35662867
Piaristická spojená škola Františka Hanáka Prievidza
A. Hlinku 44, Prievidza, 97101, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Kovová skriňa do šatní
kovový nábytok, kovové zariadenia, kovové vybavenie do dielne a kancelárie
Tovar, Služba
|
1. šatňová skriňa z oceľového plechu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| šesť boxová šatňová skriňa z oceľového plechu - odvetrávanie skrine v spodnej a vrchnej časti dverí pomocou vetracích otvorov zámky sú cylindrické, vždy s dvoma kľúčmi povrchová úprava práškovým lakom, korpus v odtieni svetlo sivá RAL 7038, dvierka farba oranžová. Generálny kľúč umožní otvorenie všetkých skriniek. Skrinky dodávame hotové (zmontované), |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| šatňová skriňa z oceľového plechu šesť boxová | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Počet dverí | 6 |
| Zámok | cylindrický |
| Typ základne | sokel |
| Materiál dverí | plechové |
| Konštrukcia | demontovaná |
| Rozmery v x š x h (mm) | 1820 x 900 x 500 |
| Farba korpusu | sivá |
| Typ dverí | boxové |
| Hmotnosť (kg) | 59 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Cenová ponuka vrátane inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vykládka, vynosenie a umiestnenie na miestach dodania. |
| Do 48 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) design položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností a odsúhlasenia jednotlivých položiek. |
| Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru zašle objednávateľovi preberací protokol a objednávateľ sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť. |
| Dodávateľ je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, objednávateľ neprevezme tovar a dodávateľ je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom objednávateľom. |
| Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
| Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
| Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru. |
| Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
| Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
| Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. |
| Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
| V prípade ponúknutia ekvivalentného výrobku, je dodávateľ povinný predložiť obstarávateľovi špecifikáciu aj s fotografiou navrhovaného výrobku na odsúhlasenie. Ak s ponúknutým ekvivalentom nebude obstarávateľ súhlasiť, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
A. Hlinku, 44, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
21.10.2021 13:31 — 28.10.2021 13:31
1,00 zákazka
524,00
524,00
Dodávateľ predloží vlastný návrh plnenia s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou preukazujúcou splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) , veľkosťou balenia, počtom kusov v balení .Objednávateľ - kontaktná osoba predložený návrh plnenia zákazky posúdi do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a návrh odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.10.2021 16:32
13.10.2021 13:30
13.10.2021 13:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.10.2021 08:18 - Vstupná ponuka | 523,99 | € | Cena s DPH |
| 07.10.2021 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 523,99 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: