• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2021 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2021 11:50

Detail zákazky Z202120079

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2021 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2021 11:50

Základné údaje

Z202120079

OF-241233

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5983819

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

36370053

SELVIT, spol. s r.o.

Tichá 15A/8560, Zilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Defibrilátor pre novorodenecké oddelenie

defibrilátor, bifázický adaptabilný výboj, režim AEd, MANUAL, EKG, kardioverzia, externá kardiostimulácia

  • 33182100-0 - Defribrilátory
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Defibrilátor pre novorodenecké oddelenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Defibrilátor s bifázickým, adaptabilným výbojom, režim AED, MANUAL, EKG, kardioverzia, externá kardiostimulácia ks 1
Hmotnosť funkčného celku vrátane batérie a pádiel kg 8
Veľkosť farebného LCD displeja palec 5,5
Vstavané batérie s výdržou - počet výbojov s maximálnou energiou počet 100
Vstavané batérie s výdržou - monitorovanie minúta 180
Vstavané batérie s výdržou - kardiostimulácia 140 pulzov/min, 200 mA minúta 100
Rýchlosť nabíjania výboja na batériu na maximálnu energiu defibrilátora z vypnutého stavu sekunda 7
Doba nabíjania batérie na 100% hod. 4
Počet kriviek počet 4
Súčasné zobrazenie kriviek parameter 2x EKG, SpO2, CO2
Veľkosť minimálneho výboja J 2
Maximálny defibrilačný výboj J 270
Nastavenie výboja (počet stupňov) kroky 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vstavané batérie s automatickým dobíjaním zo siete 230 V áno
Návrat EKG krivky od výboja maximálne do 5 sekúnd áno
AED režim áno
Detský AED režim áno
Defibrilačný impulz bifázický áno
V režime AED automatické nabíjanie už počas VF analýzy áno
Defibrilačný mód nesynchronizovaný aj synchronizovaný
Typ batérie Ni-MH
Voľba veľkosti výbojov otočným ovládačom áno
Kroky neinvazívnej kardiostimulácie minimálne 1 mA
Neinvazívna kardiostimulácia s výstupným prúdom minimálne v rozsahu 8 - 200 mA
Šírka kardiostimulačného impulzu minimálne 20 ms
Možnosť merania: komponenty etCO2, SpO2 technologia Masimo, respirácia, opcia: NiBP
Monitor so zobrazením EKG krivky, hodnôt neinvazívneho tlaku (opcia), hodnôt pulzovej frekvencie, SpO2 a etCO2 u intubovaného aj neintubovaného pacienta áno
Automatizovaná interpretácia signálu EKG áno
Monitorovanie EKG krivky min 6 zvod.káblom
Sledovanie EKG, SpO2, NiBP áno
meranie SpO2 v rozsahu 1 až 100%
meranie počtu pulzov v rozsahu 0 až 300 pulzov/min
Súčasťou je oscilometrické meranie tlaku krvi (deti) opcia
Pevné defibrilačné elektródy /pádla/ pre deti s ovládaním na pádlach áno
Pevné defibrilačné pádla pre deti súčasťou pádiel pre dospelých áno
Detekcia kardiostimulátora áno
Možnosť nastavenia veľkosti výbojov pre detský vek v režimu AED jedným tlačidlom áno
Interné pádla ( intraoperačné) min 5 rôznych veľkostí, bez aj s ovládaním na pádlách možnosť dovybavenia
Podpora používania jednorazových nalepovacích defibrilačných elektród s overením správneho kontaktu elektród áno
Vstavaná pamäť na kritické udalosti áno
Sprievodca priamo na displeji áno
Dátový manažment export dát na pamäťové médium (SD karta) a bluetooth, opcia WIFI
Nahrávanie hlasu a okolitých zvukov áno
Krytie minimálne IP44
Pravidelný self-test minimálne každých 24 hodín áno
Alarmy - fyziologických hodnôt a napätia batérie áno, možnosť nastavenia hlasitosti alarmov
Vstavaná 2-kanálová tlačiareň - rýchlosť tlače minimálne 25 mm/s +/-5%
Vstavaná 2-kanálová tlačiareň - šírka papiera minimálne 50 mm
Rozsah prevádzkových teplôt minimálne -5 až +40 stupňov Celzia
Mechanická odolnosť minimálne MIL-STD-810F 514.4
SW defibrilátora v slovenskom alebo českom jazyku áno
KPR asistent áno
Základné príslušenstvo k funkčnému celku vrátane batérie: Pevné pádla (detské)- 1 pár, jednorazové nalepovacie elektródy (deti do 15 kg) 3 ks+ kábel na pripojenie elektród, prstový SpO2 senzor Masimo technológia + kábel, Smart CapnoLineO2 –deti
Základné príslušenstvo k funkčnému celku vrátane batérie: 3-žilový sieťový kábel pre EKG monitoring
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je 1 kus  defibrilátora pre novorodenecké oddelenie, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodať tovar nový, nepoužitý a nerepasovaný, v požadovanom vyhotovení alebo ekvivalent v prípade, že niektorý z parametrov poukazuje na výrobok konkrétnej značky, ktorý bude mať rovnaké alebo  lepšie parametre v porovnaní s požadovanou špecifikáciou.
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp.iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti, vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov (min. 2 osoby) objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu.
Podmienkou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia, vrátane dodávky náhradných dielcov po dobu najmenej 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy je max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch).
Záručný servis s nástupom na opravu do 24 hodín od nahlásenia poruchy v pracovných dňoch. Ak nedôjde k oprave do 48 hodín môže Dodávateľ ponúknuť náhradné riešenie po dohode s Objednávateľom. V prípade, že nedôjde k odstráneniu poruchy alebo k prijatiu náhradného riešenia môže Objednávateľ žiadať pokutu do 0,05% z kúpnej ceny za každých 24 hodín až do odstránenia poruchy.
Záruka na tovar je 24 mesiacov od uvedenia zariadenia do prevádzky.
V rámci dohodnutej záruky bude dodávateľ vykonávať bezplatne servisné kontroly vo výrobcom stanovených intervaloch a rozsahu. Dva týždne pred uplynutím záručnej doby vykoná servisnú kontrolu a bezplatne odstráni všetky zistené vady a nedostatky nezavinené kupujúcim.
Miestom plnenia je novorodenecké oddelenie Nemocnice Ružinov na adrese Ružinovksá 6, Bratislava.
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, cla, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví  protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie.
Úhrada predmetu zákazky bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov objednávateľa.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru.
Splatnosť faktúry sa požaduje v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru do piateho pracovného dňa mesiaca nasledujúcom po dodaní a protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy.
Dodávateľ do piatich dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi:
a) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny tovarov v súprave a celkovej ceny (ceny za jeden kus prístroja) v €bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

18.10.2021 00:01 — 30.11.2021 23:59

1,00 ks

13 000,00

13 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný návrh plnenia nesmie byť v rozpore s osobitnými požiadavkami plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.10.2021 10:23

14.10.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.10.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 545
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2021 09:11 - Vstupná ponuka 13 000,00 € Cena bez DPH
14.10.2021 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka 12 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS