36063606
Bratislavský samosprávny kraj
Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Čistiace prostriedky a hygienické potreby
čistiace prostriedky, hygienické potreby, čistiace prostriedky na riad, mydlo, papierové utierky, utierky, toaletný papier, kapsuly do umývačky riadu, soľ do umývačky
Tovar, Služba
1. Čistiaci prostriedok na riad
|
|
---|---|
Funkcia |
Prípravok na ručné umývanie riadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dopytované (požadované) množstvo: | ks | 30 | ||
1 ks obsahuje: | liter | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Minimálne požadované zloženie: | 5-15 % aniónové povrchovo aktívne látky, ˃5 % neiónové povrchovo aktívne látky |
Popis: | vysoký umývací účinok, vysoká penivosť, obsahuje aktívnu látku k ochrane pokožky, umýva aj riad z nerezu a skla |
Vôňa: | napr. citrón, pomaranč..... |
Referenčný výrobok: | napr.Krystal lemongrass alebo ekvivalent |
2. Tekuté mydlo
|
|
---|---|
Funkcia |
Prípravok na každodenné umývanie rúk |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dopytované (požadované) množstvo: | ks | 35 | ||
1 ks obsahuje: | liter | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis: | dermatologicky testované |
Vôňa: | napr. levanduľa, vanilka.... |
Referenčný výrobok: | napr. MILDE alebo ekvivalent |
3. Papierové utierky skladané ZZ
|
|
---|---|
Funkcia |
Určený na každodenné hygienu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dopytované (požadované) množstvo: | balenie | 7000 | ||
1 balenie obsahuje utierky: | ks | 100 | 200 | |
Dĺžka 1 utierky v balení: | cm | 21 | 22 | |
Šírka 1 utierky v balení: | cm | 10 | 11 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál: | 100 % celulóza |
Farba: | biela, belosť min. 80% |
Počet vrstiev 1 utierky: | min. 2 |
Popis: | vhodné do bežných zásobníkov na skladané utierky (papierové obrúsky) |
Popis: | vhodné na stredne časté až časté používanie, do potravinárstva, schválené na priamy kontakt s jedlom, na utieranie rúk a plôch, |
Popis: | vysoká savosť a pevnosť za mokra, bez potlače, neparfumované, |
4. Toaletný papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Určený na každodenné hygienu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dopytované (požadované) množstvo: | kotúč | 4000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet vrstiev: | min. 2 |
Farba: | biela, belosť min. 80% |
Počet útržkov na 1 kotúči: | min. 640 |
Priemer 1 kotúča: | min. 18 cm, max. 19 cm |
Dĺžka 1 kotúča: | min. 120 m, max. 170 m |
Materiál: | 100% celulóza |
Rozmer 1 útržku na kotúči: | min. 9 x 20 cm |
Popis: | vhodný do bežných zásobníkov na toaletný papier, neparfumovaný, bez potlače |
5. Kapsuly do umývačky riadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Prípravok do umývačky riadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dopytované (požadované) množstvo: | kapsula | 1875 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Minimálne požadované zloženie: | 5-15% Neiónové Povrchovo Aktívne Látky, Bieliace Cinidlá Na Báze Kyslíka, <5% Fosfonáty, Polykarboxyláty, Enzýmy, Pparfumy, Citronellol, Limonene, Linalool |
Počet kusov kapsúl v 1 balení: | min. 10 |
Referenčný výrobok: | napr. JAR PLATINIUM LEMON alebo ekvivalent |
6. Soľ do umývačky riadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Prípravok do umývačky riadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dopytované (požadované) množstvo: | kg | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hmotnosť 1 balenia: | max. 5 kg |
Popis: | zabezpečuje o 100 % lepšiu ochranu umývačky riadu, zmäkčuje vodu, zabraňuje usadzovaniu vodného kameňa a chráni umývačku, zabraňuje vzniku fľakov a vodných škvŕn na riade a sklenených pohároch |
Referenčný výrobok: | Napr. FINISH alebo ekvivalent |
Názov |
1. V prípade, že objednávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky / predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent. |
1.1. Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014). |
1.2. Za technický a funkčný ekvivalent sa nepovažuje najmä taká ponuka (riešenie), s ktorého prijatím / plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane objednávateľa. |
2. Zmluvné strany sa zaväzujú si oznámiť svoje kontaktné osoby (meno, priezvisko, tel. čísla, e-mailové adresy) nasledujúci pracovný deň odo dňa uzavretia Rámcovej dohody, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, preberať pokyny, požiadavky súvisiace s plnením, zabezpečovať vzájomnú komunikáciu, a to po celý čas trvania Rámcovej dohody. |
3. Dodávateľ predloží kontaktnej osobe Objednávateľa do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia Rámcovej dohody prostredníctvom e-mailu podrobný aktualizovaný cenový rozpočet (jednotlivé ceny) v EUR s DPH, bez DPH a sadzbu DPH s vyčíslením DPH pre všetky požadované položky (tovar), ktoré sú predmetom tejto Rámcovej dohody. Jeho nepredloženie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
4. Ceny uvedené v tomto rozpočte budú záväzné po celú dobu trvania tejto Rámcovej dohody okrem úpravy ceny podľa Článku XVI bodu 16.1.8. OPET-u. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody plnenie len na základe doručenia záväznej písomnej Čiastkovej výzvy (objednávky) na dodanie rámcovo zazmluvneného tovaru, vystavenej v súlade s podmienkami a v medziach Rámcovej dohody a jej Zmluvnej špecifikácie, a to v rozsahu podľa tejto Čiastkovej výzvy (objednávky) a za ostatných podmienok uvedených v Rámcovej dohode. |
6. Objednávateľ je oprávnený predkladať Dodávateľovi čiastkové výzvy (objednávky) v periodicite a na množstvo tovaru v závislosti od svojich potrieb. |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od potreby neodobrať celé množstvo tovaru za obdobie trvania Rámcovej dohody. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo Objednávateľa akceptovať. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania Rámcovej dohody Objednávateľ odobral celé množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Neodobratie predmetu zákazky Objednávateľom v celom množstve nezakladá práva Dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody, ani zmluvné sankcie a ušlý zisk. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi tovar v množstvách uvedených v príslušnej čiastkovej výzve (objednávke), a to riadne a včas do miesta dodania. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. Európskej únií a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar originálne zabalený od výrobcu, nový, nepoškodený a nepoužitý. Dodávateľ okrem dodania tovaru do miesta dodania zabezpečí aj jeho vykládku. |
9. Termín plnenia Čiastkových výziev (objednávok) je najneskôr 7 dní od odoslania Čiastkovej výzvy (objednávky) Dodávateľovi, pokiaľ v Čiastkovej výzve nie je uvedené inak. |
10. Objednávateľ požaduje dodať jednotlivé položky predmetu zákazky v jednotnom prevedení, pričom tovar musí byť nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. |
11. Termín dodania predmetu Čiastkovej výzvy (objednávky) do miesta plnenia je Dodávateľ povinný oznámiť Objednávateľovi najneskôr jeden pracovný deň vopred aj s približným časom dodania. Pracovná doba objednávateľa je v pracovné dni v čase od 8:00 do 15:30 hod., v piatok od 8:00 do 13:00 hod.. |
12. Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky (náklady na balné, naloženie tovaru, dopravu tovaru do miesta dodania, vyloženie tovaru na mieste dodania) . Celková zmluvná cena je maximálna a neprekročiteľná. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej zmluvnej ceny. Všetky ceny predložené Dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
13. Po dodaní tovaru v nadväznosti na Čiastkovú výzvu (objednávku) Objednávateľa musí Dodávateľ vytvoriť dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru Objednávateľovi, ktorý potvrdí prevzatie dodaného tovaru podpísaním preberacieho protokolu. Podpísaný preberací protokol a Čiastková výzva (objednávka) budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť faktúry. |
14. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie funkčnej a technickej špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.). |
15. Objednávateľ požaduje na dodaný tovar minimálnu záruku 24 mesiacov. |
16. V prípade, ak Dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
17.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
18. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
19. Dodávateľ vystaví faktúru samostatne na základe Čiastkovej výzvy (objednávky) podľa fakturačných údajov Objednávateľa. Dodávateľ je oprávnený fakturovať Objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu zmluvy priebežne a to na základe zrealizovaných požiadaviek Objednávateľa. |
20. Preddavky na jednotlivé Čiastkové výzvy (objednávky) Objednávateľ neposkytuje. Vystavená faktúra bude uhrádzaná výhradne bezhotovostne, a to bankovým prevodným príkazom. |
21. Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi na adresu jeho sídla. V prípade, ak vo faktúre budú uvedené nesprávne údaje alebo nebude obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných predpisov, bude to dôvod na odmietnutie faktúry a jej vrátenie na prepracovanie. Nová lehota začne plynúť až po doručení novej faktúry Objednávateľovi. |
22. Lehota trvania Rámcovej dohody je 12 kalendárnych mesiacov od uzatvorenia Rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálnej výšky finančných zdrojov, na ktoré bola Rámcová dohoda uzatvorená, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
23. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie tejto Rámcovej dohody sa považuje: |
23.1. Také porušenie Rámcovej dohody, ktoré ohrozilo alebo narušilo plnenie predmetu Rámcovej dohody, |
23.2. Opakované menej závažné porušenie Rámcovej dohody, pričom za opakované sa považuje ak nastalo aspoň dvakrát, |
23.3 Menej závažné porušenie Rámcovej dohody, ktoré účastník dohody napriek elektronickou poštou- prostredníctvom e-mailu doručenej výzve neodstráni v lehote uvedenej v tejto výzve. |
24. Ukončenie Rámcovej dohody môže nastať : |
24.1. Riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách. |
24.2. Odstúpením od Rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
24.3. Odstúpením od Rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u. |
24.3.1. Ukončenie Rámcovej dohody z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme. |
24.3.2. V prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od Rámcovej dohody je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody. |
24.4. Ukončením Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán. |
24.4.1. Ukončenie Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení Rámcovej dohody. |
24.4.2. Pre ukončenie Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán sa vyžaduje, vyhotovenie dohody o ukončení v písomnej forme, pričom dohoda o ukončení Rámcovej dohody bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením Rámcovej dohody a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
24.5. Výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov. |
24.5.1. Ukončenie Rámcovej dohody podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede Dodávateľovi v listinnej forme. |
25. Výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením Rámcovej dohody do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia Rámcovej dohody. |
26. Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u |
27. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Rámcovej dohody riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a s Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Sabinovská 16, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
10 000,48
8 333,73
Požaduje sa predložiť položkovitý vlastný návrh plnenia zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) ocenených (ponúkaných) výrobkov vrátane uvedenia technických a funkčných parametrov preukazujúcich splnenie požadovaných minimálnych funkčných a technických parametrov.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.10.2021 15:14
14.10.2021 14:00
14.10.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.10.2021 19:42 - Vstupná ponuka | 9 999,00 | € | Cena s DPH |
13.10.2021 18:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 997,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: