrickej konzoly áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov.
2. Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení.
3. Vrátane zaškolenia obsahujúceho personálu.
4. Prístroj musí byť nový - nepoužívaný, nerepasovaný.
5. Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov.
6. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 dní od uzavretia zmluvy.
7. Požadujú sa predložiť potrebné certifikáty a vyhlásenie o zhode (neoverené kópie) do 7 dní od uzavretia zmluvy.
8. Od úspešného dodávateľa požadujeme do 7 dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
9. Záručný autorizovaný servis a údržba
10. Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu:
10.1 Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní.
10.2 Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy.
10.3 Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmich pracovných dní od nahlásenia poruchy.
10.4 Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od nahláseniaporuchy.
11. Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- kupujúceho. Rovnakým spôsobom predávajúci pohľadávku voči kupujúcemu nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom predávajúci neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe. Písomný súhlas kupujúceho s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
12. V prípade, že dôjde zo strany predávajúceho k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči kupujúcemu.
13. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
14. Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak:
14.1 Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov.
14.2 Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
14.3 Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.
14.4 Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
14.5 Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.
14.6 Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru.
14.7 Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
15. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia.
16. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
17. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet predávajúceho.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

26.10.2021 07:00 — 13.12.2021 13:30

1,00 ks - systém

20 240,14

20 240,14

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

V zmysle opisu predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.10.2021 09:08

18.10.2021 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2021 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 257
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2021 12:35 - Vstupná ponuka 20 240,14 € Cena bez DPH
15.10.2021 13:06 - Najvýhodnejšia ponuka 20 206,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS