31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
36370053
SELVIT, spol. s r.o.
Tichá 15A/8560, Zilina, 01001, SVK
Defibrilátor pre novorodenecké oddelenie
defibrilátor, bifázický adaptabilný výboj, režim AEd, MANUAL, EKG, kardioverzia, externá kardiostimulácia
Tovar, Služba
1. Defibrilátor pre novorodenecké oddelenie
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Defibrilátor s bifázickým, adaptabilným výbojom, režim AED, MANUAL, EKG, kardioverzia, externá kardiostimulácia | ks | 1 | ||
Hmotnosť funkčného celku vrátane batérie a pádiel | kg | 8 | ||
Veľkosť farebného LCD displeja | palec | 5,5 | ||
Vstavané batérie s výdržou - počet výbojov s maximálnou energiou | počet | 100 | ||
Vstavané batérie s výdržou - monitorovanie | minúta | 180 | ||
Vstavané batérie s výdržou - kardiostimulácia 140 pulzov/min, 200 mA | minúta | 100 | ||
Rýchlosť nabíjania výboja na batériu na maximálnu energiu defibrilátora z vypnutého stavu | sekunda | 7 | ||
Doba nabíjania batérie na 100% | hod. | 4 | ||
Počet kriviek | počet | 4 | ||
Súčasné zobrazenie kriviek | parameter | 2x EKG, SpO2, CO2 | ||
Veľkosť minimálneho výboja | J | 2 | ||
Maximálny defibrilačný výboj | J | 270 | ||
Nastavenie výboja (počet stupňov) | kroky | 14 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vstavané batérie s automatickým dobíjaním zo siete 230 V | áno |
Návrat EKG krivky od výboja maximálne do 5 sekúnd | áno |
AED režim | áno |
Detský AED režim | áno |
Defibrilačný impulz bifázický | áno |
V režime AED automatické nabíjanie už počas VF analýzy | áno |
Defibrilačný mód | nesynchronizovaný aj synchronizovaný |
Typ batérie | Ni-MH |
Voľba veľkosti výbojov otočným ovládačom | áno |
Kroky neinvazívnej kardiostimulácie | minimálne 1 mA |
Neinvazívna kardiostimulácia s výstupným prúdom | minimálne v rozsahu 8 - 200 mA |
Šírka kardiostimulačného impulzu | minimálne 20 ms |
Možnosť merania: komponenty | etCO2, SpO2 technologia Masimo, respirácia, opcia: NiBP |
Monitor so zobrazením EKG krivky, hodnôt neinvazívneho tlaku (opcia), hodnôt pulzovej frekvencie, SpO2 a etCO2 u intubovaného aj neintubovaného pacienta | áno |
Automatizovaná interpretácia signálu EKG | áno |
Monitorovanie EKG krivky | min 6 zvod.káblom |
Sledovanie EKG, SpO2, NiBP | áno |
meranie SpO2 v rozsahu | 1 až 100% |
meranie počtu pulzov v rozsahu | 0 až 300 pulzov/min |
Súčasťou je oscilometrické meranie tlaku krvi (deti) | opcia |
Pevné defibrilačné elektródy /pádla/ pre deti s ovládaním na pádlach | áno |
Pevné defibrilačné pádla pre deti súčasťou pádiel pre dospelých | áno |
Detekcia kardiostimulátora | áno |
Možnosť nastavenia veľkosti výbojov pre detský vek v režimu AED jedným tlačidlom | áno |
Interné pádla ( intraoperačné) min 5 rôznych veľkostí, bez aj s ovládaním na pádlách | možnosť dovybavenia |
Podpora používania jednorazových nalepovacích defibrilačných elektród s overením správneho kontaktu elektród | áno |
Vstavaná pamäť na kritické udalosti | áno |
Sprievodca priamo na displeji | áno |
Dátový manažment | export dát na pamäťové médium (SD karta) a bluetooth, opcia WIFI |
Nahrávanie hlasu a okolitých zvukov | áno |
Krytie | minimálne IP44 |
Pravidelný self-test minimálne každých 24 hodín | áno |
Alarmy - fyziologických hodnôt a napätia batérie | áno, možnosť nastavenia hlasitosti alarmov |
Vstavaná 2-kanálová tlačiareň - rýchlosť tlače | minimálne 25 mm/s +/-5% |
Vstavaná 2-kanálová tlačiareň - šírka papiera | minimálne 50 mm |
Rozsah prevádzkových teplôt | minimálne -5 až +40 stupňov Celzia |
Mechanická odolnosť | minimálne MIL-STD-810F 514.4 |
SW defibrilátora v slovenskom alebo českom jazyku | áno |
KPR asistent | áno |
Základné príslušenstvo k funkčnému celku vrátane batérie: | Pevné pádla (detské)- 1 pár, jednorazové nalepovacie elektródy (deti do 15 kg) 3 ks+ kábel na pripojenie elektród, prstový SpO2 senzor Masimo technológia + kábel, Smart CapnoLineO2 –deti |
Základné príslušenstvo k funkčnému celku vrátane batérie: | 3-žilový sieťový kábel pre EKG monitoring |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je 1 kus defibrilátora pre novorodenecké oddelenie, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodať tovar nový, nepoužitý a nerepasovaný, v požadovanom vyhotovení alebo ekvivalent v prípade, že niektorý z parametrov poukazuje na výrobok konkrétnej značky, ktorý bude mať rovnaké alebo lepšie parametre v porovnaní s požadovanou špecifikáciou. |
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp.iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti, vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov (min. 2 osoby) objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu. |
Podmienkou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia, vrátane dodávky náhradných dielcov po dobu najmenej 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy je max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch). |
Záručný servis s nástupom na opravu do 24 hodín od nahlásenia poruchy v pracovných dňoch. Ak nedôjde k oprave do 48 hodín môže Dodávateľ ponúknuť náhradné riešenie po dohode s Objednávateľom. V prípade, že nedôjde k odstráneniu poruchy alebo k prijatiu náhradného riešenia môže Objednávateľ žiadať pokutu do 0,05% z kúpnej ceny za každých 24 hodín až do odstránenia poruchy. |
Záruka na tovar je 24 mesiacov od uvedenia zariadenia do prevádzky. |
V rámci dohodnutej záruky bude dodávateľ vykonávať bezplatne servisné kontroly vo výrobcom stanovených intervaloch a rozsahu. Dva týždne pred uplynutím záručnej doby vykoná servisnú kontrolu a bezplatne odstráni všetky zistené vady a nedostatky nezavinené kupujúcim. |
Miestom plnenia je novorodenecké oddelenie Nemocnice Ružinov na adrese Ružinovksá 6, Bratislava. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, cla, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Úhrada predmetu zákazky bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov objednávateľa. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru. |
Splatnosť faktúry sa požaduje v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru do piateho pracovného dňa mesiaca nasledujúcom po dodaní a protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. |
Dodávateľ do piatich dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny tovarov v súprave a celkovej ceny (ceny za jeden kus prístroja) v €bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu. |
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
18.10.2021 00:01 — 30.11.2021 23:59
1,00 ks
13 000,00
13 000,00
Vlastný návrh plnenia nesmie byť v rozpore s osobitnými požiadavkami plnenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.10.2021 10:23
14.10.2021 11:00
14.10.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.10.2021 09:11 - Vstupná ponuka | 13 000,00 | € | Cena bez DPH |
14.10.2021 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: