• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2021 12:46
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 13:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 13:45

Detail zákazky Z202120098

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2021 12:46
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 13:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 13:45

Základné údaje

Z202120098

OF-242682

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5987774

Objednávateľ

31256911

Vysokošpecializovaný odborný ústav geriatrický sv. Lukáša v Košiciach n.o.

Strojárenská 13, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

31673911

METEC PLUS spoločnosť s ručením obmedzeným Košice

Sady nad Torysou 25, Sady nad Torysou, 040 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

EKG prístroj 12 zvodový

EKG prístroj 12-zvodový, Zdravotnícke prístroje

  • 33123200-0 - Elektrokardiografické prístroje
  • 33123220-6 - Kardioangiografické prístroje
  • 33110000-4 - Zobrazovacie zariadenia na zdravotnícke, stomatologické a veterinárne účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. EKG prístroj 12 zvodový
Funkcia
Elektrokardiogram
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov ks 1 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Display min. 8´´, 800x600 bodov, podsvietený Led display HD
Digitálne spracovanie signálu AC filter, baseline filter, EMG filter
Automatická analýza a automatická interpretácia áno
Multi -  mode display a tlač áno, napríklad 12,  6+1, 12, rhythm,
Vstavaný lithium nabíjateľný akumulátor 0.5 áno
USB a LAN pripojenie pre prenos dát do PC min. 2x USB a LAN pripojenie
Vstavaná pamäť uloženie min. 1000 záznamov
Software jazyky ako pre PC
Návod na obsluhu v slovenskom jazyku
Vstup plávajúci s defibrilačnou ochranou
Uníkajúci prúd na pacienta menej ako 10uA
Vstupná impedencia 50 megaohm
Frekvenčný rozsah 0,05-150 Hz, (-3 +- 0,4 dB)
Časová konštanta 3,2 s
Činiteľ potlačenia súfázového signálu CMRR: >60 dB, > 100 dB (s prídavným filtrom)
EMG interferenčný filter 25/35 Hz (-3 dB)
Auto záznam Záznam nastaviteľný podľa požiadaviek, automatické prepnutie zvodov, meranie analýza.
Rhythm záznam Záznam nastaviteľný podľa požiadaviek, automatické prepnutie zvodov, meranie analýza
Manuálny záznam Záznam nastaviteľný podľa požiadaviek, manuálne prepnutie zvodov, manuálne zastavenie záznamu
Rýchlosť posuvu papiera v manuálnom režime: 5, 6.25, 10, 12.5, 25, 50 mm/s, ±5%
Voliteľná citlivosť záznamu: 2.5, 5, 10, 20, 40 mm/mV, ±5%.
Produkt triedy Class I CF defibrillačná a pace ochrana
Napájanie: AC: 100-240 V, 50/60 Hz DC: 14.8 V, 3700mAh nabíjateľný lithium akumulátor
Základné príslušenstvo 1x EKG pacientsky kábel,1x uzemňovací kábel,1x sada hrudných elektród,1x rolka papiera,1x sada končatinových elektród Sieťový napájací kábel, USB pripojenie, Nabíjateľný akumulátor
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Kupujúcemu podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien. Dodávateľ uvedie v rozpočte aj rozdelnie na ceny bez DPH a ceny s DPH. V prípade nedodržania tejto povinnosti, je objednávateľ oprávnený udeliť dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 EUR za každý deň omeškania.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) naceneného výrobku do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 20 dní
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Predmet zákazky musí byť certifikovaný v súlade s platnou legislatívou EU a SR.
Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie pasportov, záručných listov, a návodov na obsluhu v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku a ostatné doklady súvisiace s predmetom zákazky.
Súčasťou predmetu zákazky je aj uvedenie do prevádzky, t.j. zabezpečenie všetkých potrebných dokumentov na riadnu prevádzku predmetu obstarávania.
Súčasťou predmetu zákazky je aj 5 dňová skúšobná prevádzka predmetu zákazky. Počas skúšobnej prevádzky nemôže dôjsť k nefunkčnosti predmetu zákazky, z dôvodu poruchy na predmete zákazky, alebo jeho niektorej súčasti. V prípade, že dôjde k nefunkčnosti predmetu zákazky z dôvodu poruchy na predmete zákazky alebo najeho niektorej súčasti, skúšobná prevádzka začína plynúť nanovo, pokiaľ si to dosiahnutie funkčnosti predmetného typu tovaru vyžaduje. 5 dňová skúšobná prevádzka začína dňom vyzvania dodávateľa verejným obstarávateľom na začatie skúšobnej prevádzky.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Verejný obstarávateľ požaduje záručnú dobu minimálne na 24 mesiacov na tovar. Verejný obstarávateľ v rámci záručnej doby požaduje  záručné práce/odstránenie reklamovanej vady bezplatne v mieste umiestenia predmetu Zmluvy do 12 hodín od jej oznámenia. Odstrániť reklamované vady a dodať náhradné diely  najneskôr do 72 hodín od nahlásenia vady Obstarávateľom,   v prípade dlhšej opravy (dlhšie ako30 dní) v záručnej dobe sa uchádzač/predávajúci zaväzuje dodať na dobu opravy náhradné plnenie.
V prípade, že počas záručnej doby je reklamovaný tovar neopraviteľný, uchádzač/predávajúci sa zaväzuje dodaťverejnému obstarávateľovi/kupujúcemu rovnaké zariadenie ako je reklamovaný tovar. V prípade, že v čase uplatnenia tejto reklamácie nebude zo strany uchádzača/predávajúceho možné dodať rovnaké zariadenie, uchádzač/predávajúci je oprávnený, na základe písomného súhlasu verejného obstarávateľa/kupujúceho, dodať aj ekvivalentné zariadenie.
V prípade nutnosti vykonania záručnej opravy mimo miesta dodania a montáže, počas záručnej doby, zabezpečenie dopravy predmetu zákazky do miesta vykonania záručnej opravy je súčasťou ceny uchádzača za predmet zákazky, tzn. znáša ich uchádzač/predávajúci.
Servisné práce, dodávka náhradného materiálu ( vrátane náplní, pokiaľ sa reklamácia bude týkať náplní), náhradných dielov alebo náhradného plnenia počas záručnej doby musí byť zahrnutá v cene predmetu zákazky.
Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Ak dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu MZ SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Strojárenská 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

5,00 ks

6 600,00

5 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Kupujúcemu podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien. Dodávateľ uvedie v rozpočte aj rozdelnie na ceny bez DPH a ceny s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.10.2021 09:13

18.10.2021 12:46

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2021 13:01

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 355
 11
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.10.2021 11:07 - Vstupná ponuka 6 600,00 € Cena s DPH
18.10.2021 12:30 - Najvýhodnejšia ponuka 6 413,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS