• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2021 13:00
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2021 09:50

Detail zákazky Z202120082

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2021 13:00
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2021 09:50

Základné údaje

Z202120082

OF-242360

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6000219

Objednávateľ

17316219

Geodetický a kartografický ústav Bratislava

Chlumeckého 4, Bratislava, 82745, SVK

Dodávateľ

35728531

InterWay, a. s.

Stará Vajnorská 21, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie kapacity a výpočtového výkonu diskového úložiska.

diskové pole, diskové úložisko

  • 30233130-1 - Pamäťové jednotky s magnetickým diskom
  • 30233141-1 - Nadbytočné pole nezávislých diskov (RAID)
  • 51611100-9 - Inštalácia technického vybavenia (hardvér) počítačov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozšírenie kapacity a výpočtového výkonu diskového úložiska
Funkcia
Požaduje sa doplnenie dátového úložiska (diskového poľa) pripojiteľného k existujúcej infraštruktúre. Detailne popísané požiadavky sú v časti Technické vlastnosti.
Požaduje sa funkčný celok – doplnkové diskové úložisko vrátane inštalácie a implementácie do produkčného prostredia Objednávateľa podľa tejto špecifikácie:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Doplnkové diskové úložisko ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita: Pevné disky a rozširujúce police musia byt 100% kompatibilné s existujúcim zariadením NetApp ALL FLASH FAS System A220 s originálnym firmvérom výrobcu
Kompatibilita: a uvedené v matici kompatibility publikovanej priamo výrobcom existujúceho zariadenia.
Počet pevných diskov: 12 kusov 2,5" pevných diskov SSD s kapacitou 3,8TB, vymeniteľné v prípade závady počas prevádzky zariadenia,
Počet pevných diskov: 100% kompatibilné s existujúcim zariadením NetApp ALL FLASH FAS System A220 s originálnym firmvérom výrobcu.
Počet a druh prídavných políc pre pevné disky: 1 ks doplnkového diskového úložiska minimálne s 24 pozíciami pre pevné disky v prevedení „rack“ s prislúchajúcou dátovou kabelážou,
Počet a druh prídavných políc pre pevné disky: 100% kompatibilné s existujúcim zariadením NetApp NetApp ALL FLASH FAS System A220 s originálnym firmvérom výrobcu.
Príslušenstvo: Súčasťou dodávky musí byť všetka zodpovedajúca kabeláž na vzájomné pripojenie do existujúcej infraštruktúry Objednávateľa.
Napájanie: 230V, zdroje napájania - redundantné, no SPOF, vymeniteľné v prípade poruchy počas prevádzky zariadenia. Napájacia kabeláž musí byť súčasťou dodávky, konektory typu C13-C14 pre pripojenie do rack PDU.
Záruka a servis: Záručná doba minimálne 36 mesiacov, možnosť prijatia servisnej požiadavky 24x7, s automatickou odozvou.
Záruka a servis: Na prijímanie servisných požiadaviek musí dodávateľ disponovať vlastným systémom na nahlasovanie požiadaviek a porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom
Záruka a servis: a web portálom s prehľadom otvorených servisných prípadov a sledovaním času odozvy.
Záruka a servis: Zároveň musí zariadenie zasielať automatickú notifikáciu o chybovom stave na servisný kanál výrobcu. Doručenie náhradného dielu je požadované do 4 hodín po identifikácii.
Záruka a servis: Oprava musí byť vykonaná výrobcom alebo autorizovaným servisným partnerom pre územie Slovenskej republiky priamo v mieste inštalácie.
Záruka a servis: Rozšírená podpora s právom bezplatnej inštalácie nových verzií softvérového vybavenia na uvedené obdobie a s prístupom k rozšírenej technickej podpore výrobcu cez web lokalitu výrobcu,
Záruka a servis: kde bude možné sledovať kapacitné, výkonové charakteristiky systému a prípadné varovania a upozornenia.
Záruka a servis: Objednávateľ požaduje predloženie potvrdenia výrobcu systému o zaregistrovaní požadovanej úrovne a dĺžky záruky,
Záruka a servis: a podpory v systémoch výrobcu najneskôr v momente odovzdania systému do produkčnej prevádzky.
Kvalita dodávky: Objednávateľ požaduje dodávku výlučne nových nepoužívaných zariadení, nebude akceptovať používané alebo repasované zariadenia.
Montáž a konfigurácia: Súčasťou dodávky musí byť doprava, montáž, inštalácia, konfigurácia zariadenia, rozšírenie diskových priestorov pre aplikačné servery, aktualizácia dokumentácie a prevzatie do záruky.
Montáž a konfigurácia: Dodávateľ vykoná všetky analýzy a úkony nevyhnutné pre úspešnú implementáciu dodaných zariadení do produkčného prostredia:
Montáž a konfigurácia: - analýza požiadaviek na pripojenie a konfiguráciu,
Montáž a konfigurácia: - kontrola matíc kompatibility,
Montáž a konfigurácia: - aktualizácia potrebných firmvérov,
Montáž a konfigurácia: - pripojenie do okolitej infraštruktúry, konfigurácia parametrov na základe analýzy,
Montáž a konfigurácia: - inštalácia potrebných komponentov pre úspešné nasadenie do produkčného prostredia,
Montáž a konfigurácia: - sledovanie systému v pilotnej prevádzke a ladenie výkonu,
Montáž a konfigurácia: - akceptačné testy - návrh scenárov pre akceptačné testovanie a preukázanie vysokej dostupnosti po implementácii,
Montáž a konfigurácia: - zaškolenie obsluhy,
Montáž a konfigurácia: - konfiguračná dokumentácia v rozsahu implementácie a zaškolenie min. 2 osôb Objednávateľa v mieste plnenia a to v nevyhnutnom rozsahu na zabezpečenie prevádzkových činností v produkčnej prevádzke.
Montáž a konfigurácia: Súčasťou konfigurácie musí byť minimálne:
Montáž a konfigurácia: - rozdelenie diskového priestoru v súlade s požiadavkami Objednávateľa,
Montáž a konfigurácia: - nastavenie pravidiel pre tiering, deduplikáciu/kompresiu,
Montáž a konfigurácia: - prezentácia doplnených dátových zväzkov pre aplikácie,
Montáž a konfigurácia: - migračné činnosti podľa požiadaviek Objednávateľa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom plnenia sú prevádzkové priestory Objednávateľa.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov a činností vrátane kalkulácie ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrenej v eurách.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy alebo telefonický kontakt pre nahlasovanie porúch.
Súčasťou dodávky je doručenie predmetu plnenia, inštalačné a konfiguračné práce certifikovanými technickými zamestnancami Dodávateľa do existujúceho prostredia Objednávateľa.
Vzhľadom na existujúcu inštalovanú bázu Objednávateľa Dodávateľ preukáže, že disponuje kompetenciami na inštaláciu a integráciu dodávaných HW zariadení vybavenia do produkčnej prevádzky Objednávateľa v minimálne v rozsahu:
Expert na inštaláciu dátového úložiska – minimálne 2 pracovníci – dodávateľ predloží údaje, z ktorých je identifikovateľné a preukázateľné, že jeho pracovníci disponujú: - certifikátom výrobcu zariadenia, ktoré potvrdzuje jeho kompetenciu v požadovanej oblasti - Inštalácia; - minimálne 2 praktickými skúsenosťami v oblasti inštalácie diskového poľa rovnakej kategórie, ako je predmet dodávky. Túto podmienku dodávateľ preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom.
Expert na servis dátového úložiska – minimálne 2 pracovníci – dodávateľ predloží údaje, z ktorých je identifikovateľné a preukázateľné, že jeho pracovníci disponujú: - certifikátom výrobcu zariadenia, ktoré potvrdzuje jeho kompetenciu v požadovanej oblasti - Servis;  - minimálne 2 praktickými skúsenosťami v oblasti servisu diskového poľa rovnakej kategórie, ako je predmet dodávky. Túto podmienku dodávateľ preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom.
Dodávateľ dodá predmet plnenia najneskôr do 30 kalendárnych dní od výzvy Objednávateľa o pripravenosti infraštruktúry dátového centra na inštaláciu predmetu plnenia.
V prípade, ak Dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, zaväzuje sa spolu s jeho dodaním predložiť potvrdenie nezávislej inštitúcie, že ním ponúkaný tovar je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave, a to do 24 hodín od doručenia výzvy Objednávateľa.
V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k špecifikácii a ten nebude zodpovedať špecifikácii, Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní bezplatne vymeniť tovar za tovar plne zodpovedajúci špecifikácii.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo vyrubiť Dodávateľovi pokutu vo výške 5 000,00 EUR za každé jednotlivé porušenie zmluvných podmienok a odstúpiť od tejto Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov/osvedčení v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 5 pracovných dní od doručenia výzvy objednávateľa.
Nárok na úhradu faktúry vzniká podpísaním preberacieho protokolu bez výhrad oboma zmluvnými stranami. Súčasťou faktúry bude preberací protokol. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vykonal porovnanie parametrov ním ponúkaného tovaru s technickou špecifikáciou, to znamená, že ku každej položke technickej špecifikácie uvedie parametre ponúkaného tovaru. Uvedené sa požaduje pre všetky položky opisného formulára. Nepredloženie tohto porovnania sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chlumeckého 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

15.11.2021 12:00 — 15.12.2021 12:00

1,00 ks

157 200,00

137 503,33

Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov a činností.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.10.2021 13:00

25.10.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.10.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 548
 17
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2021 12:24 - Vstupná ponuka 157 200,00 € Cena s DPH
22.10.2021 13:40 - Najvýhodnejšia ponuka 157 140,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS